Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv srp 16, 2018 4:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2016 12:45 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm
Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
Ahoj, sháním přední nárazník z Biturba, pokud by se někomu válel doma rád ho odkoupím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2016 1:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1632
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:smichypozemi: ten se asi ani ve francii nikomu jentak neválí :wink:

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák[/color]"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2016 1:04 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm
Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
S tím tak nějak trochu počítám, ale zkusit to musím. Líbí se mi víc než ten origo co mám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2016 2:36 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1632
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jenom te upozornim, ze ta mrizka do nej dost problem, kdyz uz bys nahodou nasel naraznik...to same ty krytky ostrikovacu - u renolta snad kolem 600 kus....no a samozrejme o prakticnosti toho narazniku ani nemluvim :)

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák[/color]"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: pát led 29, 2016 6:06 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm
Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
Tak ostřikovače neřeším, ty jsem zrušil protože se mi ztratila jedna krytka. Tak jsem je vymontoval a origo blatník v místě vystužil a zatmelil. Praktičnost? Na co konkrétně narážíš?


Naposledy upravil Kysfor dne sob led 30, 2016 11:53 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: sob led 30, 2016 8:52 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1632
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ostrikovace - v narazniku jsou na ne díry, takze ty budes muset asi nejak zadelat a tim teda asi predelat celou listu, aby to vypadalo nejak k svetu

prakticnost - ten naraznik je v nejnizsi casti asi o 25cm víc dopředu a je i nižší, takže často to nepřeleze obrubník(atd). U biturba je aspon moznost si zvednout podvozek pokud se potrebujes nekam dostat, coz u klasickyho podvozku neni. A samozrejme "tuhost" je taky mensi. pokud klasickej naraznik trochu zaboříš do země(obrubniku), tak jak je měkej tak toho skousne dost, ale ten BI pokud se nerozseka, tak aspon praskne nejaka cast ty mrizky, ktera je poskladana z asi 15 kusů.

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák[/color]"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: sob led 30, 2016 4:32 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm
Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
To je dobré vědět. Možná si to ještě rozmyslím. :D Každopádně díky za info. :good:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba
PříspěvekNapsal: sob led 30, 2016 11:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3614
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
bohužel nárazníky už se nikde moc neválí (kromě francie). cca 98% dílů na safrana už není k dispozici u Renaultu, takže ani zmíněné krytky ostřikovačů, které když byly, tak stály asi jen 150 kč. nicméně ty se dají koupit v replice za 46€. nový přední nárazník taky, ale jeho cena stoupla z dřívějších 200€ na 650€. k tomu je ještě potřeba mřížka, která se dá koupit v podle mě ne moc povedené replice za 200€ nebo se dá vyřezat na laseru dle výkresu a potom seskládat, jak to dělám já. k tomu mlhovky buď originál za 230€ nebo po úpravě čiré skosené např. z laguny facelift za cca 1500,- kč. a ještě bych zapomněl na jiný kryt pod motor, který mám ale k dispozici skladem :). a to pořád nemáš plechovou výztuhu pod nárazník, která je taky jiná a nedá se koupit nikde :lol_ a to nemluvím o tom, že ti bude chybět ještě zadní nárazník :lol_

radši kup nárazník i s celym autem :good:

edit: a koukám, že to chceš dávat na phase II, takže tam je potřeba ještě odříznout masku a docela hodne upravit celou horní lištu, aby pasovala k phase II masce

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz