Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob črc 11, 2020 8:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2013 10:09 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm
Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
Chvíle pravdy nastala, ke svým dvěma mazlíkům 2L LE a 3L RXE sháním brášku ve verzi biturbo baccara quadra,
nejsem si jist jestli byly všechny s nastavitelným podvozkem ale přesně ten sháním. Nabídnu podle stavu vozidla. Prosím klidně posílejte i linky na zahraniční vozidla.

Děkuji

Martin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2013 10:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ahoj, máme tu na nabídky ze zahraničí přímo téma viewtopic.php?f=10&t=646&p=15574#p15574

asi hlavně záleží na tom, kolik chceš auta investovat, v každym případě bych počítal s finanční rezervou na nějaké počáteční opravy, pokud chceš mít tedy funkční auto (třeba zrovna ten podvozek)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 2:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1454
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tý jo, Krnov jede! :good: Přeju šťastnou ruku při výběru!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 10:23 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm
Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
Max900R píše:
Tý jo, Krnov jede! :good: Přeju šťastnou ruku při výběru!


Děkuji Děkuji :-D 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 10:24 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm
Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
a.l.o.j.s píše:
Max900R píše:
Tý jo, Krnov jede! :good: Přeju šťastnou ruku při výběru!


Děkuji Děkuji :-D 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším :-D


Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ? :lol_ :x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2013 8:09 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1698
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
a.l.o.j.s píše:
Max900R píše:
Tý jo, Krnov jede! :good: Přeju šťastnou ruku při výběru!


Děkuji Děkuji :-D 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším :-D


Ten přístup se mi líbí :lol:

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2013 9:24 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1454
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
a.l.o.j.s píše:
a.l.o.j.s píše:
Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ? :lol_ :x


Noo, tak to je otázka ceny, ale ne, neprodávám... :twisted:
Včera jsem se svezl novou Oktávkou TSI a je to sice pěkná kára, motoricky špičková, ale po bezprostředním přesednutí do biturba jsem se musel hodně dlouho smát. Motor, byť 1,4, má subjektivně lepší zátah v nižších otáčkách než biturbo, to jsem čuměl, ale ve vyšších už se nechytá a hlavně PODVOZEK A ŘÍZENÍ, to je děs. Ale opravdu objektivně! Pneumatický podvozek ve spojení s víceprvkovou nápravou je i po 265 tisících absolutně jinde a hydraulické variabilní servo taky. A to jezdím na hnusných 10 let starých klebrovkách zimácích tak se 4 mm vzorku, které kloužou jak prase. Ale minulý týden, když jsem se vracel z Božáku, tak jsem se ve 180 na dálnici zatáčka nezatáčka vrtal jednou rukou v nose a kecal o nesmyslech s kámoškou. A včera ve škodovce se mi při 180 na rovném úseku tak rozvlnila, že jsem měl co dělat, abych to neposlal do svodidel. Nechápal jsem, ale to auto je s tímto nastavením i s 1,4TSI přemotorované a nebezpečné. Což mi připomíná, že potom už chápu, proč mají všichni pocit, že se v rychlostech nad 180 chce každý dobrovolně zabít. Pokud jezdí něčím takovým, tak opravdu chce!

Sorry za OT, jen na vysvětlenou k tomu, že Biturbo opravdu jen tak nedám z ruky, protože tenhle požitek mi za těch pár kaček za benzín navíc stojí! :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2013 10:40 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1698
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
1,4 TSI je snad turbo kompresor ne? To by i vysvetlovalo ten zatah od spoda. Nevim kde lidi berou, že to co je vyrobený dneska, tak je automaticky lepší než kdysi.


S koupí biturba je to fakt složitý. Co k tomu dodat? Asi bez takovejch 200-250 to fakt asi nemá cenu. Nebo dvě hodně levný a zkusit to nějak poskládat. Ale asi nejvíc záleží natom jak moc jseš puntíčkář a kolik na to najdeš peněz.
Další možnost je sehnat quadru a biturbo motor a to dát dohromady. To je ale asi nejsložitější z těch možností a nemáš pak BI převodovku, která je na BI obecně dost problém sehnat.

Jako v každym případě ho kupuj jenom tehdy, jestli máš hodně peněz a nebo jseš si naprosto jistej, že chceš jedině tohle auto a jseš připravenej pro to udělat maximum a nehledět na to, co tě to bude stát za prostředky/úsilí.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 8:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1454
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bipřevodovka je sice problém, ale dá se vyřešit. A když nás na to bude víc, tak se bude řešit snadněji. :-) Já jezdím taky na PK7. Je třeba nechat udělat jiný primární převod a zbytek je kombinace V6 a naftové PK1. A nebo udělat komplet jiný vnitřek a třeba šestikvalt? Podle mě je to jen otázka ceny a chuti se tím zabývat. Musím to prošlápnout stejně, kdybych měl k dispozici PK7 nebo ještě líp rozbitou PK9, už bych to řešil. Ale i PK7 je ranec, na Allegru za ni chtějí teď 1400 ZL :(
Já osobně po zkušenostech a v případě toho, že bych měl čím jezdit, bych to biturbo bral od začátku jako projekt na renovaci a klidně bych ho koupil s KO převodovkou, jen s co nejlepší kastlí. A kdyby se podařilo koupit třeba za 2000€, tak mám zbylých 8000€ na renovaci. Pokud těch 8000€ skutečně budu mít, tak si troufám tvrdit, že do půl roku z toho udělám biturbo, které to, co bych rovnou koupil za 10, bude ve všem převyšovat.

Ad. Škodovka: 1,4 TSI je turbo-kompresor a v nové Octávce má výkon 103 kW na hmotnost 1300 kg i s řidičem. Navíc je to nový a plně funkční, takže myslím, že se není čemu divit, že to tak je. 500 kg navíc, větší odpor čtyřkolky a 265 tisíc na tacháči udělá při rozjezdu svý. Nehledě na to, že ten kompresor bere hned, bez prodlevy.I když je znát, když začne fungovat i turbo. Ale je to pozvolnější, než u čistě turbomotoru. Ale jak se V6 BT roztočí nad 3000, tak pápá. A ve větších rychlostech na dálnici, kdy jsou turba trvale natlakovaný pápápápápá :D navíc si u toho můžu psát smsky a ne se potit až na prdeli strachem.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 9:08 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1698
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
navíc si u toho můžu psát smsky a ne se potit až na prdeli strachem.


:smichypozemi:

Ted jsem od Turisty jednu poškozenou PK7 přivezl, jestli ti můžu nějak pomoct :?:

Ono právě je to i o tom, že né každej k tomu přistupuje jako ty a je schopnej toho co ty...nijak nechci tady kolegu podceňovat, ale víš jak Maxi. Řekněme, že ta renovace bez správnýho úsilí bude stát klidně dvojnásobek.....Řekněme, že mluvim z praxe a jedno BI už se staví hóóóódně dlouho a ta částka už nejspíš převýšila i ten dvojnásobek :wink:

Nechci aby to nevyznělo nijak blbě, samozřejmě s tebou souhlasim, jenom si myslim, že přecijen k tomu člověk potřebuje ty roky a roky strávený se Safranem, aby vůbec věděl, kde řešení hledat a tak. Ale to už se asi opakuju :)

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 9:55 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
No těch 200tk je pro biturbo fakt minimum, já si na to jěště netroufám, ale v budoucnu (4-5let) si taky jedno pořídím bud z Francie nebo z Německa a půjde mi hlavně o zachovalost stavu, kastle, interieru. Brzdy a podvozek se musej udelat nove vždy.
Chce to hlavně odhodlání a absolutní lásku k tomu autu jinak je to jen nasírání......

Octávka... No já jsem teda zatím tou 1,4TSI neje, jel jsem 1.8TSI 132kW což je stejný motoreček akorát o 4decky větším obsahem a zrychlení má fakt dobrý, opravdu od spod jako by to byla nafta, papírově to má myslím 7,3s na 100, podvozek jak píše MAX je katastrofální na to že se jedná o nové auto, je to tuhý jako prase a v zatáčce se to vlní jak nějaké clio. Auto sicem má papírově dobré výsledky na zrychlení a na spotřebu benzínu, ale po 100t.km bude tento prťavý motor s výkonem kombajnu v tahu a ten kompressor odejde možná i dřív, co čtu ze servisů jak často opravují motory na fábkach 1,2 a 1,4 není se čemu divit......

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Naposledy upravil TOMGWELL dne pát bře 01, 2013 10:11 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 10:02 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1454
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já ti rozumím, Matěji. Je to přesně jak říkáš. Ale já zas vidím celkem oporu a potenciál právě v tom, že jsme tady společně udělali spoustu práce a přišli na spoustu věcí. A troufám si říct, že jsme v tomto směru aktivnější a nápaditější my tady na fóru než celí frantíci s jejich biturbo fórem. A to je nás tu opravdu aktivních jen pár( I když teď se kluci francouzský taky celkem semkli a začínají táhnout za jeden provaz a nabízet pár rozumných řešení.)
Dokud tohle nebylo, bylo biturbo fakt zatraceně tvrdý oříšek. Díky těmto možnostem je to už snesitelnější. Chybí fakt rozřešit tu převodovku a pak už není věc, která by na biturbu byla vyloženě problém.
Pokud tu rozblitou PK7 můžeš postrádat, koupím ji od tebe.
Jo a gratuluju ke skoro-biturbu ;-) Akorát tě upozorňuju, že čtyřkola je strašně návyková a to, že ji vlastníš, způsobuje zvlášť v zimě a nepohodě dost problémů, protože se strašně vysměješ do ksichtu každému, kdo se od někad nemůže vyhrabat. Většinou pro to dotyční ale nemají vůbec pochopení a mají sklony k agresivitě :D Navíc já jsem asi jako jediný tuto zimu uvízl, protože to vyloženě nutí jezdit do míst, do kterých bys normálně nešel ani pěšky. Nicméně uvíznutí v půlmetrové závěji znamenalo akorát to, že jsem přizdvihl podvozek, musel to lopatkou trochu odhrabat, narvat tam uzávěru a dát plný :smichypozemi: pak jsem to hrnul bokem v rejdu skrz závěj, že jsem si říkal, že by se mi hodily stěrače i na boční okýnko. Chudák nárazník a přední mřížka, ale přežilo to ve zdraví ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 10:47 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1698
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Je to fakt no, situace je jiná než před pár lety. :wink:

Taky jsem radši včera na kusu sněhu vyzkoušel jestli funguje uzávěrka 8) Dneska jsem vzal pár pomalejch zatáček a zatim jsem teda to fakt neutrhnul. Ale to přijde :lol_

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pon bře 04, 2013 5:54 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm
Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
Bóďa píše:
ahoj, máme tu na nabídky ze zahraničí přímo téma viewtopic.php?f=10&t=646&p=15574#p15574

asi hlavně záleží na tom, kolik chceš auta investovat, v každym případě bych počítal s finanční rezervou na nějaké počáteční opravy, pokud chceš mít tedy funkční auto (třeba zrovna ten podvozek)


Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: pon bře 04, 2013 5:59 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm
Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
Max900R píše:
a.l.o.j.s píše:
a.l.o.j.s píše:
Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ? :lol_ :x


Noo, tak to je otázka ceny, ale ne, neprodávám... :twisted:
Včera jsem se svezl novou Oktávkou TSI a je to sice pěkná kára, motoricky špičková, ale po bezprostředním přesednutí do biturba jsem se musel hodně dlouho smát. Motor, byť 1,4, má subjektivně lepší zátah v nižších otáčkách než biturbo, to jsem čuměl, ale ve vyšších už se nechytá a hlavně PODVOZEK A ŘÍZENÍ, to je děs. Ale opravdu objektivně! Pneumatický podvozek ve spojení s víceprvkovou nápravou je i po 265 tisících absolutně jinde a hydraulické variabilní servo taky. A to jezdím na hnusných 10 let starých klebrovkách zimácích tak se 4 mm vzorku, které kloužou jak prase. Ale minulý týden, když jsem se vracel z Božáku, tak jsem se ve 180 na dálnici zatáčka nezatáčka vrtal jednou rukou v nose a kecal o nesmyslech s kámoškou. A včera ve škodovce se mi při 180 na rovném úseku tak rozvlnila, že jsem měl co dělat, abych to neposlal do svodidel. Nechápal jsem, ale to auto je s tímto nastavením i s 1,4TSI přemotorované a nebezpečné. Což mi připomíná, že potom už chápu, proč mají všichni pocit, že se v rychlostech nad 180 chce každý dobrovolně zabít. Pokud jezdí něčím takovým, tak opravdu chce!

Sorry za OT, jen na vysvětlenou k tomu, že Biturbo opravdu jen tak nedám z ruky, protože tenhle požitek mi za těch pár kaček za benzín navíc stojí! :good:[/quote

No tak carlos taky první uvažoval že neprodá .. ale nabídka byla dobrá .. myslím si že velmi dobrá .. a oktavka není auto .. ono pro safranistu už není auto skoro nic :-) namá konkurenci .. ale rád bych se projel v tom modelu co udělali pro arabské země v roce 2011
jestli to chlapci nekde nezajebali .. jinak i ten by možná stál za hřích :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz