|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát dub 19, 2024 8:59 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
a.l.o.j.s
|
Předmět příspěvku: Biturbo Napsal: pon úno 25, 2013 10:09 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
|
Chvíle pravdy nastala, ke svým dvěma mazlíkům 2L LE a 3L RXE sháním brášku ve verzi biturbo baccara quadra, nejsem si jist jestli byly všechny s nastavitelným podvozkem ale přesně ten sháním. Nabídnu podle stavu vozidla. Prosím klidně posílejte i linky na zahraniční vozidla.
Děkuji
Martin
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pon úno 25, 2013 10:34 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ahoj, máme tu na nabídky ze zahraničí přímo téma viewtopic.php?f=10&t=646&p=15574#p15574asi hlavně záleží na tom, kolik chceš auta investovat, v každym případě bych počítal s finanční rezervou na nějaké počáteční opravy, pokud chceš mít tedy funkční auto (třeba zrovna ten podvozek)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: úte úno 26, 2013 2:03 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tý jo, Krnov jede! Přeju šťastnou ruku při výběru!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
a.l.o.j.s
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: stř úno 27, 2013 10:23 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
|
Max900R píše: Tý jo, Krnov jede! Přeju šťastnou ruku při výběru! Děkuji Děkuji 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším
|
|
Nahoru |
|
|
a.l.o.j.s
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: stř úno 27, 2013 10:24 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
|
a.l.o.j.s píše: Max900R píše: Tý jo, Krnov jede! Přeju šťastnou ruku při výběru! Děkuji Děkuji 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ?
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: čtv úno 28, 2013 8:09 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
a.l.o.j.s píše: Max900R píše: Tý jo, Krnov jede! Přeju šťastnou ruku při výběru! Děkuji Děkuji 3 litřík od carlose je sice super ale ten jsem si pořídil k minulým vánocům.. tak už je třeba se shánět po dalším Ten přístup se mi líbí
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: čtv úno 28, 2013 9:24 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
a.l.o.j.s píše: a.l.o.j.s píše: Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ? Noo, tak to je otázka ceny, ale ne, neprodávám... Včera jsem se svezl novou Oktávkou TSI a je to sice pěkná kára, motoricky špičková, ale po bezprostředním přesednutí do biturba jsem se musel hodně dlouho smát. Motor, byť 1,4, má subjektivně lepší zátah v nižších otáčkách než biturbo, to jsem čuměl, ale ve vyšších už se nechytá a hlavně PODVOZEK A ŘÍZENÍ, to je děs. Ale opravdu objektivně! Pneumatický podvozek ve spojení s víceprvkovou nápravou je i po 265 tisících absolutně jinde a hydraulické variabilní servo taky. A to jezdím na hnusných 10 let starých klebrovkách zimácích tak se 4 mm vzorku, které kloužou jak prase. Ale minulý týden, když jsem se vracel z Božáku, tak jsem se ve 180 na dálnici zatáčka nezatáčka vrtal jednou rukou v nose a kecal o nesmyslech s kámoškou. A včera ve škodovce se mi při 180 na rovném úseku tak rozvlnila, že jsem měl co dělat, abych to neposlal do svodidel. Nechápal jsem, ale to auto je s tímto nastavením i s 1,4TSI přemotorované a nebezpečné. Což mi připomíná, že potom už chápu, proč mají všichni pocit, že se v rychlostech nad 180 chce každý dobrovolně zabít. Pokud jezdí něčím takovým, tak opravdu chce! Sorry za OT, jen na vysvětlenou k tomu, že Biturbo opravdu jen tak nedám z ruky, protože tenhle požitek mi za těch pár kaček za benzín navíc stojí!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: čtv úno 28, 2013 10:40 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
1,4 TSI je snad turbo kompresor ne? To by i vysvetlovalo ten zatah od spoda. Nevim kde lidi berou, že to co je vyrobený dneska, tak je automaticky lepší než kdysi.
S koupí biturba je to fakt složitý. Co k tomu dodat? Asi bez takovejch 200-250 to fakt asi nemá cenu. Nebo dvě hodně levný a zkusit to nějak poskládat. Ale asi nejvíc záleží natom jak moc jseš puntíčkář a kolik na to najdeš peněz. Další možnost je sehnat quadru a biturbo motor a to dát dohromady. To je ale asi nejsložitější z těch možností a nemáš pak BI převodovku, která je na BI obecně dost problém sehnat.
Jako v každym případě ho kupuj jenom tehdy, jestli máš hodně peněz a nebo jseš si naprosto jistej, že chceš jedině tohle auto a jseš připravenej pro to udělat maximum a nehledět na to, co tě to bude stát za prostředky/úsilí.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pát bře 01, 2013 8:23 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bipřevodovka je sice problém, ale dá se vyřešit. A když nás na to bude víc, tak se bude řešit snadněji. Já jezdím taky na PK7. Je třeba nechat udělat jiný primární převod a zbytek je kombinace V6 a naftové PK1. A nebo udělat komplet jiný vnitřek a třeba šestikvalt? Podle mě je to jen otázka ceny a chuti se tím zabývat. Musím to prošlápnout stejně, kdybych měl k dispozici PK7 nebo ještě líp rozbitou PK9, už bych to řešil. Ale i PK7 je ranec, na Allegru za ni chtějí teď 1400 ZL Já osobně po zkušenostech a v případě toho, že bych měl čím jezdit, bych to biturbo bral od začátku jako projekt na renovaci a klidně bych ho koupil s KO převodovkou, jen s co nejlepší kastlí. A kdyby se podařilo koupit třeba za 2000€, tak mám zbylých 8000€ na renovaci. Pokud těch 8000€ skutečně budu mít, tak si troufám tvrdit, že do půl roku z toho udělám biturbo, které to, co bych rovnou koupil za 10, bude ve všem převyšovat. Ad. Škodovka: 1,4 TSI je turbo-kompresor a v nové Octávce má výkon 103 kW na hmotnost 1300 kg i s řidičem. Navíc je to nový a plně funkční, takže myslím, že se není čemu divit, že to tak je. 500 kg navíc, větší odpor čtyřkolky a 265 tisíc na tacháči udělá při rozjezdu svý. Nehledě na to, že ten kompresor bere hned, bez prodlevy.I když je znát, když začne fungovat i turbo. Ale je to pozvolnější, než u čistě turbomotoru. Ale jak se V6 BT roztočí nad 3000, tak pápá. A ve větších rychlostech na dálnici, kdy jsou turba trvale natlakovaný pápápápápá navíc si u toho můžu psát smsky a ne se potit až na prdeli strachem.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pát bře 01, 2013 9:08 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Max900R píše: navíc si u toho můžu psát smsky a ne se potit až na prdeli strachem. Ted jsem od Turisty jednu poškozenou PK7 přivezl, jestli ti můžu nějak pomoct Ono právě je to i o tom, že né každej k tomu přistupuje jako ty a je schopnej toho co ty...nijak nechci tady kolegu podceňovat, ale víš jak Maxi. Řekněme, že ta renovace bez správnýho úsilí bude stát klidně dvojnásobek.....Řekněme, že mluvim z praxe a jedno BI už se staví hóóóódně dlouho a ta částka už nejspíš převýšila i ten dvojnásobek Nechci aby to nevyznělo nijak blbě, samozřejmě s tebou souhlasim, jenom si myslim, že přecijen k tomu člověk potřebuje ty roky a roky strávený se Safranem, aby vůbec věděl, kde řešení hledat a tak. Ale to už se asi opakuju
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pát bře 01, 2013 9:55 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
No těch 200tk je pro biturbo fakt minimum, já si na to jěště netroufám, ale v budoucnu (4-5let) si taky jedno pořídím bud z Francie nebo z Německa a půjde mi hlavně o zachovalost stavu, kastle, interieru. Brzdy a podvozek se musej udelat nove vždy. Chce to hlavně odhodlání a absolutní lásku k tomu autu jinak je to jen nasírání......
Octávka... No já jsem teda zatím tou 1,4TSI neje, jel jsem 1.8TSI 132kW což je stejný motoreček akorát o 4decky větším obsahem a zrychlení má fakt dobrý, opravdu od spod jako by to byla nafta, papírově to má myslím 7,3s na 100, podvozek jak píše MAX je katastrofální na to že se jedná o nové auto, je to tuhý jako prase a v zatáčce se to vlní jak nějaké clio. Auto sicem má papírově dobré výsledky na zrychlení a na spotřebu benzínu, ale po 100t.km bude tento prťavý motor s výkonem kombajnu v tahu a ten kompressor odejde možná i dřív, co čtu ze servisů jak často opravují motory na fábkach 1,2 a 1,4 není se čemu divit......
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
Naposledy upravil TOMGWELL dne pát bře 01, 2013 10:11 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pát bře 01, 2013 10:02 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já ti rozumím, Matěji. Je to přesně jak říkáš. Ale já zas vidím celkem oporu a potenciál právě v tom, že jsme tady společně udělali spoustu práce a přišli na spoustu věcí. A troufám si říct, že jsme v tomto směru aktivnější a nápaditější my tady na fóru než celí frantíci s jejich biturbo fórem. A to je nás tu opravdu aktivních jen pár( I když teď se kluci francouzský taky celkem semkli a začínají táhnout za jeden provaz a nabízet pár rozumných řešení.) Dokud tohle nebylo, bylo biturbo fakt zatraceně tvrdý oříšek. Díky těmto možnostem je to už snesitelnější. Chybí fakt rozřešit tu převodovku a pak už není věc, která by na biturbu byla vyloženě problém. Pokud tu rozblitou PK7 můžeš postrádat, koupím ji od tebe. Jo a gratuluju ke skoro-biturbu Akorát tě upozorňuju, že čtyřkola je strašně návyková a to, že ji vlastníš, způsobuje zvlášť v zimě a nepohodě dost problémů, protože se strašně vysměješ do ksichtu každému, kdo se od někad nemůže vyhrabat. Většinou pro to dotyční ale nemají vůbec pochopení a mají sklony k agresivitě Navíc já jsem asi jako jediný tuto zimu uvízl, protože to vyloženě nutí jezdit do míst, do kterých bys normálně nešel ani pěšky. Nicméně uvíznutí v půlmetrové závěji znamenalo akorát to, že jsem přizdvihl podvozek, musel to lopatkou trochu odhrabat, narvat tam uzávěru a dát plný pak jsem to hrnul bokem v rejdu skrz závěj, že jsem si říkal, že by se mi hodily stěrače i na boční okýnko. Chudák nárazník a přední mřížka, ale přežilo to ve zdraví
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pát bře 01, 2013 10:47 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Je to fakt no, situace je jiná než před pár lety. Taky jsem radši včera na kusu sněhu vyzkoušel jestli funguje uzávěrka Dneska jsem vzal pár pomalejch zatáček a zatim jsem teda to fakt neutrhnul. Ale to přijde
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
a.l.o.j.s
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pon bře 04, 2013 5:54 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
|
Bóďa píše: ahoj, máme tu na nabídky ze zahraničí přímo téma viewtopic.php?f=10&t=646&p=15574#p15574asi hlavně záleží na tom, kolik chceš auta investovat, v každym případě bych počítal s finanční rezervou na nějaké počáteční opravy, pokud chceš mít tedy funkční auto (třeba zrovna ten podvozek) Děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
a.l.o.j.s
|
Předmět příspěvku: Re: Biturbo Napsal: pon bře 04, 2013 5:59 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon lis 26, 2012 8:05 pm Příspěvky: 11
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: rxe
Auto snů: už mam .. ale biturbem bych nepohrdl
|
Max900R píše: a.l.o.j.s píše: a.l.o.j.s píše: Jen tak mimochodem ty tu svoji neprodáváš ? Noo, tak to je otázka ceny, ale ne, neprodávám... Včera jsem se svezl novou Oktávkou TSI a je to sice pěkná kára, motoricky špičková, ale po bezprostředním přesednutí do biturba jsem se musel hodně dlouho smát. Motor, byť 1,4, má subjektivně lepší zátah v nižších otáčkách než biturbo, to jsem čuměl, ale ve vyšších už se nechytá a hlavně PODVOZEK A ŘÍZENÍ, to je děs. Ale opravdu objektivně! Pneumatický podvozek ve spojení s víceprvkovou nápravou je i po 265 tisících absolutně jinde a hydraulické variabilní servo taky. A to jezdím na hnusných 10 let starých klebrovkách zimácích tak se 4 mm vzorku, které kloužou jak prase. Ale minulý týden, když jsem se vracel z Božáku, tak jsem se ve 180 na dálnici zatáčka nezatáčka vrtal jednou rukou v nose a kecal o nesmyslech s kámoškou. A včera ve škodovce se mi při 180 na rovném úseku tak rozvlnila, že jsem měl co dělat, abych to neposlal do svodidel. Nechápal jsem, ale to auto je s tímto nastavením i s 1,4TSI přemotorované a nebezpečné. Což mi připomíná, že potom už chápu, proč mají všichni pocit, že se v rychlostech nad 180 chce každý dobrovolně zabít. Pokud jezdí něčím takovým, tak opravdu chce! Sorry za OT, jen na vysvětlenou k tomu, že Biturbo opravdu jen tak nedám z ruky, protože tenhle požitek mi za těch pár kaček za benzín navíc stojí! [/quote No tak carlos taky první uvažoval že neprodá .. ale nabídka byla dobrá .. myslím si že velmi dobrá .. a oktavka není auto .. ono pro safranistu už není auto skoro nic namá konkurenci .. ale rád bych se projel v tom modelu co udělali pro arabské země v roce 2011 jestli to chlapci nekde nezajebali .. jinak i ten by možná stál za hřích
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|