Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv dub 18, 2024 12:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 3:05 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
pačka na světla asi je to časta chyba že prestanou jit potkavaci a jdou jen dalkove a obrysove pokud pokud se to da opravit dej te vedet jinak nabidněte funkčni :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 4:06 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
zapoj si to klasicky na prepinace,ja to mam vyvedene do plastu vedle radici paky a jestli muzu doporucit zapoj si pred ty spinace prechodove rele.Jednoduche a levne a udela ti to kazdy autoeletrikar za par kacek pokud by jsi si s tim nevedel rady.Prepnace stoji cca 30,- a ty relatka taky nejsou drahe :good: takze se vlezes max do 200,-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 4:53 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
to je sice hezke ale chtěl bych mit auto v original stavu nevim co v te pačce odchazi ale radsi to zkusim prepojit na to aby to zaplo obrysove i potkavaci zaroven nebo vymenim pačku jeste jsem to nerozebral jak se dostanu dom zkusim to ale radsi bych to vymenil za funkčni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 5:04 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
ulomi se vzdycky ten zobacek na tycce od klaksonu ktery v dalsi poloze zozina hlavni svetla.Jinak ja to udelal az po treti pacce.jinak je jeste moznost si tam dat automaticke rozsviceni svetel pri nastartovani motoru a tu packu budes muset stejne rozdelat a ten ulomek vyndat jinak ti to po case bude zkratovat treba klakson a budes troubit o stosest ikdyz nebudes chtit.me se to stalo v noci na sidlisti a vickrat nechci. :oops: :smichypozemi:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 10:52 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Po několikáté páčce se nakonec každý vzdá :wink: ono totiž často ta páčka stojí například 1500,- (použitá) .... z mého pohledu se má cenu zaobírat jiným řešením.

Mě například klekla v půlce cesty DO Itálie :!: Tudíž jsem musel na koleni vymýšlet náhradní řešení se sponkou atd...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 11:15 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
vis jak ja byl vytoceny na toho konstruktera ze to nevyresil jinak a dal tam neco takoveho :kladivo: jeste ted bych ho povesil za usi do pruvanu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 11:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já myslím, že hlavní příčina je plastový jezdec,který zapíná světla. Ten se časem roztaví a pak se to buď šprajcne a ulomí tu páku, nebo to nejde pustit nebo se to vyzkratuje a zhoří komplet ten plast a konektor.
Samozřejmě s debilním celodenním svícením se životnost rapidně zkracuje. Safrane není projektovaný na celodenní svícení a tohle je jeden z důsledků. Kdyby se svítilo jen příležitostně a v noci, tak ta páčka vydrží věky.
Já osobně tam chci dát denní svícení, jednak kvůli páčky, ale hlavně i kvůli budíkům a displeyům, ostřikovačům světel a zadním brzdovkám, které tím, že pořád svítí světla a není třetí brzdovka jdou za dne blbě vidět. Akorát nesnáším když je to tam tak nabastlené jako ty kupované diodové světla, tak hledám nějaké elegantní řešení.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 12:25 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
batman 009 píše:
vis jak ja byl vytoceny na toho konstruktera ze to nevyresil jinak a dal tam neco takoveho :kladivo: jeste ted bych ho povesil za usi do pruvanu

Jo na konstruktéra už jsem nadávali párkrát, ale popravdě Max má pravdu, že přeci jen to opotřebení souvisí s několikanásobně větším použití díky dennímu svícení. Jen zas vecpu, že to jedna z mála věcí, co v legislativě cením. Podle mě má, jako jeden z mála předpisů, smysl a praktický účinek.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 1:21 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
MatesK píše:
Mě například klekla v půlce cesty DO Itálie :!: Tudíž jsem musel na koleni vymýšlet náhradní řešení se sponkou atd...


Tak t mi zrovna rekni jak to udelat pac letos chci se safrankem na konci srpna jet do italie na dovolenou jen mam strach s dojezdem jestli to auto to da :d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 1:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
Jen zas vecpu, že to jedna z mála věcí, co v legislativě cením. Podle mě má, jako jeden z mála předpisů, smysl a praktický účinek.


Nechci zasírat téma, ale na tohle prostě musím reagovat, protože to je moje citlivá struna. Jen uvedu své argumenty, nechci se přít, jestli je to správné nebo ne, ale:
- denní svícení jednoznačně znevýhodňuje a zneviditelňuje cokoliv neosvětleného, co se pohybuje na silnici, ať už chodce, cyklisty, motocyklisty (i když ti svítí, tak zaniknou v proudu světel např. v koloně), odstavená auta apod., takže vlastně ty nejzranitelnější účastníky provozu
- díky dennímu svícení aut není žádná možnost zviditelnit tyto zranitelné účastníky provozu, stejně jako např. auta s vozíkem nebo nebezpečným nákladem
- za jasného dne je viditelnost neosvětleného auta natolik dostatečná, že kdo ho přehlídne, nemá podle mě v provozu co dělat
- samozřejmě se nebavím o svícení za šera, deště, sněžení atd. tam je svícení přínos, ale to si myslím, že bylo dostatečně ošéfované tím, že byla povinnost svícení v zimním období

A ničí to páčky v Safrane, to je největší vrchol!!! :smichypozemi:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 3:09 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
Turista píše:
MatesK píše:
Mě například klekla v půlce cesty DO Itálie :!: Tudíž jsem musel na koleni vymýšlet náhradní řešení se sponkou atd...


Tak t mi zrovna rekni jak to udelat pac letos chci se safrankem na konci srpna jet do italie na dovolenou jen mam strach s dojezdem jestli to auto to da :d


Tak prakticky stačí otevřít kryt žárovky v parabole, vypojit konektor z parkovaček a drát s +, kde je napětí, napojit na konektor k halogenu. Paradoxně kontakt v tom plastovým jezdci pro parkovačky je měděnej a s malým teplotním odporem, ale pro potkávačky je obyč s velký odporem pro teplo (trošku nechápu vzhledem k tomu, že spínací proud teče skrz páčku), takže to pokaždé roztaví ten jezdec..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 6:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
v každym případě kdyby tady někdo tu páčku chtěl náhodou koupit, tak bych ji měl za 1300,- :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pačka na světla
PříspěvekNapsal: ned srp 07, 2011 12:09 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát srp 05, 2011 9:25 am
Příspěvky: 26
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: safrane
a nezkoušel někdo tam dát páčku třeba z laguny? mám to taky vyvedený na jakejsi přepínač na palubovce ale radši bych aby to bylo na páčce...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz