Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv pro 02, 2021 11:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prahy na vyvaření
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2021 10:53 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm
Příspěvky: 46
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Ahojte, sháním prahy na vyvaření auta. Nikde nejdou koupit. Jak to řešíte vy? Pod těma plastovýma prahama to musí trpět u všech... Naohybat nějak plech by se dalo, ale raději bych to vyměnil celé od začátku do konce. Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prahy na vyvaření
PříspěvekNapsal: pát zář 17, 2021 7:09 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1714
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
naopak vetsinou to neni prorezly, kdyz to neni uplny šrot nebo nejaka oprava kudy tam pak tece voda. ja sem to zatim resit na zadnym z tech treba 15aut resit nemusel.

Jak to resit je dost o tom kde a jak je to v prdeli. kdyz je to resitelny naohybanym plechem tak bych to udelal tak. jenom bych se soustredil na to, jak to pak uvnitr uzavrit antikorozne, protoze nechat tam nepozink plech je tak na 3 roky a bude to stejny. Ja si delam otvory kteryma se tam dostanu a je mozny je pak uzavrit tim gumovym špuntem.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prahy na vyvaření
PříspěvekNapsal: pát zář 17, 2021 7:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1714
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
naopak vetsinou to neni prorezly, kdyz to neni uplny šrot nebo nejaka oprava kudy tam pak tece voda. ja sem to zatim na zadnym z tech treba 15aut resit nemusel.

Jak to resit je dost o tom kde a jak je to v prdeli. kdyz je to resitelny naohybanym plechem tak bych to udelal tak. jenom bych se soustredil na to, jak to pak uvnitr uzavrit antikorozne, protoze nechat tam nepozink plech je tak na 3 roky a bude to stejny. Ja si delam otvory kteryma se tam dostanu a je mozny je pak uzavrit tim gumovym špuntem.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz