Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2011 8:33 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned srp 15, 2010 12:05 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: standart
ahoj ,potřeboval bych zadní ložiska na ph1 2,1td. dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: sob dub 09, 2011 4:36 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ahoj, hele můžu ti prodat obě ale je to z Phase 2 ,r.v 1996 a je to celý náboj i s ložiskem 1000kč /1ks jsou dobré, nehučí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: sob dub 09, 2011 11:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to asi nebudou čtyřdíry... :wink:

cigi: sz

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: ned dub 10, 2011 7:32 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
pětidíra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: stř kvě 11, 2011 9:40 am 
Offline
Začátečník

Registrován: stř dub 20, 2011 5:11 pm
Příspěvky: 2
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5
Ahoj, potreboval by som ľavý štartér xenónu na Phase 2, r.v.: 1998, 2.5i ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 11:33 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Bodo neleži ti doma na klimatizaci kondenzátor (chladič) + sušič ??? nejaky funkčni nepokoskozene ? http://turistaxx.rajce.idnes.cz/Safrane ... 1-2f76.jpg to je to co chci :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2011 11:20 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Chladič bohužel ne :-?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: úte kvě 17, 2011 10:55 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 11, 2011 1:26 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Vamberk
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: RT
Plány: Generálka podvozku a vyvaření zadních lemů. Pokusit se dát masku z Ph. II.
Auto snů: R25 2,9 Baccara
Na mého Safrana potřebuju stab. tyče na předek a zadek, řemen na servo, brz. válec. Čepy a servo mám. Dá se sehnad zadní lem. Nejde foukání nevím důvod.

_________________
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 1986. Měl jsem R21 2.2 GTX,R25 2.1 turboD 1991, R25 TX V6 1989, R25 V6 1989, R25 2.2 TX 1988, R25 2.1 D 1985 a táta má R Scenic 1.6e 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 12:00 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ahoj, všechno to jsou sice spotřební věci, ale pokud bys to přecejen chtěl, tak mám, jen tím řemenem si nejsem jistý. lem kterou stranu?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 8:36 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 11, 2011 1:26 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Vamberk
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: RT
Plány: Generálka podvozku a vyvaření zadních lemů. Pokusit se dát masku z Ph. II.
Auto snů: R25 2,9 Baccara
Tak vše najito krom tyče na zadek, ona tam nějaká je, aby mě nebalamutily. Cena krom te týče a prasátek je 2100 u kamaráda, co má slevu. Servis mě řekl i s tou tyčí 8000. Te sakra rozdíl. Lem pravý. Servo je poháněno řemenem a ten tam není, proč to netuším. Jo co s tim předchozí majitel dělal.

_________________
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 1986. Měl jsem R21 2.2 GTX,R25 2.1 turboD 1991, R25 TX V6 1989, R25 V6 1989, R25 2.2 TX 1988, R25 2.1 D 1985 a táta má R Scenic 1.6e 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 6:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
teď teda nevím, co potřebuješ. tyš stabilizátoru nebo tyčky od stabilizátoru k tlumičím? oboje dyžtak mám.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 11:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
teda vám ta čeština oběma jde :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 11:18 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 11, 2011 1:26 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Vamberk
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: RT
Plány: Generálka podvozku a vyvaření zadních lemů. Pokusit se dát masku z Ph. II.
Auto snů: R25 2,9 Baccara
Zadní tyč stabilizátoru.

_________________
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 1986. Měl jsem R21 2.2 GTX,R25 2.1 turboD 1991, R25 TX V6 1989, R25 V6 1989, R25 2.2 TX 1988, R25 2.1 D 1985 a táta má R Scenic 1.6e 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 11:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže pokud dobře chápu tak zadní stabilizátor a pravej zadní lem?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Veškeré díly
PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 5:53 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 11, 2011 1:26 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Vamberk
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: RT
Plány: Generálka podvozku a vyvaření zadních lemů. Pokusit se dát masku z Ph. II.
Auto snů: R25 2,9 Baccara
Ano, chápeš to dobře. Zbytek jsem sehnal za těch 2200Kč

_________________
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 1986. Měl jsem R21 2.2 GTX,R25 2.1 turboD 1991, R25 TX V6 1989, R25 V6 1989, R25 2.2 TX 1988, R25 2.1 D 1985 a táta má R Scenic 1.6e 1998


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz