Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 12:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 3:51 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Rádio je funkčné,je aj na MC...


Přílohy:
Rádio MC (1).jpg
Rádio MC (1).jpg [ 73.64 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Rádio MC.jpg
Rádio MC.jpg [ 71.97 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Rádio MC (2).jpg
Rádio MC (2).jpg [ 65.66 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Rádio MC (3).jpg
Rádio MC (3).jpg [ 71.57 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Rádio MC (4).jpg
Rádio MC (4).jpg [ 47.49 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Rádio MC (5).jpg
Rádio MC (5).jpg [ 74.56 KiB | Zobrazeno 6894 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 4:52 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
a aka je cena ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 6:19 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Cenu by som nechala dohodou, ak by mal oň niekto záujem určite by sme sa vedeli dohodnúť, skúste ponúknuť niaku sumu...




Turista píše:
a aka je cena ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2011 2:29 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
REZERVOVANÉ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2011 9:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
auto melo asi imobiliser co? potreboval bych IR ovladani komplet bez imo :( ale podle vybavy to asi bylo neco lepsiho ...

jinak kdyby zustalo radio asi bychom se domluvili ;) co zadni plato?

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2011 9:30 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
jasné,imibilizér malo aj ho stále má,výbavou to bola "socka"-iba základ a my sme ho prerobili na to,čo je teraz :)
Zadné plato mám na predaj šedé,je OK akurát lavá šnurka čo sa upína hore je zlá a keď ju pripevníte a zatvoríte kufor opätovné bude padať, zajtra by som Vám ho pofotila ak by ste ho chcel,ja si podla všetkého budem dávať modré takže toto šedé bude na predaj :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2011 9:41 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
Dada Helíková píše:
jasné,imibilizér malo aj ho stále má,výbavou to bola "socka"-iba základ a my sme ho prerobili na to,čo je teraz :)
Zadné plato mám na predaj šedé,je OK akurát lavá šnurka čo sa upína hore je zlá a keď ju pripevníte a zatvoríte kufor opätovné bude padať, zajtra by som Vám ho pofotila ak by ste ho chcel,ja si podla všetkého budem dávať modré takže toto šedé bude na predaj :wink:


byloby to super, prosim teda o fotky, jak to je s tim centralem??? my tu mame RN total social :) tam je jen infra central bez imo a jediny klicek nam umrel a zamek funguje zvenku jen na kufru a u spolujedce tak nevim, jak slozite by to bylo :(, plato mame v aute sede, mame na nem "unavene" ty plasty co se za ne zacvakava za sedackami, takze plato obcasvyskoci kdyz se kufr otevre :)
diky predem za fotky

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2011 8:05 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Zdravím,prikladám slúbené fotky plata :D ,tá jedna šnúrka ktorá je na niektorých fotkách "padnutá" sa vyvlieka keď otvárate kufor (tá lavá) , dnes sme sa bavili o tom imobilizére- mali by sme ho aj z 2.2 Vi-čka (komplet zamikanie,zámky + 2 klúče ) akorát by ste musel vymeniť aj riadiacu jednotku,zámky,asi aj elektriku a tiež na streche čo je pri svetielkach ten čierny snímač na ktorý musíte mieriť klúč keď odomikáte auto... Máme to všetko kompletné len otázne je,či sa Vám bude chcieť to všetko vymieňať ,,,


Přílohy:
plato.jpg
plato.jpg [ 83 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (1).jpg
plato (1).jpg [ 47.32 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (2).jpg
plato (2).jpg [ 92.54 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (3).jpg
plato (3).jpg [ 85.42 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (4).jpg
plato (4).jpg [ 81.03 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (5).jpg
plato (5).jpg [ 89.19 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (6).jpg
plato (6).jpg [ 86.73 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (7).jpg
plato (7).jpg [ 79.27 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
plato (8).jpg
plato (8).jpg [ 81.53 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2011 10:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
pokud nemas imobilizer a resis pouze nefunkcni klicek tak ti staci tam dat z jakehokoli auta klicek + dekoder, protoze immobilizer v ECU potrebuje svuj kamaradskej dekoder a ten zase potrebuje svůj kamarádskej klíček, naopak dekodér k životu nepotřebuje immobilizér...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 10:33 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
Bóďa píše:
pokud nemas imobilizer a resis pouze nefunkcni klicek tak ti staci tam dat z jakehokoli auta klicek + dekoder, protoze immobilizer v ECU potrebuje svuj kamaradskej dekoder a ten zase potrebuje svůj kamarádskej klíček, naopak dekodér k životu nepotřebuje immobilizér...


presne tak jsem to mel v planu, ale nevim prave jak moc je ten immo napojeny na ten system :D, chteli jsme to s kamosem usmoulit tak, ze bych vymenil elektroniku v klicku + jednotku centralu, aby byl stejny kod, predpokladam, ze je to s kodem a klickem tak jako s kartou - ze jednou prirazeny klic nejde uplne jednoduse priradit jine jednotce, takze co by teda bylo potreba? ona ma auto s immo, ja mam po hejlakovy RN sociale bez immo, tak nevim jak co a kde :)

diky za pomoc :)

//edit: kdyztak prosimte presun do SZ at tu zbytecne nemastime inzerat ;)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 2:19 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak jsem psal, pokud nemas immobilizer tak to vubec nemusis resit a muzes tam dat jakejkoli klicek + dekoder, tzn. klidne z auta, kde immobilizer byl :wink: tzn klidne radiovej z phase II, akorat se musi udelat redukce, decoder ma jiny konektory...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: čtv čer 30, 2011 11:37 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
Bóďa píše:
jak jsem psal, pokud nemas immobilizer tak to vubec nemusis resit a muzes tam dat jakejkoli klicek + dekoder, tzn. klidne z auta, kde immobilizer byl :wink: tzn klidne radiovej z phase II, akorat se musi udelat redukce, decoder ma jiny konektory...


no tak hura, tak diky za info :)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rádio Philips
PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2011 2:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Rádio PREDANÉ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz