Nevím,jak vypadá do třílitra Valeo ale ten japoňák je malinkatej a řádně výkonnej.Apropó,nemyslím si ale,že by mohl mezi nimi být ohledně velikosti nějaký extra rozdíl.Místa je tam pro ně oba pořád stejně(málo)

Rozdíl v neprospěch japona je v tom,že se blbě repasuje víčko cívky.Valeo jde dobře rozlisovat a zase zalisovat.U japona jsou silnější plechy,takže to na rozlisovači praská.Dneska jsem to nechal dát dělat.Zatím žádné info ale už je to jasný na 99%,že to jsou silový kontakty na cívce.Na ponku ve svěráku to jezdí jako blázen ale v autě to zlobí.Je to tím,že na zátěž tam toho proudu jde díky špatnému kontaktu méně a tak se to neroztočí.Párkrát si to takhle cvaklo i ve svěráku.Vyskočil pastorek ale neroztočil se.Když jsem to dal napřímo,tak motor jede jako víno.