Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř čer 18, 2025 11:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: úte bře 23, 2010 7:13 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Nevím,jak vypadá do třílitra Valeo ale ten japoňák je malinkatej a řádně výkonnej.Apropó,nemyslím si ale,že by mohl mezi nimi být ohledně velikosti nějaký extra rozdíl.Místa je tam pro ně oba pořád stejně(málo) :D Rozdíl v neprospěch japona je v tom,že se blbě repasuje víčko cívky.Valeo jde dobře rozlisovat a zase zalisovat.U japona jsou silnější plechy,takže to na rozlisovači praská.Dneska jsem to nechal dát dělat.Zatím žádné info ale už je to jasný na 99%,že to jsou silový kontakty na cívce.Na ponku ve svěráku to jezdí jako blázen ale v autě to zlobí.Je to tím,že na zátěž tam toho proudu jde díky špatnému kontaktu méně a tak se to neroztočí.Párkrát si to takhle cvaklo i ve svěráku.Vyskočil pastorek ale neroztočil se.Když jsem to dal napřímo,tak motor jede jako víno.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 1:41 am 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv zář 24, 2009 11:31 pm
Příspěvky: 1
Koupil bych převodovku (automat na 3,0 i )
Taky kdyby náhodou byla,převodovka na bi-turbo

_________________
iteite


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 10:58 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
To Kulda: automat bohužel nemám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 8:29 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm
Příspěvky: 43
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Ahojky,
máš ještě přední masku? A taky ten odklápěcí dekl na loketní opěrku.
díky
Petr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: pon čer 14, 2010 11:07 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Vojco píše:
Ahojky,
máš ještě přední masku? A taky ten odklápěcí dekl na loketní opěrku.
díky
Petr
Pokud by Karlos tu přední masku neměl, tak já doma navíc jednu (možná dvě) mám... :)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz