|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 3:24 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Laguna Napsal: pát pro 18, 2009 11:58 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa: OT pracně přesunuto, příště mažu
Toja> Musi to byt pekne svezenicko! Skoda toho faceliftovaneho xichtu, ten starsi je hezci. Je fakt, ze k te lagune ty kola jdou hezky.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 1:14 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Me prave se vic libil ten novejsi predek,i kdyz to pripomina Megane,akorat mi ted baccara stoji venku snezi na ni a nikdo ji za 19000kc nechce ma do dubna povinne tak se to snad do te doby hne Jede to pekne,narust tech 30kW oproti 12v je citit,ma to 5stupnovy automat to je taky supr,jen si nemuzu zvyknout na ten otackomer pres cele na lagune je jiny jednickove a hlavne mi funguje navi
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 1:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak jako za 19 mi rikej,ze si ji nikdo nekoupi?!? To je za hubicku. Vzdyt ja kupoval zene feldu pred ctvrt rokem a dal jsem za ni 27 a to byla supr cena... Ale je fakt,ze ten trilitr v automatu pro normalniho cloveka neni no... Co se tyce toho vzhledu,tak to je o vkusu. Ja bych volil jinou barvu a starou masku, ale kdyz se ti libi tahle, tak je to super.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 2:15 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
19000 za tu baccara Lagunu je dobra cena, ale je tam ten EKO poplatek 10000. Jakto že u ni maš 10tis za EKO? 3litr mel EURO I ne? Vzhled Lagun Laguna I se mi libila nejvic ješte před modernizací v roce 1998 pak tam ty zadní světla nesedeli Laguna II už se mi libi mene jak Laguna I, ale zato ta Laguna II po modernizaci vypada lepe než Laguna II (2001-2006) ta nova maska co ma ToJa vypada moderneji, ale hlavne tam je hezčí zadek než u Laguny II (2001-2006) Laguna III tak ta už se mi nelibi vubec....
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 6:29 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
TOMGWELL píše: 19000 za tu baccara Lagunu je dobra cena, ale je tam ten EKO poplatek 10000. Jakto že u ni maš 10tis za EKO? 3litr mel EURO I ne? Vzhled Lagun Laguna I se mi libila nejvic ješte před modernizací v roce 1998 pak tam ty zadní světla nesedeli Laguna II už se mi libi mene jak Laguna I, ale zato ta Laguna II po modernizaci vypada lepe než Laguna II (2001-2006) ta nova maska co ma ToJa vypada moderneji, ale hlavne tam je hezčí zadek než u Laguny II (2001-2006) Laguna III tak ta už se mi nelibi vubec.... Kola na Safrana Phase II? no z těch čtyřech bych koupil asi ty druhy Lagunacky když k tomu mas i ty dobre pneu. Jinak na Phase II mi uplne nejvic ted sedí kola Borbet CA. nove bez pneu se daji sehnat cca za 10500 Videl sem je a opravdu moc na phase II sednou. Kdyžtak se mrkni na konfigurator: http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurat ... Safrane%20[5/108]&velikost=17&typ=typ%20B54&radit=cena&upravy=&zimni=&akce=&sirka=&design=&barva=&znacka= Ono to jde obehat musi se zajit na STK a tam vyjedou nejaky papir,posila se to pres pc do nejake firmy v praze Dekra,stoji to litr,nechce se mi kolem toho behat,co ja mam info tato laguna ma pry dokonce Euro II.Uvidim kdyz to nikdo dlouho nekoupi budu to muset asi obehat sam.V TP totiz neni emisni norma zadna je to duplikat a urednik zapomnel napsat par bezvyznamnych cisel To Max900R:Ja chtel Initiale a na vyber byla jen jedna tato zlata a navic automat a 3L sem chtel,na barve mi ani tak nezalezelo
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 8:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no 95 by mela uz splnovat Euro II, no a 7000,- je docela dost velka uspora za jednu navstevu stk ne? Kdyby mi takhle nekdo dal 7000,- tak bych se tim klidne zivil. A uz zase se nam to tu zvrtava a zase jsem v tom na vine ja... sorry Bodo za OT. Jinak k lagune posledni uz: doufam,ze se v ni nekdy svezu,jeste jsem nejel.I v Satisu Initiale bych chtel,v tom jsem jen sedel.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 9:31 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
To je uspora,ale ne pro me ja prodavam spis pro kupujiciho,ale asi mas pravdu budu to muset absolvovat Zitra nafotim dalsi foto a dam to sem
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 9:18 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Maxi chces jízdu v Laguně? Nejlepší je zajít do autobazaru a za zkušební jízdu nic nedáš a sám řídíš Ja v bazaru zkoušel Satise Initiale 3,5 v6 ten 177kW. V Lagune II 3.0 152kW jsem jel u strýce. Tyhle dva meli oba automat a myslím že Satis s motorem 3,5 177kW jel uplne stejne jak Laguna 152kW protože Laguna je lehčí a to uplně přesně vyrovna ten rozdíl 177kW a 152kW.. Jinak jízda v Satisu je hodně odlišná od Lagun i od Safranu, je to asi tím jak sedíš vysoko a take se mi zdal takovy jakoby byl mohutný, něco mezi terénákem a Safránem Moje první byla laguna 1.8 66kW tu jsem před měsícem už prodal, a fakt se mi stýská Z Lagun si myslím že byla nejrychlejší Laguna I s motorem co se daval do Safrana ten 3.0 24v 140kW ta mela i manuální převodovku a zrychlení 7,7 na sto (papírově) tak s tou jsem si užil asi nejvíc (měl jsem ji vypůjčenou jen na víkend) No prostě Lehká Laguna silný motor a manuál ale hlavně ta měkkost Laguny první generace kterou už Laguna II nemá ani zdaleka.... Ale ani jedno z výše zmiňovaných na Biturbo nemá. Jinak na rychlost a obratnost je nejlepší samozdřejmě Clio Sport, jel jsem s tim ještě starším motorem Clio Sport 2.0i 16v Sport ten má myslím 124kW a fakt pecka. Je to prostě malinký lehký autíčko. Ale fakt obejdi známé a nebo ty bazary a zkus se projet aspoň v těchto čtyřech. Uplný rozdíl v každém, každé se hodí na neco jiného. Ja bych se safrana nevzdal, ale jako druhe auto bych asi bral Lagunu I 3.0 140kW
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: sob pro 19, 2009 12:27 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Hosi ja si hned rikal ze nam to jen tak neprojde u Admina Laguna v manualu 14kw je paradni svezenia asi i nejrychlejsi Laguna,ale ta II ji muz trosku asi konkurovat,akorat je takova tezkopadnejsi,potvrzeno na sprintech.
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 2:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
TOMGWELL píše: Maxi chces jízdu v Laguně? Nejlepší je zajít do autobazaru a za zkušební jízdu nic nedáš a sám řídíš Ja v bazaru zkoušel Satise Initiale 3,5 v6 ten 177kW. V Lagune II 3.0 152kW jsem jel u strýce. Tyhle dva meli oba automat a myslím že Satis s motorem 3,5 177kW jel uplne stejne jak Laguna 152kW protože Laguna je lehčí a to uplně přesně vyrovna ten rozdíl 177kW a 152kW.. Jinak jízda v Satisu je hodně odlišná od Lagun i od Safranu, je to asi tím jak sedíš vysoko a take se mi zdal takovy jakoby byl mohutný, něco mezi terénákem a Safránem Moje první byla laguna 1.8 66kW tu jsem před měsícem už prodal, a fakt se mi stýská Z Lagun si myslím že byla nejrychlejší Laguna I s motorem co se daval do Safrana ten 3.0 24v 140kW ta mela i manuální převodovku a zrychlení 7,7 na sto (papírově) tak s tou jsem si užil asi nejvíc (měl jsem ji vypůjčenou jen na víkend) No prostě Lehká Laguna silný motor a manuál ale hlavně ta měkkost Laguny první generace kterou už Laguna II nemá ani zdaleka.... Ale ani jedno z výše zmiňovaných na Biturbo nemá. Jinak na rychlost a obratnost je nejlepší samozdřejmě Clio Sport, jel jsem s tim ještě starším motorem Clio Sport 2.0i 16v Sport ten má myslím 124kW a fakt pecka. Je to prostě malinký lehký autíčko. Ale fakt obejdi známé a nebo ty bazary a zkus se projet aspoň v těchto čtyřech. Uplný rozdíl v každém, každé se hodí na neco jiného. Ja bych se safrana nevzdal, ale jako druhe auto bych asi bral Lagunu I 3.0 140kW Ahoj,prosím Tě,v čem se tak liší to svezení od Safrane?
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: sob pro 19, 2009 7:20 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
jendys: píše Ahoj,prosím Tě,v čem se tak liší to svezení od Safrane? No nejlepší když se v Satisu projedeš. Největší rozdíl je hlavně v tom posezu, sedíš o dost víš jak v Safranu. Neda se říct že jízda v Safranu je horší nebo lepší, ale Satis je prostě jinej. Třeba když jsem jel přes nerovnosti tak se to v Satisu zda jakoby vic odpružené, ale zase v zatačkach se zda že sedí mín jak Safran, no prostě zajdi do bazaru svez se a uvidíš
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: sob pro 19, 2009 9:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ja bych taky nemenil, splnil jsem si sen a biturbo mi vyhovuje ve vsech smerech. Teda az ho vychytam... Jsem takovy pomaly co se tyce pocitu z jizdy. Nerad hodnotim podle projizdky v bazaru se studenym motorem a nekde po meste, ale kdyz bude prilezitost, rad se svezu jak v Lagune, tak v satisu. Jinak souhlas s Tomikem ohledne Clia sport, to je nabusene auto! I kdyz musim trapne priznat, ze z hot hatchbacku bych si asi vybral Ford Focus RS (ST)... Boda: omlouvam se opet za OT, diky,ze jsi to prehodil. Dam na to bacha, nejak se mi ted dari je vytvaret... :-/
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: sob pro 19, 2009 10:52 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
v pohode, vdyt ja jsem taky OTckar, ale tohle uz bylo moc
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: ned pro 20, 2009 9:29 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Bóďa píše: v pohode, vdyt ja jsem taky OTckar, ale tohle uz bylo moc No přesně tak musime to nějak udělat. Hned jak text povede k nečemu jinému jeden z nás napíše zakládáme nové téma a nazev tema. Bude v tom pořádek. To by jsme v tom tady meli zachvili guláš, Budu davat pozor
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Laguna Napsal: ned pro 20, 2009 9:42 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Max900R píše: Ja bych taky nemenil, splnil jsem si sen a biturbo mi vyhovuje ve vsech smerech. Teda az ho vychytam... Jsem takovy pomaly co se tyce pocitu z jizdy. Nerad hodnotim podle projizdky v bazaru se studenym motorem a nekde po meste, ale kdyz bude prilezitost, rad se svezu jak v Lagune, tak v satisu. Jinak souhlas s Tomikem ohledne Clia sport, to je nabusene auto! I kdyz musim trapne priznat, ze z hot hatchbacku bych si asi vybral Ford Focus RS (ST)... JoJo Tve biturbo byl tvuj sen, neni to auto jen tak pro každého. Ale zrovna ty si myslim že jsi pro něj ten správný majitel ktery je schopný auto dat do super stavu a hlavně ho v něm udržovat. Ja bych na tu udržbu nemel, ani nemam takove znalosti, umim sam předelat tak maximalne olej, vyfuk, a prkotiny. Ale měnění měchů by mne přivedlo k šílenství, jsem strašnej puntičkář a na biturbo bych proste nemel znalosti. Moc Ti fandim a už se těším na sraz jak to budeš mít vychytaný. Možná by ToJa přijel na náš sraz s tou Lagunou se na nás podívat, a Satise jsou hodne na Renault srazích. V bazaru je to fakt za studena........ Ford Focus RS. dobrá volba. Ano ano to jo, ja to bral jakože jen z Renaultů O jiných značkách bychom mohli psát kopu slov, ale tady radeji pouze o Renaultech, už tak to přeháníme meli bychom vlastne jen o Safránech jsme přece na safrane.org
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|