|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 4:48 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: ?... aha :D Napsal: ned pro 13, 2009 8:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Takovej fotoromán... 1) sundání půl nápravy kvůli tlumiči (klasika, nešel tlumič z těhlice, vezmem to i s těhlicí, nešla poloosa z těhlice, vezmem to i s poloosou ) 2) mordování tlumiče z těhlice... 3) joo, je fakt ohlej 4) montáž provizorního klasického tlumiče... sakra, vůbec se mu tam nechce.. 5) montáž kola... sakryš, vdyť to musim zvedat asi metr do vzduchu... 6) sundání z heveru.. to jsem tam zapomněl stojku? 7) ne, fakt tam nic není že by by byly na quadře/biturbu kratší tlumiče? 9) ahááá, fakt že jo no zábavnej víkend to byl.. a to jsem ještě nastrojil předek, dal nádrž, část interiéru.. no a ponaučení, zadní tlumiče na quadře, tedy i biturbu, jsou kratší než na normálním safrane 2x4. já jsem si totiž myslel, že důvod rozdílného kat. čísla jsou ty držáky na tyčku stabilizátoru
Přílohy: |
P1140790.JPG [ 97.28 KiB | Zobrazeno 9529 krát ]
|
P1140791.JPG [ 79.43 KiB | Zobrazeno 9529 krát ]
|
P1140798.JPG [ 102.11 KiB | Zobrazeno 9529 krát ]
|
P1140800.JPG [ 104.63 KiB | Zobrazeno 9529 krát ]
|
P1140811.JPG [ 84.83 KiB | Zobrazeno 9529 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: ned pro 13, 2009 8:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No ale to jsme věděli, stačilo se zeptat... Ale je to spravny tunning! BTW. pořád vymýšlím, jak na ty měchy... nejradši bych našel takový, aby se tam nemusely dávat ty silonové redukce a další věc, jak udělat tu objímku?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: ned pro 13, 2009 8:38 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jaktoze jsme to vedeli? no ono je to víceméně jedno, je teda pravda, že jsem chtěl taky zjistit, jestli to už konečně bude stát rovně, ale hlavně jsem potřeboval vyndat ten tlumič, protože jsem chtěl přendat měch na jinej... no tak to přendávat nebudu no, bo zatim nemam kam. co tu mam z quadry tak ty jsou taky KO ohnutý ty redukce se mi taky moc nejlíběj... ale ještě víc se mi nelíbil drát, proto už jsem vymyslel objímku. nejdřív jsem vymýšlel pořád takový ptákoviny, ale všechno by se to muselo bodovat COčkem a to já nevim, jestli to s tim měchem něco neudělá. a pak jsem vymyslel tohle, i když teď si zase nejsem jistej v tom, že Ivan říkal, že se musí zvětšit i ten horní průměr, aby do toho při větším propružení zapadl ten spodek, no a tímhletím se ten spodek zase zvětší, tak nevim, jestli se to do toho potom zase vejde... no prostě nechat vysoustružit kovovej kroužek, vnitřní průměr na měch žejo a ten kroužek by byl trošku silnější. na jednom místě ho rozříznout a udělat trošku škvíru, aby se to mělo kam stahovat. u toho rozřízlého vyvrtat díru, na jednu stranu matičku, a z druhý strany šroubeček a stáhnout... no doufám, že budu pochopen . je to myšleno tak, že ta matička se šroubečkem bude prostě schovaná v tom materiálu a bude to kolem dokola všude stejný a bez výstupků, takže nehrozí poškození měchu edit: ještě k té délce tlumičů, já to nevěděl, protože na tom stříbrnym biturbu od Pluhaře byly taky normál tlumiče a na bráchovym jsou tak normál.. zejtra se chci kouknout, jak to tam má zbastlený.. tipuju pružiny z pneumatickejch tlumičů nebo normální pružiny, ale s uřízlim přinejmenším jedním zavítem. protože to má normálně vysoko..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: ned pro 13, 2009 9:01 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No rozumim ti,jak to myslis,ale to asi nepujde.Ten mech klouze skoro po sobe ne? Premyslim,jak to muzou delat oni-jak mackaji ten celistvy krouzek? jestli by to treba neslo vysoustruzit nejake pouzdro a pres nej takovy krouzek zalisovat?Neco podobneho,jak kdyz lisujeme oka na lana rizeni....Kdyz se na ten origo krouzek podivas,tak je takovy uprostred zamacknuty...
Ted momentalne resim,jak co nejjednoduseji sundat pruzinu abych se k tomu mechu mohl dostat?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: ned pro 13, 2009 9:11 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no kdyz je mech vypusteny, tak to vypada, ze je to uplne na sobe (resp. že klouže po té sponě), ale kdyz je nafouknuty, na aute, tak to neni uplne na sobe... jakoby zmeni tvar, zvetsi objem.. hlavne dole samozrejme. prostě, že už se nedotýká. samozrejme by se tomu krouzku strhly hrany na soustruhu. jsou dva typy tech krouzku, bud ten jak rikas ty, uprostred po celem obvodu zmacknuty nebo nižší (tak poloviční) a jakoby jen někde zmáčknutý k sobě. myslím, že i když je nahoře ten po celém obvodu zmáčklý, tak dole (u zadní tlumičů, u předních je to staženo tou "miskou") je ten jiný, ale tím si teď nejsem jistý. každopádně ty, co jsou zmáčklé jen někde, jsou novější typ. je to prostě dělané strojově. jako ono by možná šlo vysoustružit podobný jako je origo a prostě ho kladivem a dulcikem zapertlovat, ale nevim, jestli bych tomu věřil. myslím že ten poslední způsob (ten kroužek staženej šroubkem), je nejlepší. musíš mít stáhováky na pružiny... hlavně ať ti to neustřelí hlavu prosimtě
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: úte pro 15, 2009 9:13 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: ?... aha :D Napsal: úte pro 15, 2009 10:49 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
To se mi taky nelíbí, jednak tam chybí ocel pružina, takže to musíš foukat na vyšší tlak a nemá už to tu funkci pouze pro kompenzaci zatížení, ale mění to charakteristiku toho pružení... Těch rukávů je na netu dost různých druhů a za dobrou cenu.Musim sundat tu pružinu a změřit rozměry toho měchu ať můžu nejvhodnější vytypovat a objednat. Chtěl bych tam dát ten kuželovitý, aby to bylo co nejblíže originálu a nehrozilo to zmuchlání a roztržení, ale uvidím, co najdu a naměřím. S tou hadicí, jak jsem původně myslel, je to blbost, žádná taková není.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|