|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 7:32 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob pro 01, 2007 6:24 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: Tady je to otresne neni prece mozne aby tech Safranu bylo tak malo no bohuzel, ani ja nevim co s tim... Zkusit ty listky za sterace ty si tu jak kral bez poddanych to mam behat nekde po praze a strkat safranum listy za sterace?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon pro 03, 2007 10:10 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Bóďa píše: ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: Tady je to otresne neni prece mozne aby tech Safranu bylo tak malo no bohuzel, ani ja nevim co s tim... Zkusit ty listky za sterace ty si tu jak kral bez poddanych to mam behat nekde po praze a strkat safranum listy za sterace? Nene jezdim Safranem a jak uvidis Safrane sup ho tam .Safranu je asi fakt malo a nikdo nema zajem,u nas na Lagunaklubu je taky tak 300 uzivatelu,ale aktivne se zucastnuje tak 50
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon pro 03, 2007 1:56 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: Tady je to otresne neni prece mozne aby tech Safranu bylo tak malo no bohuzel, ani ja nevim co s tim... Zkusit ty listky za sterace ty si tu jak kral bez poddanych to mam behat nekde po praze a strkat safranum listy za sterace? Nene jezdim Safranem a jak uvidis Safrane sup ho tam .Safranu je asi fakt malo a nikdo nema zajem,u nas na Lagunaklubu je taky tak 300 uzivatelu,ale aktivne se zucastnuje tak 50 nojono, lagun je precejenom vic...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte pro 04, 2007 12:22 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte pro 04, 2007 4:27 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane to ja bych to rekl precejenom trosku jinak: to je, protoze laguna je obycejny tuctovy auto...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 05, 2007 11:28 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Bóďa píše: ToJa píše: No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane to ja bych to rekl precejenom trosku jinak: to je, protoze laguna je obycejny tuctovy auto... No dyt,proto se da financne utahnout safrane je unikat(jen me zabiji ta palubka ta je otresna) tim padem je to horsi ja v safranovi nikdy nesedel takze nevim,ale Laguna je taky pekna ne ze ne
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 05, 2007 5:38 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane to ja bych to rekl precejenom trosku jinak: to je, protoze laguna je obycejny tuctovy auto... No dyt,proto se da financne utahnout safrane je unikat(jen me zabiji ta palubka ta je otresna) tim padem je to horsi ja v safranovi nikdy nesedel takze nevim,ale Laguna je taky pekna ne ze ne otresna palubka? praveze ta je uplne krasna, to me se zasel nelibi interier v lagune kdyby byla laguna trochu vetsi a trochu hranatejsi (ostreji rezana) tak je taky hezka
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 06, 2007 12:15 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Bóďa píše: ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane to ja bych to rekl precejenom trosku jinak: to je, protoze laguna je obycejny tuctovy auto... No dyt,proto se da financne utahnout safrane je unikat(jen me zabiji ta palubka ta je otresna) tim padem je to horsi ja v safranovi nikdy nesedel takze nevim,ale Laguna je taky pekna ne ze ne otresna palubka? praveze ta je uplne krasna, to me se zasel nelibi interier v lagune kdyby byla laguna trochu vetsi a trochu hranatejsi (ostreji rezana) tak je taky hezka Ona vetsi byt nemuze bo uz ted skoro slape na paty vlajkove lodi
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 06, 2007 9:49 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: Bóďa píše: ToJa píše: No to je,jelikoz se da z hlediska dilu a celkoveho provozu utahnout narozdil od Safrane to ja bych to rekl precejenom trosku jinak: to je, protoze laguna je obycejny tuctovy auto... No dyt,proto se da financne utahnout safrane je unikat(jen me zabiji ta palubka ta je otresna) tim padem je to horsi ja v safranovi nikdy nesedel takze nevim,ale Laguna je taky pekna ne ze ne otresna palubka? praveze ta je uplne krasna, to me se zasel nelibi interier v lagune kdyby byla laguna trochu vetsi a trochu hranatejsi (ostreji rezana) tak je taky hezka Ona vetsi byt nemuze bo uz ted skoro slape na paty vlajkove lodi praveze ani bych nerekl...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát pro 07, 2007 11:59 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Myslim delkou dyt Laguna je jen o 20 cisel mensi
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned pro 09, 2007 1:26 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Lagunu má právě každej, jak mladej klukl, tak důchodce, nebo rodinka. Safrano je unikát. Ale musim říct že palubka v laguně je víc promyslenější. Ovšem safránovská má taky svoje kouzlo, ne?
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
rawik
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned pro 23, 2007 3:53 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm Příspěvky: 43 Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
|
palubka nepalubka, lagunu jedině pokud ci kombajna
_________________ R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|