|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 12:19 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ninetyone
|
Předmět příspěvku: Predchudce Safrane > Renault 25 Napsal: pon říj 05, 2009 12:16 am |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon říj 05, 2009 12:11 am Příspěvky: 2
|
Ahoj, navstivte take http://www.renault25.cz/car_detail.php?id=376&lang=eng na klubu renault25.cz
za kazdych 200 navstev pridavam novy material u 25. vyroci predchudce Safrane > Renault 25
navstivte pravidelne bude se vam to libit
zjistite, ze Safrane neni nic noveho, ale jen pokracovani Renaultu 25
http://www.renault25.cz/msgboard_posts. ... 5&lang=cze
kdyz zmacknete vsechny tri tlacitka pocitace na 1 sekundu, spusti se hledani chyb (Fault Finding). moderni co ale kdepak moderni to bylo na Renaultu 25 stejne jako syntesator, pametove sedadla s nafukovacima vakama, aktivni perovani nebo variabilni posilovac, cruise, automaticka klimatisace, ABS, dalkove ovladani, samocina prevodovka, elektricke zavirani kufru ...
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 7:24 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No tak jelikož jsme nezpadli z měsíce tak samozřejmě 90% lidí tady ví co je R25 To hledání chyb nevim jestli má být kontrola šesti čidel, který jsou vesměs jen informativní a ještě to nefunguje uplně idálně. No každopádně bych doporučoval jiný tón přispěvků Obdivovat budu nadále pořád to samé
Mluvím za sebe.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 7:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Která 3 tlačítka počítače ?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 8:20 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
u Safrana je to nulovaní počítače spotřeby a čudlík na stěrač páčce, na dobu cca 3 sekund - oba najednou. udela to diagnostiku tachometru a 6 čidel např tlak oleje. Kdyz tak dam vic info jestli chces.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 9:49 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Samozřejmně předpokládám že každý ví, že Safrane je modernizovaná R25.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 9:59 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
2DIX píše: Samozřejmně předpokládám že každý ví, že Safrane je modernizovaná R25. Souhlas. Každopádně tu pán píše, jak kdyby objevil Ameriku.
(ale nic proti nikomu)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 10:09 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Samozřejmně. Když budu mít doma R5 tak budu taky tvrdit že je lepší než já nevim co. Tohle je zbytečný dohadování. Baccaráři budou tvrdit že R25 je lepší a my Safránisti že Safrano je lepší. Kvůli takovýmhle prkotinám se vedou dnes války, že každý věří v něco jinýho. Ať si každej jezdí v tom co mu vyhovuje,ne? Jediný co bych dodal, že R25 byla průkopníkem a Safrane jeho nástupcem. Oba tyto vozy doposud nepřekonané.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 10:29 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No kdyz to budem brat objektivně, tak to neni zas tak složitý. Kdyz nebudu moc hledet na tvrzeni cituji:"Safrane ma v mnohem prevahu, ale ten pricne ulozeny motor a predni naprava je proste hnus, ikdyz je celkove bitelnejsi." coz jak asi sami usoudite se nedá označit za objektivní hodnocení. Kdyz vezmete R25 a reknete si co bylo na ni dobry tak to vesmes zustalo a co bylo potreba pro "rychlejsi svet" tudiz motorizace, zpevnění, větší upřednostnění funkčnosti před komfortem(viz zadní sedadla) a pro mě taky důležitá součást design - a ten je hodně znát. Opravdu těžko říct co se komu líbí, ale styl 25ky v interieru je na mě moc hranatý - prostě "oldschool". 25 je klenot 80.let, ale s nástupem let 90tých přišel její dokonalejší nástupce, no jenom se to špatně řiká, když máte v garáži 25tku
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 12:06 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No tak aby jste se nehádali, tak nejlepší je mít obojí že?
Jinak R25 je mazec, i když ho máme jen v maximální sociálce s dvoulitrem. Ale je pravda,že Safrane šel trochu dál co se týče ochrany proti korozi, odhlučnění, velikosti zavazadláku apod. Vzhled hodnotit nebudu, to je hodně subjektivní. Navíc si myslím, že vzhledem si tyhle auta většinu lidí stejně nezískají. Obojí jsou na dnešní poměry out. Ale jsou navržena chytře a mě si tím absolutně získala.
Nedávno jsem řešil jen tak v duchu, jaké auto bych zvolil místo Safrana a můžu odpovědně říct, že se hledá jen velice těžko auto, které by i v dnešní době mohlo Safranu z hlediska užitné hodnoty konkurovat. Takhle namíchaná směsice dobrých vlastností se jen tak nevidí...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 1:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
přesunuto do pokecu....
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 1:30 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Zas taková zajmavost to neni co
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
ninetyone
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte říj 06, 2009 6:54 am |
|
|
Začátečník |
Registrován: pon říj 05, 2009 12:11 am Příspěvky: 2
|
no ja jsem vas jen chtel pozvat na stranku a predchudci Safrane, kde je par pro nekoho mozna zajimavych obrazku z dobove reklamy, nechtel jsem tady vyvolavat takovehle spory a diskuse. ja jsem mel oba, tedy nekolik R25 a Safrane a oba jsou to povedene automobily. prednosti Safrane jsem myslim na R25 klubu uvedl a podle toho co jsem zde docetl ve vasi reakci jste to myslim jen potvrdili. tak se prosim nehadejte to nebylo mym cilem, jen vas pozvat k nam kde je par obrazku u 25. vyroci R25. ale jestli je tu nekdo kdo mel, jezdil a rozumi R25 i Safrane, nejlepe Baccara/Initiale rad s nim podiskutuji
_________________
88 Renault 25 GTX
89 Lincoln Town Car
90 Renault 25 Baccara
91 Mercury Grand Marquis
91 Lincoln Town Car
99 Renault Safrane
99 Ford Super Duty V10
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|