Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 11:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chiptuning
PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2007 9:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Na netu jsem našel tohle: http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... ky/SAFRANE

Zajímalo by mne, jakej na to máte názor a jestli s úpravou dat řídící jednotky nějaké zkušenosti, popřípadě jestli máte nějaké zkušenosti s touto konkrétní firmou. Přecejen 15 koníků (u 3,0 Z7X) navíc už asi bude znát :twisted:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2007 12:21 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Hezke ... ale za ty penize si radsi koupim nejakyho Safrana na dily :lol:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 7:58 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
Já nevím. Přijde mi to jako blbost.
Myslím, že převodovka Bi-Turba má co dělat s 193kW. Myslím, že 214 by jí dobře neudělalo:)))
U automatu v 3.0 V6 24V je taky problém už ted...
Mimo to, asi má nějaký důvod proč to Renault naprogramoval, tak jak to prodává...

Otázka také je, jak se projeví zvýšení výkonu o 7%. Možná stačí vzít lepší benzin:)

No je to jen můj názor...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 10:23 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Zelvicka píše:
Já nevím. Přijde mi to jako blbost.
Myslím, že převodovka Bi-Turba má co dělat s 193kW. Myslím, že 214 by jí dobře neudělalo:)))
U automatu v 3.0 V6 24V je taky problém už ted...
Mimo to, asi má nějaký důvod proč to Renault naprogramoval, tak jak to prodává...

Otázka také je, jak se projeví zvýšení výkonu o 7%. Možná stačí vzít lepší benzin:)

No je to jen můj názor...:)
tak na biturbo bych jim nenechal sahnout, tam je spoustu jinejch cest jak zvysit vykon (otocis si kohoutkem a pustis si vic tlaku...) a pochybuju ze oni tomu natolik rozumej aby to bylo v poradku... s tou prevodovkou je to fakt, ty na biturbu nejsou moc dobry, dost odchazej. bracha bude mit neco malo pod 300 PS az to bude hotovy (myslel si ze uz mel pred rozebranim, ale ja o tom dost pochybuju :D. uvidime, az se s tim zajede na brzdu, mimochodem motor uz je hotovej...) tak se uvidi jak to vydrzi prevodovka, kazdopadne ta prijde na radu pri generalce c.2, kdy se bude delat prave prevodovka, lak, brzdy a takovy veci ktery se neudelaj ted... ale už dost OT..

proste prislo mi to docela uz zajimavy... 7% uz je docela dost...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 10:51 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Myslim, ze vyrobce musi ten vykon dimenzovat i pro uzitele, ktery je schopny jet maximalni rychlosti hodinu v kuse a podny extremni vytizeni...kdyz clovek to auto vylozene dlouhodobe netrapi tak by to asi melo tech par procent vykonu vydrzet...nevim jenom muj neodbornej nazor
Taky me chiptuning zaujmul :lol2: , akorat je skoda, ze si za nej nechaj tak zaplatit :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 11:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Myslim, ze vyrobce musi ten vykon dimenzovat i pro uzitele, ktery je schopny jet maximalni rychlosti hodinu v kuse a podny extremni vytizeni...kdyz clovek to auto vylozene dlouhodobe netrapi tak by to asi melo tech par procent vykonu vydrzet...nevim jenom muj neodbornej nazor
Taky me chiptuning zaujmul :lol2: , akorat je skoda, ze si za nej nechaj tak zaplatit :cry:
samozřejmě. to by se potom mohl odsuzovat jakýkoli jiný tuning motoru který přidává výkon... jen jde o to, co všechno tam přehrajou... jestli palivový mapy nebo co... :?: to by nám mohl říct Jakub

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 6:55 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
já to nikdy nezkoumal ale teoreticky, změní dávkování paliva a asi i předstih.

Co se týče biturbo převodovek tak oni odcházejí hlavně při fuel cutu, biturbo v serii používá (jako mnoho novějších aut, už R25 nový model to měl) elektronický boost controller, problém bývá v ovládacím selenoidu který často odchází a potom TD plní na max, při normální jízdě si toho člověk většinou nevšimne ale když tomu naloží a jede si po dálnici 260 plnej plyn nastane přetlakování a zareaguje až bezpečnostní tlakový spínač který odstřihne palivo do doby než tlak klesne a znovu ho pustí (to se stane v okamžiku) a dovedete si jistě představit co se stane když ve 260 chcípne motor, řidič má plný plyn a motor hned zase naskočí a v nejhorším případě když je řidič trubka se toto opakuje několikrát za sebou. Osobně bych ten boost controller vyřadil a dal jiný nebo použil MBC. To je vše co jsem o převodovkách z biturba slyšel od dvou majitelů a oboum odešla převodovka naprosto stejně.

Jinak pokud člověk nebude často sprintovat z nuly nebo hrabat atd. tak si myslím že to navýšení výkonu převodovka vydrží. Já bych mohl mít teoreticky kolem 709Nm na zadních kolech a serie má 450Nm na motoru a převodovka zatím drží.

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 11:47 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Fugo píše:
já to nikdy nezkoumal ale teoreticky, změní dávkování paliva a asi i předstih.

Co se týče biturbo převodovek tak oni odcházejí hlavně při fuel cutu, biturbo v serii používá (jako mnoho novějších aut, už R25 nový model to měl) elektronický boost controller, problém bývá v ovládacím selenoidu který často odchází a potom TD plní na max, při normální jízdě si toho člověk většinou nevšimne ale když tomu naloží a jede si po dálnici 260 plnej plyn nastane přetlakování a zareaguje až bezpečnostní tlakový spínač který odstřihne palivo do doby než tlak klesne a znovu ho pustí (to se stane v okamžiku) a dovedete si jistě představit co se stane když ve 260 chcípne motor, řidič má plný plyn a motor hned zase naskočí a v nejhorším případě když je řidič trubka se toto opakuje několikrát za sebou. Osobně bych ten boost controller vyřadil a dal jiný nebo použil MBC. To je vše co jsem o převodovkách z biturba slyšel od dvou majitelů a oboum odešla převodovka naprosto stejně.

Jinak pokud člověk nebude často sprintovat z nuly nebo hrabat atd. tak si myslím že to navýšení výkonu převodovka vydrží. Já bych mohl mít teoreticky kolem 709Nm na zadních kolech a serie má 450Nm na motoru a převodovka zatím drží.
jj, to s tim EBC je pravda, brachovi to delalo to samy, obcas pri plnym plynu mu to chciplo, takze kdyz se byl podivat v mimoni a parkrat si zasprintoval tak mu to potom chcipalo tak se na to radsi vysral :lol2: takže už je tam manuální boost controler.... abych pravdu řekl, tak neznám příliš okolnosti, když někomu odešla na bi převodovka, ale vim, že odchází opravdu dost často... zrovna jeden čech ji shání, psal myslim i do diskuze na stránkách biturba, ale tomu odešla úplně jinak, takze nevim proc to sem pisu kdyz to s tim nesouvisi :lol2: ... prej bi dostalo ránu na kolo, tak se to vopravilo a asi za měsíc odešla převodovka, takze to je celkem logicky... a chudak si mysli (nebo teda ten co to opravuje) ze tu prevodovku sezene v cechach, nevim proc ji uz davno nekoupil nekde na eby nebo nekde... jeste se me srandista ptal jestli neni nahodou stejna jako u normaniho V6 :lol2:

jinak dobře ty :D 709Nm na kolech...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 20, 2008 9:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
dobra vec,ale chce t viac uprav. sanie,filter,vyfuk, atd... ja zatial menim vyfuk za holu ruru s vacsim priemerom,a sport tlmicom. lepsie bude odfukovat :lol2:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz