|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 4:01 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
chapadlo
|
Předmět příspěvku: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv čer 04, 2009 11:03 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
ahoj lidi tak sem si poridil taky safrana
je to 2.5 nalitano 200t km, automat, klima, kuze, navigace, proste klasika
casem pridam jeste par fotek
chtel bych se poradit na co si mam dat bacha a co bych mel okamzite menit, auto pujde ted na poradne servis. Chci s nim nejakej ten rok vydrzet takze bych nerad neco zanedbal.
diky za rady
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 04, 2009 11:18 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Vítej,
prosím, nelekej se, že se odesílají zprávy tak dlouho. Máme problém se serverem. Chce to trpělivost
Na co si dát pozor - aby si nenaboural
Rady přenechám majitelům 2.5 a zkušenějším
Zatím čus
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 04, 2009 4:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Ahoj, vítám Tě. Přijeď na sraz a uvidíš. Koná se příští víkend, víc v sekci srazy.
Jinak já bych asi udělal takovou tu klasickou výměnu oleje, filtrů atd. Popřípadě nechal auto pořádně umýt zespoda a vyměnil podvozkový díly (čepy, silentbloky, tlumiče..)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
maharadza
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát čer 05, 2009 8:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm Příspěvky: 153 Bydliště: Olomouc
|
Bóďa píše: Ahoj, vítám Tě. Přijeď na sraz a uvidíš. Koná se příští víkend, víc v sekci srazy.
Jinak já bych asi udělal takovou tu klasickou výměnu oleje, filtrů atd. Popřípadě nechal auto pořádně umýt zespoda a vyměnil podvozkový díly (čepy, silentbloky, tlumiče..)
A hlavně rozvody!!! Ale kdyby náhodou tak mám motor kterej má najeto Necelých 100tis.
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 08, 2009 11:26 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
mno tak sem zatim ujel necelych 500 km a jsem nadmiru spokojen mam par postrehu o ktere se rad podelim a hned se vas zkusenych i zeptam
1)pri prerazovani z jednotlivych poloh aut. prevodovky se obcas stane ze prevodovka udela hroznou ranu, stane se to jen nekdy tak nevim zda je to vazne, ale urcite se mi to nelibi, nevite nekdo co to muze byt?
2)jak vysoko by mela byt merka oleje, me po nastartovani vyskoci ke 3/4 a rozsviti se cervena kontolka okolo oleje ta zhasne po 3 vterinach a zhruba po 10 min se rucicka ustali kousek pod polovinou, je to v poho?
3)jaky olej bych mel davat svemu safranovi? predchozi majitel rikal plnou syntetiku u te bych asi zustal.
4)mate nekdo nejake zkusenosti s vymenou oleje v prevodovce v nejakem servisu v Praze?
5)potreboval bych sehnat loketni operku jak stredovou tak i na dverich ridice, predchozi majitel ji tam chytre prisroboval takze ji asi budu muset urvat
6)dale by me zajimalo jestli jde predelat manualni sedacky na elektricke ?
7)nevite nekdo kam mam zajet aby mi prehrali zigfida na nejakou prijatelnou rec? treba aj nebo cj?
diky za odpovedi (pokud tedy nejake budou )
|
|
Nahoru |
|
|
Tygr
|
Předmět příspěvku: To Chapadlo Napsal: stř čer 10, 2009 11:30 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
|
No tak za prvé, vítej do klubu
Pokud ti automat kope, mlátí a chová se "neurvale", tak opravdu není důvod ke spokojenosti. Asi bych začal tím jestli předchozí majitel řešil olej v přev. a pokud ne tak jak je na tom teď. Pokud jde o servis, tak tomu bych se raději vyhnul velkým obloukem. Honza (s nikem KUFR) zná maníka co dělá safíky včetně automatů , tak mu napiš SZ a on ti na něj dá kontakt.
Na kontrolky bych se s odpuštěním vy....l, zejména u safíka. Měrka oleje je jistota. Raz za čas vlézt pod haubnu stejně musíš a na vytáhnutí měrky oleje dvě vysoké školy nepotřebuješ
Co se tyče týče, tak bych se vykvajznul na to co tam lil ten šmudla před tebou a hned bych to vypustil, propláchnul a hrcnul tam co předepisuje "rené". Teorii o tom že Ow udělá dobře tvému safíkovi když přece dělá dobře i sousedovo sharanovi ti autíčko rychle "vyzvrátí".
Pokud nemáš rád Siegfrida, tak zkus písnout Bóďovi, určitě bude vědět ne bo ti dá kontakt na někoho kdo ti ho vymění. Jen bych hádal že česky asi žvanit nebude, páč jsem to ani nikdá neslyšel. Já sháním francouzský modul, tak až ho budu mít, tak mi bude anglickej přebejvat (pokud ho do té doby neseženeš).
El. křeslo není problém, pokud myslíš že současné vyhodíš a koupíš nové v el. El. by měla být připravená pro jejich instalaci a pokud není tak se to dá natáhnout.
Zkus se kdyžtak poptat Bódi nebo Maxe, určitě se najdou i další kteří ti rádi poradí.
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 11:50 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
Citace: Pokud ti automat kope, mlátí a chová se "neurvale", tak opravdu není důvod ke spokojenosti. Asi bych začal tím jestli předchozí majitel řešil olej v přev. a pokud ne tak jak je na tom teď.
no neni to tak hrozny prave ze kopne opravdu jen obcas, ale ne pri razeni ale jen pri pohybu radici pakou, coz je prave o to vic divny. Pri razeni se chova uplne v klidu, kolikrat ani vubec nevim kdy vlastne zaradil
|
|
Nahoru |
|
|
Tygr
|
Předmět příspěvku: to chapadlo Napsal: stř čer 10, 2009 12:04 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
|
Tak to zkus líp popsat! Jak kopne při pohybu fofr klackem a ne při řazení? To nechápu, ono když kvedláš fofr klackem, tak dochází ke změně převodu. Vazba je mechanická!! Zkus to víc rozvést.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 12:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
3) nalej tam, co tam bylo, tedy plnou syntetiku
6) u tveho modelu to nejde. respektive jde, ale ridicova ne. u te ridicove jsou tri moznosti. bud vymenit komplet kabelaz interieru, nebo napojit kus kabelaze u tech sedacek, coz je dost slozity nebo obejit pameti a propojit primo motorky s ovladanim.
7) nech si to bud prehrat u renaulta nebo vymen ridici jednotku pod sedackou. par jich mam, ale jsou to jen nemci a francouzi......
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 12:20 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
k prevodovce:
pri razeni aut prevodovky je vse ok. Jen kdyz treba zastavim a chci si hodit R tak pri pohybu rad. pakou auto kopne a udela ranu, nedela to pravidelne ale treba jednou z 10 prerazeni. Prirovnal bych to k tomu jako kdyz v manualu pustis spojku kdyz auto stoji + se ozve jeste ta rana coz ti manual neudela.
kdybych umel nemecky tak si to tam klidne necham ale v mem pripade bude prijatelnejsi anglictina.
boďo: kde se da sehnat to perfektni dreveny oblozeni krytek a kolem radicky ?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 12:36 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
chapadlo píše: k prevodovce:
pri razeni aut prevodovky je vse ok. Jen kdyz treba zastavim a chci si hodit R tak pri pohybu rad. pakou auto kopne a udela ranu, nedela to pravidelne ale treba jednou z 10 prerazeni. Prirovnal bych to k tomu jako kdyz v manualu pustis spojku kdyz auto stoji + se ozve jeste ta rana coz ti manual neudela.
kdybych umel nemecky tak si to tam klidne necham ale v mem pripade bude prijatelnejsi anglictina.
boďo: kde se da sehnat to perfektni dreveny oblozeni krytek a kolem radicky ? to znam, u jednoho automatu v kterym jsem jel to taky delalo, ale cim to bylo, to nevim.... silentblok prevodovky je asi blbost, co?
myslis original drevene nebo ty polepy? original v cechach nikde, na francouzskym ebay nekdy... a polepy muzu mit
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 12:47 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
mno nevim na kolik by prisly ty originaly, ale zatim by mi stacily ty polepy na kolik to pride penez?
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 2:27 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
Naposledy upravil chapadlo dne pon čer 15, 2009 11:16 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 2:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Co ty pleskance na víku kufru..... .Jak ti funguje ta navigace? Je použitelná vsoučasném provozu?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 10, 2009 3:27 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
pleskance tam nalepil predchozi majitel protoze sou tam promackliny nebo chyby v laku takze az to pujd dam tam spojler a pleskance pujdou pryc
navi mi zatim nefunguje, protoze tam je cd jen pro rakousko, takze az sezenu aktualni cd pro CR tak dam echo.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|