Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 9:03 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
jo tak ten vypada hafo pekne,
ale jak rikam pro me uz je dost draha pojistka i pres 2,0 pokud bych se o nej mel dobre starat - o prazdninach budu mit teprve rocni bonus :( a pojistku musim vest na sebe


jinak kdyz bych nesehnal jinyho se slabsi motorizaci asi bych sahl i sem pokud by byl jeste k mani, fakt vypada moc pekne :)


nechcu ted vypadat jako skrt, ale kdyz jsem si hodil povinny tak je tam rozdil pres 3 000 :)
kazdopadne jak jsem jiz psal nepotrebuju vykon bohate staci 2,0 2,2 pro mne pripadne ta 2,5, ale 3,0 by me asi srazil do kolen

rad bych se o to auto staral kdyz uz ho budu mit a 3000 rocne by mohly najit lepsi vyuziti nez povinny :)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 9:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jo a ja jsem z Kozlova, kdybys teda chtěl něco vyzvědět přímo na živo.... Ale nejlepší bude asi na tom sraze.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 9:27 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
jojo my ted resime stk na fiata doma takze az to nejak projde tak se domluvime nebo kdybys mel cestu ku třebíči tak se urco ozvi - nevim jak se na ten sraz dostanu kvuli maturite ktera me ceka :)

diky

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 9:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
3000 nejsou dnes žádný prachy.2x vetší nákup v Tescu a jsou taky fuč :jop: Jinak maxi,jak rostete?Zlobíte?

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 9:30 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
Plzeňák píše:
3000 nejsou dnes žádný prachy.2x vetší nákup v Tescu a jsou taky fuč :jop: Jinak maxi,jak rostete?Zlobíte?


no ale radsi budu mit rezervu - vyplata se mi bude pravdepodobne odvijet od vypracovanejch projektu a samozrejme cast padne nasim na zivobyti :)

na 3,0 si troufnu az budu dyl zamestnanej ;)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 7:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Hele a 2,2i bez klimy bys nechtěl? Už dlouho uvažuju o 2,5 phaseII, ale to by se musela naskytnout příležitost prodat svoje auto někomu, kdo se o něj dobře postará... Dovezlo jsem ho před rokem z DE, má servisku do 160 tisíc (najeto 260 - nestočených :) ), originál 17" kola ze sportovního packetu na Safrane, origo rádio na CD (s displayem, ovládáním pod volant), jsou na něm nově měněný blinkry, celá nová spojková sada, nedávno měněnej olej... Celkově je na tom můj Safír dobře. Na ceně by jsme se nějak dohodli, ale určitě by to nebylo moc.

Kdyžtak se podívej na foto (+ v albu je jich o něco víc)
album_pic.php?pic_id=34
album_pic.php?pic_id=33


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 10:35 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
no mohli bysme se domluvit - to tu klimu nema vuebec nebo ma jen manual? asi spis jen manual ne? ... co to jeste umi? fotky vypadaj mooc pekne - mas tam jeste nejaky? kdyztak muzes na mail

otazka je jak moc na to spechas - jak sem psal penize mi budou rikat pane koncem srpna nejdriv :)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 11:45 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
S3m8a píše:
no mohli bysme se domluvit - to tu klimu nema vuebec nebo ma jen manual? asi spis jen manual ne? ... co to jeste umi? fotky vypadaj mooc pekne - mas tam jeste nejaky? kdyztak muzes na mail

otazka je jak moc na to spechas - jak sem psal penize mi budou rikat pane koncem srpna nejdriv :)
Právěže klimu to nemá vůbec. Má to jen dvouzónové topení (+ ofuk dozadu). Jinak je tam fakt spousta věcí z RXE, tónovaný vyhřívaný zrcátka, komplet hudba z RXE (tzn. věž, horní display, ovládání pod volantem), koženej volat, kožená řadící páka, roletka u zadního skla, dřevěný lišty... Fotky Ti můžu poslat večer, mám jich teďkonc docela dost. Kdyžtak mi napiš svůj mail.

S prodejem bych nespěchal vůbec, s autem jsem nadmíru spokojenej, jen mám poslední dobou choutky na tu phaseII s dvaapůllitrem (možná třílitrem) a hlavně automatem. Pokud ho nebudeš chtít Ty a neřekne si o něj někdo sám od sebe, tak ho dál prodávat ani nebudu. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 4:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Je hrozne ze auto bez klimy je dnes prakticky neprodejne

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 7:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
ja napriklad klimu nemam,a vobec ma to netrapi. v nakladnom ju mam,travim v nom dnne 10 hodin a vobec ju nepustam. je s toho akurat problem s prieduskami,a odpada drahe servisovanie.a este neviem co je na tom pravdy(mozno nic) ze vklima dviha spotrebu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 8:45 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
nolimit píše:
ja napriklad klimu nemam,a vobec ma to netrapi. v nakladnom ju mam,travim v nom dnne 10 hodin a vobec ju nepustam. je s toho akurat problem s prieduskami,a odpada drahe servisovanie.a este neviem co je na tom pravdy(mozno nic) ze vklima dviha spotrebu.


Zvedá spotřebu protože musí pohánět klima kompresor. Jako me klima rok nefunguje a zas tak to neni hrozny. Ale mam cely cerny auto s tmavou kuzi a to uz se na slunci docela prohreje. A to hlavni - kdyz jsme byli v italii v srpnu, tak jsem se fakt hodne proklinal, ze mi nefunguje :evil:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 9:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
to mates: tomu verim.v itali je vacsie teplo ako u nas,ale maju vlhkejsi vzduch. a fakt koza a tmave auto klimu vyzaduje.jazdil som s touto kombinaciou na audi,a je to peklo.
ale jedine nevyhody klimi su fakt moznost nakapat,a udrzba.
inac v mojom masteri este klima plnena nebola,a to je manualna a auto ma za sebou uz 400 000. nechapem ako je mozne ze stale funguje bez problemov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 8:16 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
no skoda - uvidime jesli se nenajde nejaky s klimoskou, protoze jsou prave v planu i cesty do teplych krajin a taky je v planu si to auto uz nejekej cas nechat - a pri globalnim oteplovani se obcas hodi i tady, jinak fotky poslat muzes mail mam vyplnenej v profilu nebo na :


jouris.semba@gmail.com

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 8:34 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
S3m8a píše:
globalnim oteplovani


:lol:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 9:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Dneska už bych taky auto bez klimy nechtěl.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz