Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 5:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
2.1l je samozřejmně dieselův motor... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 5:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
rikam nechci trhac asfaltu ale abych se pohodlne svezl a hlavne abych nejezdil s malym tankem :D ... nebo s ruskyma armadnima obrnencama co berou " 100 na 100" :D

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To néééé.Je to snad určitý kompromis.Ale asi prd výbava,ale nemám osobní ososbní zkušenost.2DIXovi jsem volal na soukr. mobil,ale nebere to.Je asi v Belgii.Nevím ale o nikom,kdo by ti dal info ohledně diesla v safrane - reps. v Renaultu :-? .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:14 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
no neva

a nevis jak je to treba s dotazenym z francie nebo nemecka? ...

jak je to na poplatcich atd...

co vim tak frantici a nemci se vesmes k autum chovaji solidne narozdil od italu treba

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To asi jóó,ale nemám s tím zkušenost,i když můj safrane je dovoz z DE,ale je tam výhoda,že já mám německej techničák a orig servisní knížku až do mojí koupě.Takže v tom pokračuju a absolutní spokojenost.Prostě znam jeho historii i když je z DE.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:39 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
tjn muj fiat je taky z de ale bez servisky a typicky delnicky auto... :D opravy jen v pripade nouze a pekne prasacky vetsinou ale uz jsem ho dal skoro dokupy

jde mi o to ze ta cena se tam pohybuje nekde jinde a vetsinou kdyz nekdo jede ve velkym tak mas i levnej dovoz relativne a s prihlasenim ses s autem v lepsim stavu nez tady s cenou vetsinou o par tisicovek niz jesli se nepletu :)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Bohu-žel,nejsem obchodník,ale jen pouhej Renaulťák.Ani ne safranista,jen jsem měl vždy tu nejvyšší třídu u Renaultu tj. R 16,R20,R25, a teď Safrane.Nepočítám R 4CV, R. Dauphine(které do teď vlasním),R 5 Alpine Turbo,R 11,R8,R5(starý model),a R21 :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 6:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
jooo tak koukam u tebe rendlik neni vubec srdecni zalezitosti :D

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 7:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
No jóóó.Bohužel... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 7:22 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
:D tak je dobre ze je nekdo takovej fanda :)

jak sem psal nekdy na zacatku pro me to byla se sadranem laska na prvni pohled tak chci zjisti teren :D

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 7:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To máš blbý,tady jsou všichni trefení SAFRANE !!!! :lol_

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 7:36 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
tim chces rict ze mam ocekavat ze me budou vsichni safrana chvalit? :) jeden je tu vyjimka viz zacatek vlakna :)

_________________
ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 :( sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 7:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To asi ne,ale očekávej tvrdou realitu.Ale určitě zkušenosti jiných.Nejsem tak Safraňák,jako spíš Renaulťák.A to je rozdíl.Vydrž a Safranisti se ozvou.Máš(jak jsi psal výš) ještě čas 3 měsíce.Tak vyčkávej a čti....Good night :-?

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 8:38 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
To, že u safrana odchází elektrika, bych nevěřil. Respektive nemám s tím žádné zkušenosti. Ano, hned po koupi v roce 99 nám odešel dekodér, ale to bylo tak všechno. Prostě drobný mouchy, který maj snad všechny auta, u safrana snad v podobě nefunkčních pamětí řidičový sedačky, což si myslím, není tak strašná závada a občas vypejkání konektoru u ventilátoru topení/klimy. U phase II, kdy se začal dávat nový software do ABS a tím si začal brát rychloměr údaj z ABS, tak tam je poměrně častá závada nefunkční tachometr. Toť asi vše elektronickým závadám.

A být Tebou, tak pokud chceš phase 1 a podle toho, co píšeš, tak bych asi vybral motor 2,2 Si. Nevím sice, jak je to se spolehlivostí, nemám s tím osobní zkušenost, ale přijde mi zajímavý poměr objem/výkon, čímž bude ten motor možná více trpět. Ale to ať řeknou lidé, co mají safrána s tímto motorem.

Co se týče výběru, tak bych nekupoval v uplné spodní cenové hranici, ale radši si trochu připlatil. Ty nízké ceny občas lákají a vypadá to, že tam bude potřeba menší investice a bude to fešák, ale většinou se tam objevují pořád a pořád nějaké závady a pak tam peníze padají opravdu jak do studny...

Kolik chceš investovat?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 8:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
k tomu 2,1d ten sa montoval aj do jeep cheroki a myslim je dost slusny,aj ked lenivec.

2,2si ma aj ja a vydrzi dost,len sa treba starat. ale radcej by som ti poradil ked ti nezalezi moc na vykone tu 2,2i.
ja mam moj parnik po otrasnych majiteloch (nastastie zadara).a ked som ratal co vsetko treba vymenit,tak som dosiel k sume o dost vacsej ako bude mat saf po oprave hodnotu.
tiez by som ti poradil radcej este trochu nasetrit,a pozriet sa po drahsom kuse.ale hlavne ku kupe brat aj niekoho co sa safranom rozumie.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz