|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 4:47 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Nejaky info o safranu Napsal: sob kvě 02, 2009 12:21 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
ahoj jsem tu uplne novej a jeste vlastne ani safrane nemam ale v podstate na prvni pohled jsem se zamiloval - hlavne do predfaceliftove verze
koukal jsem se na safrana v rakousku a tenhle se mi libi hafo:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vfsn1blfmhok
abych presne objasnil oc mi jde:
zatim jsem student ale za necely mesic kdyz buh a maturitni komise daji budu svobodny:D
mam jiz zajistene misto v projekcni kancelari + vim, ze by mi cca prelom cervenec srpen nebo srpen zari mel dorazit financni obnos z pojistovny - neco okolo 30 000
rozhoduji se ted co si koupit abych to pak mel snazssi a nezdrzoval se vyberem auta protoze pracoviste mam cca 12-15km od domova tak budu potrebovat vuz,
idealne by se mi libil starsi safrane (phase I) s palubnim pc a digi klimou a motor pravdepodobne 2,0 -2,2 benzin
u nafty nevim jak je na tom spolehlivost provoz atd
ale mam strach jit do renaultu - otec mel lagunu - kupoval ji jako funglovku ( prave verzi nize uvedenou 97 2,0RXE) a mel docela problemy s elektronikou cca po 5 letech a nakonec mu odesla ridici jednotka a zadna oprava nebyla z nejlevnejsich
takze hlavni veci co me zajimaji jsou tipy rady zkusenosti spotreba srovnani benzin / nafta atd.
predem se vzdavam motorizace 2,5 a 3,0 protoze to je pro me zbytecne vykonny
dalsimi kandidaty jsou
Lancia Kappa 2,0 benzin
fiat marea 1,9JTD, 1,6 16V, 2,0
Renault Laguna (aspon 2,0 RXE 97-98)
Fiat Marea
predem diky za odpovedi a doufam ze me neukamenujete
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 02, 2009 8:05 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tu Fiatku bych rovnou vyloučil.A co se týče vykonu safrana tak se nemusíš bát žádného přehlšle výkonu,kterej by tě překvapil.Snad kromě verze Biturbo.Safrana můžu doporučit vzhledem k poměru kupní cena a kvalita ,výbava a pod.Je to asi opravdu nejlepší volba z toho výběru co jsi naznačil
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 02, 2009 9:18 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
jojo z toho hlediska co rikas je to opravdu asi best, ale jde mi o to abych ho pak uzivil a nebyl prekvapenej
jak jsem rikal otec mel lagunu a kdyz se shanely nahradni dily byla to vzdy pekna palka
jinak co si myslite o motorizaci celkove ... vetsinou jsem cetl ze nejlepsi volba je pro nej 2,5 benzin nejaky ten R5 (nejsem si ted 100% jist)
osobne se porad rozhoduju jesli benzin nebo naftu ale rozhodne bych se chtel vejit do 2,2l max
jak jsou na tom spotreby? ....
toho fiata jsem tam hodil, protoze ted mam fiat tempra a velka spokojenost a hlavne se da sehnat za dobry penize dobrej model
a jak jsou na tom s emisnima normama ty motory?
vim ze asi budu vypadat jako lama s temahle otazkama ale jak rikam jsem jeste v podstate rybizek
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 7:20 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
S3m: Vidim ze si mlady perspektivny clovek a som rad ze sa ti safrane natolko paci ze ho chces ako svoje prve auto . Viem ze na safrane fore sa taketo veci tazko pocuvaju, ale osobne by som ti safrana asi nedoporucoval (za co budem o chvilku ukamenovany ). Safrane je velmi komplikovane auto prepchate elektrikou (kazde jedno) ktora lubi odchadzat, nefungovat alebo aspon blbnut. Z motorovych variant prvej generacie sa asi najviac oplati V6 pretoze je dost silna a spolahliva, ale zase ma zdaleka najvyssiu spotrebu. Diesel 2,1 je slaby a 2,5 celkom dost zere (na to ze je to diesel). 2,2Si sa zda primerane, ale casto na nich odchadzaju tie 12V hlavy. Safrane je auto, o ktore ked sa niekto nestara, co prirodzene znamena vzdy peniaze, sice este dlho funguje, ale nazbiera sa na nom obrovske kvantum zavad ktore dalsi majitel bude musiet riesit. A 90% safranov na trhu (hlavne tych za 900€) bude mat odlozenych oprav naozaj pozehnane. Osobne si myslim ze pre cloveka co prave skoncil skolu a prvych par rokov nebude zarabat horibilne peniaze je safrane dost nevhodna volba. Pri kupe nahradnych dielov si tiez treba uvedomit niekdajsiu predajnu cenu auta (ktora bola urcite hodne vysoka) lebo od nej sa odvija aj cena dielov. Cena auta ide casom dole, ale cena dielov povacsinou ostava. Ak este nebodaj niesi technicky zrucny a budes si davat vsetky zavady riesit v servise, tak to zbankrotujes po prvych 1000km. Ak sa uz predsa rozhodnes pre safrane, radsej si dospor par penazi navyse a kup si fakt zachovaly kusok ako kupit prvy co bude a potom 2 roky opravovat. A posledna rada, ked si dajakeho vyberies, chod ho pozerat s niekym kto sa v safranoch vyzna, a nielen vyzna z internetu ale aj vyzna z garaze, najlepsie tiez majitel safranu. Zaverom, moj osobny tip, keby som mal znova 18 a chcel by som si kupit prve auto, tak aby som nebolo drahe a nezbankrotoval ani na dieloch ani na servise, kupil by som si Passata kombi B3 2,0 16V (za co ma tu uz uplne ukamenuju ).
p.s.: ten safrane co si si vybral ma rozsvieteny service na digi klime, cize jej nieco chyba (moze to byt iba napln, ale kludne to moze byt aj nieco zavaznejsie)
p.s.2: Na Fiat Marea v akomkolvek prevedeni by som na tvojom mieste ani nepomyslel, to sa sype hadam este viac ako safrane... ale naproti safranu, marea je aj hrozne zle auto, co sa o safrane povedat neda
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 9:48 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
2 taxman:
no uplne prvni to nebude - ted mam fiat tempra SW ale to mi zabavil otec momentalne protoze se mu jeho rozbilo
presne to co tu popisujes byla moje nejvetsi obava - otec si v 98 koupil lagunu - funglovku vybavu rxe - pohodli luxus vsechno perfekt nez se zaclo sypat nekolikrat musel menit blok klimy, 2x musel menit ovladaci panel a po 200 000 se mu posahalo neco na pravym prednim kole, takze kdyz brzdil tak prava strana mlatila a brzdila hur a vsechno byly dost drahy opravy, proto se otec rencka zrekl....jo a vrchol byla ridici jednotka-v servise jich zkusili z vraku asi 9 ale ani jedna nesla a 30000 uz do novy dat nechtel.
marea neni dle mne zas tak zle auto, ale ani zadny zazrak a safran a ta kappa se mi zamlouvaj moc:-)
co se tyce volkswagenu mam k nemu docela odpor-asi tim ze se mi jeste v zadnym ze starsich modelu nesedelo dobre
jinak ten odkaz byl jen pro ilustraci me predstavy-narazil jsem na nej nahodou...a jak jsem psal jeste to min 3mesice potrva nez to bude aktual
zadnej extra mechanik nejsu-u fiata co mam sem ale zvladl zaklady jako kotouce desky nejaky to tesneni atd ale treba napravu a ostatni podobny veci radsi dam do servisu:)
jinak se nebranim tipum na jinej vuz ale nerad bych vw, mondeo,xantia
diky....kua to jsem se rozkecal to muzu vyat jako roman na pokracovani:-D
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 10:46 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Chapem ze v aute sa clovek musi citit dobre, preto mam co mam . Mal som VW G2 GTi skoro dva roky a presiel som nas5 k Fuegu ajked bolo slabsie s horsimi jazdnymi vlastnostami. Ale fuego je fuego a VW nikdy nebude fuego . Moje prve fuego som si kupoval ked som mal 17 este predtym ako som dostal vodicak a doteraz som ich mal 7. Teraz mam dve fuega a safrana. Ja len ze z cisto praktickeho hladiska, oproti Safranu je Passat lacnejsi na servis, jednoduchsi, spolahlivejsi a aspon ako-tak prijatelne pohodlny + 2,0 16V je urcite rychlejsi ako 2,2Si Safrane. Ale ako vidis, nemam passata ale safrana . Rozmyslal si aj nad R19 1,8 16V alebo clio s rovnakym motorom? To boli vydarene auta.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 11:02 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
jj premyslel jsem i nad cliem,
R19 se mi nezamlouva prostorove, to stejne clio
obcas si jedu zachytat hokej a kdyz nas jede vic tak bych se nevesel s vystrojema, takze ted mam combi ale vypada to jak pohrebak takze bych ted nejradsi prostornej hatchback
co se rychlosti tyce u nas se na silnicich ani moc rychle jet neda a na dalnici uz vubec ne
kdyby nemel tata ty svoje zkusenosti s lagunou tak by mi bohate stacila i Laguna at uz 1,8 nebo 2,0
kazdopadne kdyz si ted budu kupovat auto tak bych rad aby nejakou dobu vydrzelo a aby se s nim pohodlne daly jet i delsi trasy ... jak jsem psal u toho safrana by mi bohate stacilo 2,0 nebo i 2,2, ale zas abych nevypadal jako mezulan kterej si nenecha poradit O:)
on uz borec co u nej otec servisoval lagunu rikal ze renault ma zvlastni politiku:
novy auto si koupit muzes nahradni dily musis
a to je moje obava ...
i kdyz laguna byla velice pohodlna a prostorna a vydrzela hafo skoda ji protoze otec ji opecovaval pekne jen se zacal loupat naraznik uz valil do servisu at mu to nechaj nalakovat a jen nekde neco kleplo tak uz taky valil .... nevim jesli mel jen smulu na spatnej kousek nebo jesli na tom jsou vsechny L I podobne ...???
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 11:15 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Lagu I sou spolehlive,hodne oprav uz je vychytanych nesmi s nima clovek jezdit do autorizaku.Mam ji taky po nejakem praseti,dal sem do ni penizky ale ted hrka a hlavne to nejdulezitejsi motor a prevodovka byly ok
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 11:21 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
no otec s tim prvni tri ctyri roky jezdil do renaultu ale tam to byl jeden idiot vedle druhyho rikal .... a neco tam daval spravit uz nevim co a po dvou dnech to delalo to samy a tak jim to tam dal znova a vydrzelo to tyden a neco tak to pak zacal vozit ke znamymu co dela francouze a dovazi auta z francie a tam vsechno v poho jenze pak po tech 7-8 letech se zacla srat i eletrika a pak najednou nenastartoval vubec tak sla z domu chudera jinak rikam opecovavana byla a motor s prevodovkou poctive menenej olej benzinek papkal ze shell nebo kdyz nebyla shelka tak hledal jeste myslim OMW nebo Paramo
prave mam strach do lagi jit- chudobku nechci a mam strach ze eletrika dopadne stejne jak u otce
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 3:05 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Kup si peknou vybavu,bude tam vic elektriky,ale kdyz si s tim pohrajes tak to budes mit vymazlene,ja taky mel problemy,neslo mi progresivni servo sem se s nim natrapil a este nejake drobnosti,ale dal sem to dohromady a ted uz pohoda.Nejhorsi je ze nekdy nestaci rozum,protoze jak blbe je to nekdy vymyslene dycky jen ziram
Ale jinak parada nemenil bych a Safrane taky bude ok,jen chce peci
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 3:15 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
jj jen to chce cekat aby se nejakej peknej kousek objevil a nebo si nejakyho vyhlidnout v zahrniaci ale to nevim jak je to s cenama treba v nemecku nebo francii protoze tem jejich hatmatilkam nerozumim umim jen anglicky
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 4:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Měl jsem motorizaci 2.2. 12V a musim říct,že teď,když mám druhým rokem 2,5 20V s pětiválcem od Volva,řekl bych,že je to nejlepší kombinace benzínového motoru tím myslím spotřeba/výkon u safrane v kubatůře do 2.5l.Ale asi nejlepší volba je pokud ti nevadí automatická převodovka je podle mě verze 3l 24V.Bohužel jen ve phase II.Jen nechápu,že se držíš jen hranice do 2.2l.Tam ja snad nejspolehlivější ten 2.0l,ale nečekej zároveň žádný komfort výbavy.Obecně bych řekl,že čím vyšší objem,tím lepší výbava.Co se týče PH I tak asi nejlepší volba je3.0l.Je třeba hledat spíš aby auto vlastnilo co nejméně majitelů.Je tam alespoň malá naděje že auto bude trochu v pořádku,ikdyž vím,že je to relativní.O servisní knížce se ani nezmiňuji - to je spíš taková malá výhra ve sportce.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 4:41 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
no chci se drzet niz kvuli povinnymu ruceni
a kua ted koukam ze je to 2,001-2,5
sry moje chyba
a jak jsou na tom nafty u ph1 teda? maj tam neco solidniho?
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 5:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Ty, - s diesly nemam zkušenost.Snad 2Dix,ale ten teď dost vynechává.Zkus mu napsat soukromou zprávu (SZ).Najdeš ho v seznamu uživatelů,buďejovičáka jednoho.... .Ale co jediné snad doporučujou je starej osvědčenej 2.1l 8V,ale žádnej blesk to neni.Snad jen životnost a malá spotřeba.Ale jinak asi lenochod a chudobinec... .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
S3m8a
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 03, 2009 5:52 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm Příspěvky: 149 Bydliště: Vysočina
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Bóďa Edition
|
ok jesli si toho tady nevsimne tak mu dam sz
jde o to ze v ramci prace asi budu i cestovat ruzne po republice, takze nebudu jezdit jen kratsi trasy ...
ta 2,1 jak jsi psal je naftova nebo benzinova - lenochod nevadi kuzi nepotrebuju el. sedla taky ne - jak jsem psal staci mi digi klima a palubni pc + samozrejme el.okna
_________________ ex:Fiat Tempra SW 1,6ie ex:Renault Safrane 2,2i "víňák" ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu) ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition" aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km aktual::( Octavia 1,6TDi 2014 sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|