Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 10:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi,nemyslim si že Safrane je prostor pro tuning.Safrane je pro mně auto ve třídě luxusních limuzín.Snad Honda ,BMW,Ford,a nebo nižší třídy Renaultu,ale u Renaultu vyšší střední třídy? To mě nějak nesedí.Francouzi,vyšší třídy, jsou vozy pohodlné a luxusní s typicky francouzkým pohodlím.Co se týče Safrane - snad jen Biturbo,ale tam už Renault promluvil,co se týče tuningu u luxusní limuzíny.A sami víte , že provoz a náklady jsou dost neúměrné,co se týče provozu-zvlášť každodenního.Je to spíš exelentní exot,vhodný obdivu a velmi ohleduplného přístupu,který potřebuje max. péči a fin. prostředky k jeho absolutní dokonalosti,výkonům,A1-stavu a spolehlivosti.Což si myslím,že potvrdí jak karabina,tak jiní.Jsem sice trochu skeptik,ale co se týče biturba,vím,že vždy je něco,za něco.A u biturba jsou to vždycky prachy :( Clapi dělám do Renaultů 34 let-(schválně jsem to spočítal),ale Safrane a tuning....?Je to jako R 16,20,25 ve svých letech,nejvyšší třída.Všechny jsem vlastnil.A tuning::::?Také jsem měl R4CV,8,11,21,a taky R5Alpine Turbo,které bylo se sportovním průkazem a jezdilo kopce v DE.Renault Dauphine vlasním do teď na zelených-veteránských číslech.Ale Safrane a sport,nebo super sport????Myslím si,že Renault ve formě biturba udělal maximum.Proto taky Vel Satis je návrat k absolutnímu pohodlí a luxusu a ne k nějaké extrémní motorizaci a tuningu.U pozornuji,že je to jen můj názor.Tak se nezlobte :(

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 10:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
(To mě zase vyprete) :twisted:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 5:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No Robíku, souhlasím s tebou, Renault Safrane je hlavně o pohodlíčku a pohodě. To je přesně to, co já a myslím většina lidí tady absolutně miluje. Sportovní stránka safrane je asi na stejné úrovni jak jakéhokoliv auta tohoto druhu. Ale líbí se mi, když má auto dobré jízdní vlastnosti a to Safrane má, zvlášť s aktivním podvozkem. Fakt se na něj dá spolehnout. Ale lehký tuning v podobě 17tek, silnějších brzd nebo lehké zvýšení výkonu motoru tomu autu absolutně neškodí, spíš naopak. Odstraní kompromisy, které vznikly kvůli snadné a levnější údržbě a výrobě.
Ale co se týče vzhledu, tak Biturbo vzhled je fakt pro Safrane už extrémní tunning, dál se pouštět nemá smysl a ani to není hezké.
Vel Satis, ač nástupce Safrane, se mi nikdy nějak nedostal pod kůži. Rok 2000-2005 byl na auta i motorky špatný, takový o ničem.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 6:56 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Boda, nolimit: Díky moc kouknu na to.

Plzen, Max: Klucí dyt sme to řesili už parkrát. Chápu, že se slova tuning děsíte a absolutně to chápu, ale nečekejte že udělám z toho auta nějakou spatlaninu :wink: Robe, jak si řikal Safrane a tuning?! právě to je i to co mě posouvá dál, protože na Safrány pořádně nikdo nešáhne a když tak stylem Š120 :lol_ NEBÓJ úpravy karoserie by kromě kapoty nastat alespoň další rok neměli ale jestli někdy budou tak to bude jen dotažení zbytečných kompromisů z výroby :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 6:58 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Tak se také připojuji. Safrane (auto obecně) rovná se pro mne (má se rovnat) ticho, pohodlí, decentnost (elegantní vně, perfektní vlastnosti a pocit z jízdy uvnitř). Pohon na 4 bych jistě přivítal, ale Biturbo je pro mé cítění také už estetický extrém, stejně jako jsou extrémem tenké pneu. Čím větší průměr kola (celého kola) tím lépe, protože to lépe přejíždí nerovnosti, ale stejně tak čím tenší pneumatika na větším průměru ráfku, tím (pro mne) je auto méně kvalitní, protože z principu víc drncá a méně houpe, jak by na nerovnostech mělo. Proto zásadně kupuji ty nejtlustší pneu. Motoru zvýšit výkon určitě ano, ale jedině bez zvýšení hluku o třeba jen 1dB, tj. bez kompromisu. Chápu že hlavně mladší mají třeba jiný názor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No nevím jestli je to u většiny věkem - je to dost možný - ale věř že u mě to věkěm není :wink:
Když jsem si auto koupil což je cca. rok a půl tak jsem chodil na forum.renaultclub.cz a tam jsem jednou navštívil sekci tuning. Nějaký mladší kluk se tam ptal jak zapojit modré LED pod nohy. Odpovědi v 90% případů byly ve smyslu nechápu, jak si to do auta může někdo dát, dělat něco s R19 je blbost, a bla bla bla, prostě ani jedna odpověd z deseti nebyla k tématu, ale naopak dělali z toho kluka vola. Když jsem se ho zastal, že by rád věděl, jak se to zapojuje a né si četl "moudré" komentáře, k jeho osobě atd. tak jsem dostal varování, že dostanu BAN. To bylo naposled co jsem na uvedené fórum psal.
Byl bych rád, aby se nám to tady nezačalo vyvíjet podobně.
Chápu Váš postoj k tématu, ale myslím, že je zbytečné to sem psát - ještě na téma které založím já, když o mě víte, že mám tydle choutky :lol:
Se vším RESPEKTEM k Vašim osobám :wink: i k vašim vědomostem, je to moje auto a když ostatní neohrožuju a neomezuju svýma úpravama tak si myslím, že na ně mám právo:)

Např teď mám na autě moje starý dobrý 15tky s 205/60 a je to luxus, ale pro můj styl jěždění to je nestabilní a ve vyšších rychlostech to má dost výkyvy do stran. Tak nevím proč tam nedát 17 na kterých to drží opravdu ůplně jinak. Na přístí rok budou 18tky, ale to musím ještě trochu změnit podběhy :lol_

Dík za pochopení, Mates

PS: nezamknutá kapota se zvedá okolo 90kmh :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Samozřejmně máš pravdu.Pokud máš touhu auto vylepšit,tak proč ne.Chtěl jsem jen podat svůj názor na téma tuning vs safrane.Rádi se pak na srazu na tvýho vylepšenýho safíra mrknem :wink: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:11 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To Mates: To je přece úplně jasný, že každý si chce auto udělat dle svých představ a je to tak vpořádku. A je pravda i to, že ne vždy to je věkem - já třeba ty tenký gumy nechtěl nikdy ani ve 20 letech, jen statisticky k tomu prostě tíhnou ti mladší, co vídám kolem sebe (a je to tak vpořádku). Líbí se mi úprava světel, když se do toho někdo pustí, protože zrovna ty seriové taky nejsou dle mne vrchol možností atd., atd. Takže nic proti tuningu. A promiň jestli se mé psaní nehodí k tématu Tebou založeného příspěvku - klidně mně může Boďa smazat, nemám nic proti. Byl to jen názor s plným respektem k tomu Tvému :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:25 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
mm100 píše:
To Mates: To je přece úplně jasný, že každý si chce auto udělat dle svých představ a je to tak vpořádku. A je pravda i to, že ne vždy to je věkem - já třeba ty tenký gumy nechtěl nikdy ani ve 20 letech, jen statisticky k tomu prostě tíhnou ti mladší, co vídám kolem sebe (a je to tak vpořádku). Líbí se mi úprava světel, když se do toho někdo pustí, protože zrovna ty seriové taky nejsou dle mne vrchol možností atd., atd. Takže nic proti tuningu. A promiň jestli se mé psaní nehodí k tématu Tebou založeného příspěvku - klidně mně může Boďa smazat, nemám nic proti. Byl to jen názor s plným respektem k tomu Tvému :)


Nééé neber to jakože " klidně mně může Boďa smazat" jenom je to prostě pořád dokola s tím tůninkem :wink:
A to že "Tebou založeného příspěvku" je myšleno Maxovi a Plzenakovi, protože vědí jak na to koukám, tak mi přijde zbytečný se k tomu tímto směrem vyjadřovat :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 2:50 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Já bych k tomu taky rád něco řekl a tím to ukončil, ať tu nevzniká zbytečný off topic, nebo jestli se k tomu chcete ještě vyjadřovat, tak to můžem přesunout do pokecu. :)

To co psal Rob zase nechápu já. Respektive chápu, že prostě někdo má cíl uvést auto do originál stavu a je pro něj nejlepší, tak jak je origo, ale když je to k dobru, tak proč auto trochu neupravit? Samozřejmě, má to nějaké zásady, pro mě to je nejdřív auto uvést do co nejlepšího stavu a až potom dělat úpravy. Respektive je zbytečné dělat úpravy na rozpadajícím se autě, navíc, kde by se více koní "nahnalo" (pokud ma to auto i technicke vady na motoru, vyfuku atd), kdyby se opravilo a uvedlo do původního stavu. Samozřejmě, safrane není vhodný auto ne najěký extrémní tuning, ale proč ho decentně neupravit? Limuzína snad může být i silná, ne? Samozřejmě, když někdo touží po mnohem větším výkonu, tak si koupí biturbo, ale když chce klasického safrana nebo sveho puvodniho trochu poladit, tak proc ne? Já se přiznám, že po implantaci nového motoru se také chystám na něco menšího v podobě sání atd, ale chci to udělat co nejdiskrétněji, přiznám se, že já bych zase neřízl do kapoty jako Mates, ale nic proti :). Můj názor je, že to dost strhne vzhled auta, ale ještě jsem to neviděl, tak nevim.

Chtěl bych teda říct, proč ne? Ze svý vlastní zkušenosti vim, že otázky tuningu nemá smysl řešit na takovýchto klubech, protože tam vždycky všichni napíšou, že je to blbost atd :D. Takže spíše to tuning forum.

A co se týče mě samotného, tak ze stránky stylingu chystám spíše takové modernizační procesy (můj velký cíl pro příští rok je dopřát safránkovi nový kabátek v podobě celolaku a pár drobných úprav na vzhledu - nic zásadního, jen biturbo nárazníky, upravit napojení nárazník/blatník jako to mají nová auta atd)

Já jsem tedy pro, strašně mě lákají některé kombinace, které bych chtěl v safranovi udělat, jako 2,5 turbo (T5) s náhonem na předek nebo 3,0 24v Quadra, což je oboje technicky možné a jde jen o zkombinování jednotlivých komponent. A když jsem to tu řešil, tak taky všichni remcali že safrane je o pohodli. Ano, je, ale když je potřeba, tak je dorby i vykon ne? :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 11:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
já si jeste dovolim jeden offtopic, protoze to tady vyzniva,ze jsem proti tuningu. To teda vubec ne, sam mam na aute 17tky,parkovaci senzory a planuju svetla pro denni sviceni, narazniky z biturba a hafo dalsich veci. Takze rict o me, ze nesnasim tuning me urazi. Ja jen rikam,ze Safrane neni Honda Civic, aby se na to dalo pridelat kridlo jak z ultralightu a roztahnout blatniky a vypadalo to dobre. Je to proste specificke auto a vyzaduje velmi opatrny pristup, aby z toho nevzniklo to, co se tu sem tam objevi v kategorii tuzing... :-(

Tak abych to uvedl na pravou míru.... :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 12:49 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Také hledám stránky (info), kde by se psalo o věcech, které do auta dám. Od koupě před necelým rokem např. vím, že to mé auto bude mít minimálně jednu (možná 2) couvací kamery, jen řeším, kde sehnat širokoúhlé kvalitní, jak a kam umístit kamery a samovyklápěcí displej, aby to nerušilo estetiku a jak přepínat mezi navigací, kamerou a příjmem DVB-T, který bych tam taky rád viděl (i když ho třeba nepoužiju často, ale abych si mohl i nahrát pořad, když nejsem doma, takže i otřesuvzdorný harddisk). Řeším, jestli jeden, dva nebo snad tři monitory(?) (třeba jeden vyklápěcí od stropu atd.) Nesmí nic z toho, ale rušit kompaktnost interieru. Dál musí mít auto minimálně dálkový start (raději dálkově ovládané nezávislé topení - ale to je dost drahé a příliš velký zásah v motorovém prostoru, tak se toho bojím). Ale minimálně ten dálkový start mám za něco, bez čeho se obrazně řečeno už nedá žít. Mám ho na druhém autě (jednolitrový Nissan Micra) a je příjemné ještě doma z postele v pyžamu nastartovat, když všichni venku v mrazu škrábou okýnka od ledu, já jen přijdu do teplíčka, mávnu stěračem a odjíždím (nemám garáž). Stejně k tomu patří zabezpečovací zařízení, které nehouká v autě (nerad planými poplachy na sebe upozorňuji), ale mne upozorní i když jsem daleko, že někdo krade. A můžu mu dálkově vypnout motor nebo dělat plno jiných jemu nepříjemných věcí. Mám tam funkci "přivolání k vozu" (poklepem na sklo mi druhá osoba, se kterou se rozdělíme třeba u nákupního centra sdělí, že už je zpět s nákupem u auta). Samozřejmě se společně se zamčením dálkovým centrálem musí zavřít všechna otevřená okna, když od auta odcházím atd. Při zapnutí navigace nebo rádia (které mi normálně do auta nesmí) se musí sama vysunout anténa (žádná šroubovací, co se zlomí v myčce) atd. Takže každý má určitě tu svou představu o tuningu. Zatím však musím dát auto dopořádku, práce na něm jak na kostele, pak přijde řada na fajnovosti. Ale ty tuning stránky, kde by se tomu všemu někdo věnoval i pro mne budou přínosem a budu za ně vděčný. I proto k tomuhle (Matesovu) tematu ještě píšu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 1:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
to mm100: Hele, docela mě zaujalo to spouštění motoru na dálku, jen mi není jasná jedna věc, já u zaparkovanýho auta preferuju nechat kvalt, nějak nevěřím ruční brzdě (možná se u Safroše není tolik čeho bát, ale kámoš takhle jednou ručku před naším domem zatáhl u Twinga v zimě, ručka přimrzla a pak byl dost problém Twingouše dotlačit do garáže, aby brzda povolila), takže kdybych si teoreticky nechal na svým udělat ovládání jak máš ty, jedničku tam pak už jen omylem nechal, tak to na parkovišti po stisknutí pekelnýho tlačítka udělá docela mumrajs, ne? Safrán by začal bezhlavě útočit na všechny auta stojící v jeho blízkosti...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 1:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen si neplést tuning a styling... :) mimochodem taky jsem na podobný vychytávky, jak míše mm100.. add vysouvací anténa, můžu mít novou za 700,-, tak kdybys chtěl :lol_

hejlák: samozřejmě je tam ochrana proti nastartování s kvaltem :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 1:38 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To hejlák: To by paseku udělal. Já ale nepreferuju zařazenou jedničku, ale Parking. :) Mám automat i u toho 998ccm Nissana (je to variátor, ne klasickej stupňovitej automat, takže ani s tímto objemem necuká, 16 ventilů, táhne jako ďas na ten objem). Samo u manuálu je dálk.start problém. Musíš mít vázaný ten start na zařazený neutrál. Bez toho je to sebevražda.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz