Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř kvě 01, 2024 10:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 9:22 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
daweo píše:
Plzeňák píše:
Toho červenýho (vínovího) ti taky doporučuju.Dobrej kup :wink:



No, jenze ted prave nemam penize:( a vsechny dobry auta mizi - safrani, citroeni xm.... kdo ma treba ty sileny citroeny C6 kupovat - kdyt to vypada odporne:((

ja myslim ze asi zustanu u sveho safrana co to pujde i kdyby klesla maximalka jen na 120kmh ale jelo to... no a za 5 let asi budu menit (pokud nenastane neco nepredvidatelneho) ;)
Tak po tom co jsem v tom Tvým včera jel si myslím, že maximálka neklesne.;) Musíš to brát tak, že na tom autě je co zlepšovat, ale zase taková tragédie to rohodně není. Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_

Jinak to bouchání při vyšší rychlosti pokud máš rejt je poloosa (ptal jsem se na to).:\


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 9:24 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vínovýho taky doporučuju. odečti si od toho cenu, za kterou bys prodal svoje auto a pak si spočítej, jestli se ti to náhodou nevyplatí víc, než teď do toho svýho spát spoustu peněz, času a pořád na tom něco řešit. navíc ten vínovej se nedá srovnat ani výbavou :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 9:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
vínovýho taky doporučuju. odečti si od toho cenu, za kterou bys prodal svoje auto a pak si spočítej, jestli se ti to náhodou nevyplatí víc, než teď do toho svýho spát spoustu peněz, času a pořád na tom něco řešit. navíc ten vínovej se nedá srovnat ani výbavou :)
O kterým vínovým se bavíme? Nějak nejsem v obraze... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 9:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi,když už tady mluvíte o Brně,příští víkend t.j. 18.4 máme takový malý sraz Renault clubu Praha.Sraz je mezi 10.00-11.00hod. na parkovišti u přístaviště parníků v Brně-Bystrci v ul. Přístavní.Takže kdo by měl zájem,může dorazit.Já tedy jedu.Budete vítáni :jop: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 9:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Plzeňák píše:
Chlapi,když už tady mluvíte o Brně,příští víkend t.j. 18.4 máme takový malý sraz Renault clubu Praha.Sraz je mezi 10.00-11.00hod. na parkovišti u přístaviště parníků v Brně-Bystrci v ul. Přístavní.Takže kdo by měl zájem,může dorazit.Já tedy jedu.Budete vítáni :jop: .
Já mám zrovna turnaj v pétanque (jako skoro každej víkend v létě), takže bohužel nedojedu. Jinak bych se samozřejmě rád podíval na Renaultíky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 10:56 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_ ...
panáčku, to bude trvat ještě hodně dlouho :D
mít na to tak 40 tisíc, tak to opravdu dotáhnu do dokonalosti :)... trápí mě hlavně ty věcičky v interiéru, biturbo nárazníky a lak :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 11:13 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
vínovýho taky doporučuju. odečti si od toho cenu, za kterou bys prodal svoje auto a pak si spočítej, jestli se ti to náhodou nevyplatí víc, než teď do toho svýho spát spoustu peněz, času a pořád na tom něco řešit. navíc ten vínovej se nedá srovnat ani výbavou :)



No jo no jen bych musel vedet, za kolik prodam svyho safrana:( a to mi nikdo asi jen tak nerekne...



jinak sraz v brne vypada velmi dobre - treba bude pekne pocasi:P no a ja mozna zase o kus posunu sveho safrana tento vikend k dokonalosti:P pokud teda neco neupadne :evil: :-?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 11:19 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
hejlák píše:
daweo píše:
Plzeňák píše:
Toho červenýho (vínovího) ti taky doporučuju.Dobrej kup :wink:



No, jenze ted prave nemam penize:( a vsechny dobry auta mizi - safrani, citroeni xm.... kdo ma treba ty sileny citroeny C6 kupovat - kdyt to vypada odporne:((

ja myslim ze asi zustanu u sveho safrana co to pujde i kdyby klesla maximalka jen na 120kmh ale jelo to... no a za 5 let asi budu menit (pokud nenastane neco nepredvidatelneho) ;)
Tak po tom co jsem v tom Tvým včera jel si myslím, že maximálka neklesne.;) Musíš to brát tak, že na tom autě je co zlepšovat, ale zase taková tragédie to rohodně není. Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_

Jinak to bouchání při vyšší rychlosti pokud máš rejt je poloosa (ptal jsem se na to).:\



poloosa - no to neni moc pekne slyset... jen mne napada proc to dela jen pri zataceni na jedne strane... nemohl by to byt spis nejaky ten divny kloub? homokyneticky ci co takoveho? vymena poloosy mne trochu desi:D kor kdyz nevim ktera to muze byt:D

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 11:45 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
daweo píše:
hejlák píše:
daweo píše:
Plzeňák píše:
Toho červenýho (vínovího) ti taky doporučuju.Dobrej kup :wink:



No, jenze ted prave nemam penize:( a vsechny dobry auta mizi - safrani, citroeni xm.... kdo ma treba ty sileny citroeny C6 kupovat - kdyt to vypada odporne:((

ja myslim ze asi zustanu u sveho safrana co to pujde i kdyby klesla maximalka jen na 120kmh ale jelo to... no a za 5 let asi budu menit (pokud nenastane neco nepredvidatelneho) ;)
Tak po tom co jsem v tom Tvým včera jel si myslím, že maximálka neklesne.;) Musíš to brát tak, že na tom autě je co zlepšovat, ale zase taková tragédie to rohodně není. Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_

Jinak to bouchání při vyšší rychlosti pokud máš rejt je poloosa (ptal jsem se na to).:\



poloosa - no to neni moc pekne slyset... jen mne napada proc to dela jen pri zataceni na jedne strane... nemohl by to byt spis nejaky ten divny kloub? homokyneticky ci co takoveho? vymena poloosy mne trochu desi:D kor kdyz nevim ktera to muze byt:D
On právě táta měl nedávno podobnej (né-li stejnej) problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 11:53 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
hejlák píše:
daweo píše:
hejlák píše:
daweo píše:
Plzeňák píše:
Toho červenýho (vínovího) ti taky doporučuju.Dobrej kup :wink:



No, jenze ted prave nemam penize:( a vsechny dobry auta mizi - safrani, citroeni xm.... kdo ma treba ty sileny citroeny C6 kupovat - kdyt to vypada odporne:((

ja myslim ze asi zustanu u sveho safrana co to pujde i kdyby klesla maximalka jen na 120kmh ale jelo to... no a za 5 let asi budu menit (pokud nenastane neco nepredvidatelneho) ;)
Tak po tom co jsem v tom Tvým včera jel si myslím, že maximálka neklesne.;) Musíš to brát tak, že na tom autě je co zlepšovat, ale zase taková tragédie to rohodně není. Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_

Jinak to bouchání při vyšší rychlosti pokud máš rejt je poloosa (ptal jsem se na to).:\



poloosa - no to neni moc pekne slyset... jen mne napada proc to dela jen pri zataceni na jedne strane... nemohl by to byt spis nejaky ten divny kloub? homokyneticky ci co takoveho? vymena poloosy mne trochu desi:D kor kdyz nevim ktera to muze byt:D
On právě táta měl nedávno podobnej (né-li stejnej) problém.



no jasne ale to menim obe poloosy nebo jen jednu? popripade kde sehnat kvalitni a levne ND abych nevymenil treba silentbloky a pak nezjistil aha ale tohle je ok.. to jsem menit nemusel;)

btw kdyz zatacim do prava tak je to ok, kdyz doleva tak je to slyset - chapu dobre ze by to mohla byt prava poloosa? nebo je to leva?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 12:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
daweo píše:
hejlák píše:
daweo píše:
hejlák píše:
daweo píše:
Plzeňák píše:
Toho červenýho (vínovího) ti taky doporučuju.Dobrej kup :wink:



No, jenze ted prave nemam penize:( a vsechny dobry auta mizi - safrani, citroeni xm.... kdo ma treba ty sileny citroeny C6 kupovat - kdyt to vypada odporne:((

ja myslim ze asi zustanu u sveho safrana co to pujde i kdyby klesla maximalka jen na 120kmh ale jelo to... no a za 5 let asi budu menit (pokud nenastane neco nepredvidatelneho) ;)
Tak po tom co jsem v tom Tvým včera jel si myslím, že maximálka neklesne.;) Musíš to brát tak, že na tom autě je co zlepšovat, ale zase taková tragédie to rohodně není. Aspoň budeš mít zábavu a neskončíš jak Bóďa, kterej svoje auto přivedl ke stavu absolutní dokonalosti a teď se začne nudit, páč nebude mít co ladit. :lol_

Jinak to bouchání při vyšší rychlosti pokud máš rejt je poloosa (ptal jsem se na to).:\



poloosa - no to neni moc pekne slyset... jen mne napada proc to dela jen pri zataceni na jedne strane... nemohl by to byt spis nejaky ten divny kloub? homokyneticky ci co takoveho? vymena poloosy mne trochu desi:D kor kdyz nevim ktera to muze byt:D
On právě táta měl nedávno podobnej (né-li stejnej) problém.



no jasne ale to menim obe poloosy nebo jen jednu? popripade kde sehnat kvalitni a levne ND abych nevymenil treba silentbloky a pak nezjistil aha ale tohle je ok.. to jsem menit nemusel;)

btw kdyz zatacim do prava tak je to ok, kdyz doleva tak je to slyset - chapu dobre ze by to mohla byt prava poloosa? nebo je to leva?
Jó, tak to Ti hejlák moc neporadí... :) Ale můžu se zeptat doma, pokud by to tu nikdo nevěděl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 12:35 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
hejlák píše:
Jó, tak to Ti hejlák moc neporadí... :) Ale můžu se zeptat doma, pokud by to tu nikdo nevěděl.



budu rad kdyz se poptas;)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 2:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
pokud to "cvaká" tak je to homokinetickej kloub na poloose. ten se dá koupit jako samostatnej díl v druhovýrobě. s celejma poloosama je to horší.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 3:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
pokud to "cvaká" tak je to homokinetickej kloub na poloose. ten se dá koupit jako samostatnej díl v druhovýrobě. s celejma poloosama je to horší.
No, cvaká... Bych řekl že to lehce kope. Ale řikám, otec měl stejnej průser, borec mu vyměnil poloosu a bijánko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 3:16 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
hejlák píše:
Bóďa píše:
pokud to "cvaká" tak je to homokinetickej kloub na poloose. ten se dá koupit jako samostatnej díl v druhovýrobě. s celejma poloosama je to horší.
No, cvaká... Bych řekl že to lehce kope. Ale řikám, otec měl stejnej průser, borec mu vyměnil poloosu a bijánko.



jinak tenhle problem je u auta uz pres rok a nikdo se zatim nad tim nepozastavil {servisy a podobne} az ted kamos kdyz jsem se ho na to ptal... tak rikal ze to neni zdrave...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz