Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 8:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 10, 2009 4:10 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
hejlák píše:
Bóďa píše:
pokud to "cvaká" tak je to homokinetickej kloub na poloose. ten se dá koupit jako samostatnej díl v druhovýrobě. s celejma poloosama je to horší.
No, cvaká... Bych řekl že to lehce kope. Ale řikám, otec měl stejnej průser, borec mu vyměnil poloosu a bijánko.



Tak pokrok - cvakani nebo proste ten hnusnej zvuk zpusobuje nejspis vejfuk a od toho mozna bude dalsich par podivnych zvuku v motoru vcetne divneho chodu... no a jinak asi by bylo dobre uvazovat nad repasi cele predni napravy

- nema nekdo poneti kolik bude stat repas + geometrie?

co vse je napevno na spodnim rameni kola? rsp co vse mohu vymenit?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 10, 2009 6:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele nevim no, ja bych tu miliardu různejch záhadnejch závad asi byřešil koupít toho vínovýho safrána. je fakt v pěknym stavu, má i funkční pneumatickej podvozek atd..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 10, 2009 7:07 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
hele nevim no, ja bych tu miliardu různejch záhadnejch závad asi byřešil koupít toho vínovýho safrána. je fakt v pěknym stavu, má i funkční pneumatickej podvozek atd..



jaj to zni velmi lakave, ale zrovna pneumatickej podvozek... neco se tam pokazi a s mim stestim se to pokazi veeeelice rychle :evil: :evil: :evil: . treba ten vyfuk je prace blondaku a nasledne autorizovaneho servisu renault {stredni dil je ale nehorazne prorezlej, kat malej} - zrale na vymenu a to komplet:P

jinak zavady se zdaji byt relativne pod kontrolou.... ale bohuzel zbytecne moc penez jsem vyhodil za nekvalitni praci:{{ a zbytecnou{

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 8:40 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
daweo píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
pokud to "cvaká" tak je to homokinetickej kloub na poloose. ten se dá koupit jako samostatnej díl v druhovýrobě. s celejma poloosama je to horší.
No, cvaká... Bych řekl že to lehce kope. Ale řikám, otec měl stejnej průser, borec mu vyměnil poloosu a bijánko.



Tak pokrok - cvakani nebo proste ten hnusnej zvuk zpusobuje nejspis vejfuk a od toho mozna bude dalsich par podivnych zvuku v motoru vcetne divneho chodu... no a jinak asi by bylo dobre uvazovat nad repasi cele predni napravy

- nema nekdo poneti kolik bude stat repas + geometrie?

co vse je napevno na spodnim rameni kola? rsp co vse mohu vymenit?


Hele ramena - na jedno je čep u kola (cca 300,-) pak predni a zadni silentblok (taky cca 300,-/za kus) ....kdyz najdes dobrou dilnu tak ti obe ramena přelisujou tak za 300,-...takze komplet ramena jsou tak 2000-2500,- ale je to libovka pak :wink: .... no a co vim tak geometri je cca 600,- ....nic mene bych ale kouknul na vsechny veci co maj čepy jestli jsou dobry protoze jinak je ta geometri celkem k hovnu :lol:
jinak je tam jeste teda stabilizator ten nevim jak moc zasahuje do geometrie ale mam za to ze vubec...a pak čepy řízení - na ty pozor protoze jsem si je koupil jenze moje jsou tak zarezly ze ani po hodine jsem je nedostal dolu a rozeni je docela jemnejsi zalezitost tak do toho nemuzu rezat jak hluchej do vrat :) resim to koupenim novych axialnich tahel na cem jsou ty čepy :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 9:39 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
daweo píše:
Bóďa píše:
hele nevim no, ja bych tu miliardu různejch záhadnejch závad asi byřešil koupít toho vínovýho safrána. je fakt v pěknym stavu, má i funkční pneumatickej podvozek atd..



jaj to zni velmi lakave, ale zrovna pneumatickej podvozek... neco se tam pokazi a s mim stestim se to pokazi veeeelice rychle :evil: :evil: :evil: . treba ten vyfuk je prace blondaku a nasledne autorizovaneho servisu renault {stredni dil je ale nehorazne prorezlej, kat malej} - zrale na vymenu a to komplet:P

jinak zavady se zdaji byt relativne pod kontrolou.... ale bohuzel zbytecne moc penez jsem vyhodil za nekvalitni praci:{{ a zbytecnou{
na tom podvozku se nic moc nekazi, maximalne tlumice, ktere jsou vepredu zrepasovane (a pri prasknuti zadnich mechu by Ti je puvodni majitel dokazal taky zrepasovat a dat nove mechy) nebo že se vyhákne táhlo čidla, ale to bys poznal, že by to blbo a ty čidla je dobrý čas od času kontrolovat (vzadu dvě, vepředu jeno a vidíš je normálně u kola, nemusíš nic sundávat)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 10:16 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Mit penize tak fakt se netrapim se svym soucasnym safranem .... jenze ty penize jsou ted docela dulezite:{ bez nich se pry neda bydlet ani existovat... a bydlet v aute se mi nechce...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 11:46 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Plzeňák píše:
Chlapi,když už tady mluvíte o Brně,příští víkend t.j. 18.4 máme takový malý sraz Renault clubu Praha.Sraz je mezi 10.00-11.00hod. na parkovišti u přístaviště parníků v Brně-Bystrci v ul. Přístavní.Takže kdo by měl zájem,může dorazit.Já tedy jedu.Budete vítáni :jop: .



UP :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 12:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Plzeňák píše:
Plzeňák píše:
Chlapi,když už tady mluvíte o Brně,příští víkend t.j. 18.4 máme takový malý sraz Renault clubu Praha.Sraz je mezi 10.00-11.00hod. na parkovišti u přístaviště parníků v Brně-Bystrci v ul. Přístavní.Takže kdo by měl zájem,může dorazit.Já tedy jedu.Budete vítáni :jop: .



UP :jop:


škoda, nemůžu tento víkend... :-(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 3:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Plzeňák píše:
Plzeňák píše:
Chlapi,když už tady mluvíte o Brně,příští víkend t.j. 18.4 máme takový malý sraz Renault clubu Praha.Sraz je mezi 10.00-11.00hod. na parkovišti u přístaviště parníků v Brně-Bystrci v ul. Přístavní.Takže kdo by měl zájem,může dorazit.Já tedy jedu.Budete vítáni :jop: .



UP :jop:


Já nemám haubnu a blinkry :x a 1500,- na ropu taky ne:lol_ Radši za tu dvojku koupim nový blinkry :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz