Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Audio Safrane
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 8:20 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Pro Maxe a ostatní přepis mailu:
bohužel s autorádiem ve Vašem voze není Xcarlink adaptér
kompatibilní. Vaše rádio používá starší typ komunikačního
protokolu. Zlomovým rokem, kdy se měnil komunikační protokol u
Renaultů byl rok 2000, s renaultem Safrane však Xcarlink není
kompatibilní vůbec. Kompatibilita xcarlinku je u této vyšší řady
renaultů až od renaultu VelSatis.
Neví někdo zda má to moje radio zezadu linkový vstup,ještě jsem ho nevydoloval(nebo typové číslo).Čus


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 8:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
díky Ediku, i když jsi mě zrovna nepotěšil... Chtělo by to aby se toho chytli nějací fachmani na elektro, musím se pokusit někoho splašit....

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 4:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 6:12 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem?


Funguje to jako changer na cd akorat misto cdcek tam vkladas pametovku a kazdy adresar je jako jedno cd. Vyhoda oproti tomu,ze napojis mptrojku pres kazetu je ta,ze nemas nikde zadne draty,neresis baterky a muzes to ovladat pres radio stejne jako changer nebo jako klasickou cd mechaniku.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 6:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem?


Funguje to jako changer na cd akorat misto cdcek tam vkladas pametovku a kazdy adresar je jako jedno cd. Vyhoda oproti tomu,ze napojis mptrojku pres kazetu je ta,ze nemas nikde zadne draty,neresis baterky a muzes to ovladat pres radio stejne jako changer nebo jako klasickou cd mechaniku.
jo aha... no ale nemyslel jsem takovou tu radoby kazetu se vstupem ale primo to radio bez cedecka s vstupem. a to se teda nea pripojit? vzdyt dneska se dela takovejch redukci atd... :?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 6:35 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Protože asi jen tak neseženu věž, uvažuji koupit rádio z nějakého novějšího modelu Rencka, co by zvládalo mp3, ovládání pod volantem a displej. Byl byste někdo schopen pojmenovat konektory, co jsou k tomu potřebné, již v autě jsou a jaké vyžadují novější rádia tak, abych mohl začít shánět redukce? Bude to vůbec fungovat?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 7:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Do safrana ti žádné rádio,které přehrává mp3 nepůjde,protože ti nebude komunikovat s displeyem a s ovládáním pod volantem.Pokud na tom trváš.. :wink: Jinak snad by to neměl být problém tam nainstalovat jiné rádio neoriginální.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 7:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Plzeňák píše:
Do safrana ti žádné rádio,které přehrává mp3 nepůjde,protože ti nebude komunikovat s displeyem a s ovládáním pod volantem.Pokud na tom trváš.. :wink: Jinak snad by to neměl být problém tam nainstalovat jiné rádio neoriginální.

To`s mne nepotěšil.. opravdu se to nedá vyřešit nějakou redukcí? Pokud to rádio už jednou umí komunikovat s ovladačem a displejem..
Trvám) Je to bezpečnější, pohodlnější..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 7:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Redukce se sehnat dá,ale je to investice kolem 1000kč a komunikuje pouze s ovládáním ale ne s displeyem :(

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz