|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 9:03 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
edik
|
Předmět příspěvku: Audio Safrane Napsal: ned bře 15, 2009 8:20 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
|
Pro Maxe a ostatní přepis mailu: bohužel s autorádiem ve Vašem voze není Xcarlink adaptér
kompatibilní. Vaše rádio používá starší typ komunikačního
protokolu. Zlomovým rokem, kdy se měnil komunikační protokol u
Renaultů byl rok 2000, s renaultem Safrane však Xcarlink není
kompatibilní vůbec. Kompatibilita xcarlinku je u této vyšší řady
renaultů až od renaultu VelSatis.
Neví někdo zda má to moje radio zezadu linkový vstup,ještě jsem ho nevydoloval(nebo typové číslo).Čus
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 8:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
díky Ediku, i když jsi mě zrovna nepotěšil... Chtělo by to aby se toho chytli nějací fachmani na elektro, musím se pokusit někoho splašit....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 4:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 6:12 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem?
Funguje to jako changer na cd akorat misto cdcek tam vkladas pametovku a kazdy adresar je jako jedno cd. Vyhoda oproti tomu,ze napojis mptrojku pres kazetu je ta,ze nemas nikde zadne draty,neresis baterky a muzes to ovladat pres radio stejne jako changer nebo jako klasickou cd mechaniku.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 6:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Bóďa píše: můžu se zeptat, k čemu je dobrej ten nějakej x adaptér? to je něco jako je originál u 2dinovýho rádia v phase 1 ten vstup s jackem? Funguje to jako changer na cd akorat misto cdcek tam vkladas pametovku a kazdy adresar je jako jedno cd. Vyhoda oproti tomu,ze napojis mptrojku pres kazetu je ta,ze nemas nikde zadne draty,neresis baterky a muzes to ovladat pres radio stejne jako changer nebo jako klasickou cd mechaniku. jo aha... no ale nemyslel jsem takovou tu radoby kazetu se vstupem ale primo to radio bez cedecka s vstupem. a to se teda nea pripojit? vzdyt dneska se dela takovejch redukci atd...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 6:35 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
Protože asi jen tak neseženu věž, uvažuji koupit rádio z nějakého novějšího modelu Rencka, co by zvládalo mp3, ovládání pod volantem a displej. Byl byste někdo schopen pojmenovat konektory, co jsou k tomu potřebné, již v autě jsou a jaké vyžadují novější rádia tak, abych mohl začít shánět redukce? Bude to vůbec fungovat?)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 7:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Do safrana ti žádné rádio,které přehrává mp3 nepůjde,protože ti nebude komunikovat s displeyem a s ovládáním pod volantem.Pokud na tom trváš.. Jinak snad by to neměl být problém tam nainstalovat jiné rádio neoriginální.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 7:31 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
Plzeňák píše: Do safrana ti žádné rádio,které přehrává mp3 nepůjde,protože ti nebude komunikovat s displeyem a s ovládáním pod volantem.Pokud na tom trváš.. Jinak snad by to neměl být problém tam nainstalovat jiné rádio neoriginální.
To`s mne nepotěšil.. opravdu se to nedá vyřešit nějakou redukcí? Pokud to rádio už jednou umí komunikovat s ovladačem a displejem..
Trvám) Je to bezpečnější, pohodlnější..
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 7:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Redukce se sehnat dá,ale je to investice kolem 1000kč a komunikuje pouze s ovládáním ale ne s displeyem
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|