|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 4:26 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Karbonové / laminátové nárazníky biturbo Napsal: čtv bře 29, 2007 1:53 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Předběžně zjišťuji zájem
Naposledy upravil Bóďa dne sob čer 16, 2007 9:21 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 04, 2007 9:35 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Já teda nesem blázen, ale lepší by byla karbon kapota a laminátovej nárazník. Když to bude z karbonu, tak to někde ťuknete a může te si jít hodit lano.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 04, 2007 12:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
proč karbon se dá samzřejmě taky opravit..
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 04, 2007 12:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
To jo, ale cenově je to asi úplně někdě jinde. Já osobně bych bral ale karbon kapotu. No je to každýho věc a vkus.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 04, 2007 2:30 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
myslím si, že i laminát by k tomu zespoda chytnul kdyby to prasklo..
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 12, 2007 2:24 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bral bych do desítky, ale na karbon bych se vykašlal. Pěkně sklolaminát-je pružnější, levnější a stejně bych ho dal do laku.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 12, 2007 2:36 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
však to je jasný, že by se to dalo do laku. ten karbon by se k safranovi fakt asi nehodil a jeste k tomu jenom naraznik s maskou spis jde o to, ze laminat je tezkej A navic by se to asi stejne muselo pridelat k puvodnimu narazniku, protoze ten naraznik at uz z laminatu nebo z karbonu by moc nesplňoval ucel narazniku
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 12, 2007 8:17 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No sklo je lehci nez uhlik, takze je to relativni... Jde o to, že má 2x větší pevnost, takže se to dá udělat při stejné únosnosti lehčí, ale u nárazníku potřebuješ taky tuhost a stejně tam tu tlouštku musíš udělat. Takže si myslím, že to nestojí za ty zvýšené náklady. Když to uděláš ze skla, tak tě materiál vyjde tak na 2000,- Akorát udělat tu formu.... Kdyby ale byl original nárazník, tak by to nebyl až takový problém. Nejhorší je udělat ty mřížky mezi mlhovkama.
BTW. ty kulaté mlhovky pasují z Laguny? A co spoiler, do toho se nechceš pustit? Měl bys prvního zákazníka!
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 12, 2007 8:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
spojler delat nebudu, to by se nevyplatilo, novej nestoji zas tak moc aby se to vyplatilo vyrabet. mlhovky z renaultů po faceliftu (novejsi laguna, megani, sceniky,...) tam uplne nepadnou, jsou malý, ale jako nouzový řešení to postačí. Mříž do nárazníku už mám promyšlenou, myslel jsem, že budu mít k dispozici nárazník z biturba a že si tu mříž vyrobím, ale nějak se to zkomplikovalo, takže nevím, jestli ten nárazník budu mít. Každopádně nejtěžší podle mě bude ten nárazník (nebo cokoli jiného) vybrousit a vymodelovat tak, aby se dal dát pod lak, aby to vypadalo trochu k světu, protože zbrousit to, aby nebylo vidět to plátno a ještě aby to neházelo různý odlesky (aby to bylo rovný) bude podle mě asi nejtěžší.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 13, 2007 7:06 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Pokud budeš mít ten original nárazník aspoň trochu slušný a nepomlácený, tak ti ho jsem schopný udělat ve stejné kvalitě z laminátu. Dělal jsem si teď kapoty na motorku a myslím, že jsou solidní. A to jsem měl formu dost nahovno.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 13, 2007 9:18 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
No počkej počkej
Ty narazniky chci delat sam, ne abych za to jeste platil Kapoty na motorku to je asi neco jineho, naraznik je podle me slozitejsi. Ruzny zahyby, treba mezi maskou a naraznikem (je to jeden kus)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 13, 2007 10:05 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
no myslim ze o tom by se dalo polemizovat, co je slozitejsi, jestli kapotz na masinu nebo naraznik.. na t kapotazi mas zase x der na vstup vzduchu a tak podobne...
max: a co mas vubec za masinu? predpokladam ze nejaky silnicni devitikilo
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 14, 2007 6:26 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Mám Kawasaki GPz 900 R přestavbu.
No nechtěl jsem říct, že ten nárazník je jednodušší, spíš to, že mám zkušenosti s tím, jak to udělat dobře a s pěkným povrchem, který se nemusí v podstatě brousit a pokud bude pěkný ten originál nárazník, tak ani moc kytovat. Učil jsem se od profíků v Havel composites
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 14, 2007 12:41 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Tak to mi musíš sdělit to tvoje tajemství . Nárazník bych pěknej měl.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 14, 2007 9:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no není to žádné tajemství,ale je fakt, že to chce svoje....
Když mi seženeš original spojler, tak tě to naučím a i ti s tím pomůžu, když budeš mít zájem
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|