|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 3:41 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát čer 15, 2007 8:44 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
vrhnul bych se rovnou na nárazníky. Mám možnost si ho aspoň půjčit, jestli ho nebude brácha mít.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob čer 16, 2007 9:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Hele Maxi, objev se někdy na Icq, chci s tebou pokecat o tom laminovani.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 11:14 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 11:49 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...) jak už jsem psal, tvoje příspěvky prostě fakt nepobírám, asi jsem dneska nějak mimo . je tu diskuze o to, ze jsme chteli udelat par kopii narazniku z biturba a ty tu pises o tom ze bys je bral ale jenom jestli by byly decentni a aby to nebyl japan style a kdesi cosi... proste by to byly kopie narazniku z biturba, zadny pokusy o japan styl nebo co, proste by to vypadalo uplne stejne jako narazniky z biturba, jenom z jinyho materialu... bud sem sjetej ja nebo ty... jinak moc jako image by mi ty karbonovy narazniky neprisly, malokdo by vyzkoumal ze pod tim lakem je karbon takze to moc o image neni... a jde predevsim o pevnost...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne pát srp 22, 2008 9:27 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát srp 22, 2008 6:53 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: Bóďa píše: nolimit píše: carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...) jak už jsem psal, tvoje příspěvky prostě fakt nepobírám, asi jsem dneska nějak mimo . je tu diskuze o to, ze jsme chteli udelat par kopii narazniku z biturba a ty tu pises o tom ze bys je bral ale jenom jestli by byly decentni a aby to nebyl japan style a kdesi cosi... proste by to byly kopie narazniku z biturba, zadny pokusy o japan styl nebo co, proste by to vypadalo uplne stejne jako narazniky z biturba, jenom z jinyho materialu... bud sem sjetej ja nebo ty... jinak moc jako image by mi ty karbonovy narazniky neprisly, malokdo by vyzkoumal ze pod tim lakem je karbon takze to moc o image neni... a jde predevsim o pevnost...
Tuhost... Pevnost uhlíkových vláken je zhruba stejná jako skla. Ale tuhost je dvojnásobná, uhlík má větší modul pružnosti. A hmotnost je nižší, protože má nižší hustotu. Ale to je fuk, ale dost často si lidi myslí, že uhlík je pevnější, tak abych to uvedl na pravou míru.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát srp 22, 2008 8:31 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
len som myslel ze je jednoduchsie cvaknut new naraznik napr: za 4000,ako za 10 000. ak to spustite, tak beriem aj ja. po predoslich majiteloch musim menit komplet plasty.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|