Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 9:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kolik byste dali za karbonový přední nárazník s maskou na biturbo?
Do 8 tis. Korun 56%  56%  [ 5 ]
Do 12 tis. 22%  22%  [ 2 ]
Do 15 tis. 11%  11%  [ 1 ]
Do 20 tis. 11%  11%  [ 1 ]
Klidně nad 20 tisíc 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karbonové / laminátové nárazníky biturbo
PříspěvekNapsal: čtv bře 29, 2007 1:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Předběžně zjišťuji zájem


Naposledy upravil Bóďa dne sob čer 16, 2007 9:21 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 9:35 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Já teda nesem blázen, ale lepší by byla karbon kapota a laminátovej nárazník. Když to bude z karbonu, tak to někde ťuknete a může te si jít hodit lano.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 12:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
proč karbon se dá samzřejmě taky opravit..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 12:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
To jo, ale cenově je to asi úplně někdě jinde. Já osobně bych bral ale karbon kapotu. No je to každýho věc a vkus.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 2:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
myslím si, že i laminát by k tomu zespoda chytnul kdyby to prasklo..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 12, 2007 2:24 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bral bych do desítky, ale na karbon bych se vykašlal. Pěkně sklolaminát-je pružnější, levnější a stejně bych ho dal do laku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 12, 2007 2:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
však to je jasný, že by se to dalo do laku. ten karbon by se k safranovi fakt asi nehodil a jeste k tomu jenom naraznik s maskou :) spis jde o to, ze laminat je tezkej :) A navic by se to asi stejne muselo pridelat k puvodnimu narazniku, protoze ten naraznik at uz z laminatu nebo z karbonu by moc nesplňoval ucel narazniku :P

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 12, 2007 8:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No sklo je lehci nez uhlik, takze je to relativni... Jde o to, že má 2x větší pevnost, takže se to dá udělat při stejné únosnosti lehčí, ale u nárazníku potřebuješ taky tuhost a stejně tam tu tlouštku musíš udělat. Takže si myslím, že to nestojí za ty zvýšené náklady. Když to uděláš ze skla, tak tě materiál vyjde tak na 2000,- Akorát udělat tu formu.... Kdyby ale byl original nárazník, tak by to nebyl až takový problém. Nejhorší je udělat ty mřížky mezi mlhovkama.
BTW. ty kulaté mlhovky pasují z Laguny? A co spoiler, do toho se nechceš pustit? Měl bys prvního zákazníka!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 12, 2007 8:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
spojler delat nebudu, to by se nevyplatilo, novej nestoji zas tak moc aby se to vyplatilo vyrabet. mlhovky z renaultů po faceliftu (novejsi laguna, megani, sceniky,...) tam uplne nepadnou, jsou malý, ale jako nouzový řešení to postačí. Mříž do nárazníku už mám promyšlenou, myslel jsem, že budu mít k dispozici nárazník z biturba a že si tu mříž vyrobím, ale nějak se to zkomplikovalo, takže nevím, jestli ten nárazník budu mít. Každopádně nejtěžší podle mě bude ten nárazník (nebo cokoli jiného) vybrousit a vymodelovat tak, aby se dal dát pod lak, aby to vypadalo trochu k světu, protože zbrousit to, aby nebylo vidět to plátno a ještě aby to neházelo různý odlesky (aby to bylo rovný) bude podle mě asi nejtěžší.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 7:06 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Pokud budeš mít ten original nárazník aspoň trochu slušný a nepomlácený, tak ti ho jsem schopný udělat ve stejné kvalitě z laminátu. Dělal jsem si teď kapoty na motorku a myslím, že jsou solidní. A to jsem měl formu dost nahovno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 9:18 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
No počkej počkej :D
Ty narazniky chci delat sam, ne abych za to jeste platil :) Kapoty na motorku to je asi neco jineho, naraznik je podle me slozitejsi. Ruzny zahyby, treba mezi maskou a naraznikem (je to jeden kus)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 10:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
no myslim ze o tom by se dalo polemizovat, co je slozitejsi, jestli kapotz na masinu nebo naraznik.. na t kapotazi mas zase x der na vstup vzduchu a tak podobne...
max: a co mas vubec za masinu? predpokladam ze nejaky silnicni devitikilo :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 6:26 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Mám Kawasaki GPz 900 R přestavbu.
No nechtěl jsem říct, že ten nárazník je jednodušší, spíš to, že mám zkušenosti s tím, jak to udělat dobře a s pěkným povrchem, který se nemusí v podstatě brousit a pokud bude pěkný ten originál nárazník, tak ani moc kytovat. Učil jsem se od profíků v Havel composites :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 12:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Tak to mi musíš sdělit to tvoje tajemství :twisted: . Nárazník bych pěknej měl.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
no není to žádné tajemství,ale je fakt, že to chce svoje....
Když mi seženeš original spojler, tak tě to naučím a i ti s tím pomůžu, když budeš mít zájem ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz