Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 1:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kolik byste dali za karbonový přední nárazník s maskou na biturbo?
Do 8 tis. Korun 56%  56%  [ 5 ]
Do 12 tis. 22%  22%  [ 2 ]
Do 15 tis. 11%  11%  [ 1 ]
Do 20 tis. 11%  11%  [ 1 ]
Klidně nad 20 tisíc 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 15, 2007 8:44 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vrhnul bych se rovnou na nárazníky. Mám možnost si ho aspoň půjčit, jestli ho nebude brácha mít.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 9:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Hele Maxi, objev se někdy na Icq, chci s tebou pokecat o tom laminovani.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 11:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 11:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...)
jak už jsem psal, tvoje příspěvky prostě fakt nepobírám, asi jsem dneska nějak mimo :D. je tu diskuze o to, ze jsme chteli udelat par kopii narazniku z biturba a ty tu pises o tom ze bys je bral ale jenom jestli by byly decentni a aby to nebyl japan style a kdesi cosi... proste by to byly kopie narazniku z biturba, zadny pokusy o japan styl nebo co, proste by to vypadalo uplne stejne jako narazniky z biturba, jenom z jinyho materialu... bud sem sjetej ja nebo ty... :lol2: jinak moc jako image by mi ty karbonovy narazniky neprisly, malokdo by vyzkoumal ze pod tim lakem je karbon takze to moc o image neni... :wink: a jde predevsim o pevnost...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne pát srp 22, 2008 9:27 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 22, 2008 6:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
Bóďa píše:
nolimit píše:
carbon je pri 1,5 tonovom aute skor o image. laminat je lepsi co sa tyka dostupnosti. nejake pekne narazniky z lamina by som bral aj ja. (ale decentne. ziadny japan style. toho je dos na octavkach,a je to na ...)
jak už jsem psal, tvoje příspěvky prostě fakt nepobírám, asi jsem dneska nějak mimo :D. je tu diskuze o to, ze jsme chteli udelat par kopii narazniku z biturba a ty tu pises o tom ze bys je bral ale jenom jestli by byly decentni a aby to nebyl japan style a kdesi cosi... proste by to byly kopie narazniku z biturba, zadny pokusy o japan styl nebo co, proste by to vypadalo uplne stejne jako narazniky z biturba, jenom z jinyho materialu... bud sem sjetej ja nebo ty... :lol2: jinak moc jako image by mi ty karbonovy narazniky neprisly, malokdo by vyzkoumal ze pod tim lakem je karbon takze to moc o image neni... :wink: a jde predevsim o pevnost...


Tuhost... Pevnost uhlíkových vláken je zhruba stejná jako skla. Ale tuhost je dvojnásobná, uhlík má větší modul pružnosti. A hmotnost je nižší, protože má nižší hustotu. Ale to je fuk, ale dost často si lidi myslí, že uhlík je pevnější, tak abych to uvedl na pravou míru. ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 22, 2008 8:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
len som myslel ze je jednoduchsie cvaknut new naraznik napr: za 4000,ako za 10 000. ak to spustite, tak beriem aj ja. po predoslich majiteloch musim menit komplet plasty.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz