Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 14, 2008 10:29 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To Amstafek: Zhruba poslední 3 roky jsem věnoval vybírání a shánění auta. Tím nechci říct, že jsem odborník, stále jen "laický uživatel", i když jsem jich za tu dobu vyzkoušel snad stovky po bazarech a najel přitom hledání desítky tisíc km po republice – jak se něco lepšího v požadované výbavě šustlo, byl jsem tam. Zkoušel jsem Merceses, Volvo (S80), Infiniti, BMW 5xx 7xx, Audi A8 i A6, Mondeo (samozřejmě jen šestiválec), Peugeot 607, Rover 75, Xedos 9, C5ku, Saab, pokukoval jsem i po BMW 750 (6litr 12V, ale uteklo mi pod rukou, i když kvůli spotřebě a nákladům provozu bych ho asi nakonec stejně nechtěl - já totiž zásadně už jen automat). V každém modelu jsem našel lepší a horší stránky. Určitě záleží, co od auta člověk chce. U mně do nejužšího výběru prošly Xedos 9 (2497ccm), BMW 728 a Safrane. Vyhrál ten poslední. Pravda je, že pro mne pohodlí je zásadní věc, takže jsem oželel spolehlivost japonce, nezávislé topení a koupil v létě Safrana. Vím, proč jsem ho vybral a nejde jen o pohodlí (5 dveří, přesnost a jemnost řízení – jen Volvo S80 a BMW mělo podobně kvalitní řízení atd., atd.) Předpokládám že jsi/jste rozhodnutý pro změnu. Ten 8 válec A8 zní velmi příjemně, ale přes taky dofukovací sedadla to nějak nebylo ono. Neměl kupodivu velké zrychlení (4,2l). Safran mi prostě vyšel po velkém průzkumu nejlíp. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.


Naposledy upravil mm100 dne ned pro 14, 2008 11:32 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 14, 2008 10:50 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To Amstafek ještě něco. Prodávám své Volvo 960. Občas je tu vidět pod okny. Zelená barva, před pár dny mi ukradli všechny 4 poklice z kol :-( Motor je ten vrcholový 6 válec 2473ccm, je lepší než 3litr od Renaulta (i lepší zrychlení než 140kW verze Safrana a to má „jen“ 125KW), pouze BMW šestiválce jsou srovnatelné (ne snad lepší), prostě motor je skutečně nádhera, lepší opravdu je jen ten 8 válec Audi (zvuk), co můžu posoudit. Jinak ale už ve všem ostatním je to Volvo horší než Safrane (zadní náhon, sedan, ap.). Teda má na rozdíl od něj automaticky výsuvnou anténu při zapnutí rádia :-) Jde v podstatě o předchůdce dnešní S90 ky (tj. vyšší model než S80). Stav je velmi slušný, ale chápu, že hledáš asi něco jinýho, modernějšího, tak jen kdyby byl zájem. Prodávám ho občas na sauto za 82-86 tisíc, nechal bych ho za 75. V ceně plná nádrž a fajnovost - fotopanel na dobíjení akumulátoru. Teda nesmí být auto ve tmě v garáži :-) Jsem 2.majitel. První dal do servisu 450 tisíc za 9let, já 40 za 3 roky. Mám faktury za celou historii provozu, lili tam celou dobu olej 5W-50 mimo poslední výměny atd. Bude třeba vyměnit spojka (15000Kč i s prací ve značkovém servisu) - necuká, ale vrže při sešlapu a je slyšet takové „tikání“ (spojkový váleček), takže výměna není nutná, ale pro požitek z jízdy určitě doporučuji. Není to auto, co nadchne moderností. Prostě kvalitní syrové drsné severské Volvo. http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6600682 Bóďo, kdyžtak mně vymaž tenhle příspěvek, kdybys usoudil, že to je SPAM :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 15, 2008 7:00 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
To mm100 : To Volvo tady dost často vídávám :D . Je vidět, že je zachovalý. Ale mám v plánu koupit něco modernějšího. Neříkám lepšího :lol_ . Mám v plánu dotáhnout z německa nejraději tu S8 popřípadě tu A8 4.2 ale tu silnější ( 310PS ), r.v. 2000. Koukal jsem a mají pěkný kousky i servisované u Audi, tak si nemyslim, že to bude špatný. To ovšem ukáže čas. Ale vždycky když to auto vidim, tak se mi rozklepou kolena :P . A hlavně každý auto má svoje dobrý a špatný vlastnosti, jako všechno :wink: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 9:19 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
mm100 píše:
To Amstafek: Zhruba poslední 3 roky jsem věnoval vybírání a shánění auta. Tím nechci říct, že jsem odborník, stále jen "laický uživatel", i když jsem jich za tu dobu vyzkoušel snad stovky po bazarech a najel přitom hledání desítky tisíc km po republice – jak se něco lepšího v požadované výbavě šustlo, byl jsem tam. Zkoušel jsem Merceses, Volvo (S80), Infiniti, BMW 5xx 7xx, Audi A8 i A6, Mondeo (samozřejmě jen šestiválec), Peugeot 607, Rover 75, Xedos 9, C5ku, Saab, pokukoval jsem i po BMW 750 (6litr 12V, ale uteklo mi pod rukou, i když kvůli spotřebě a nákladům provozu bych ho asi nakonec stejně nechtěl - já totiž zásadně už jen automat). V každém modelu jsem našel lepší a horší stránky. Určitě záleží, co od auta člověk chce. U mně do nejužšího výběru prošly Xedos 9 (2497ccm), BMW 728 a Safrane. Vyhrál ten poslední. Pravda je, že pro mne pohodlí je zásadní věc, takže jsem oželel spolehlivost japonce, nezávislé topení a koupil v létě Safrana. Vím, proč jsem ho vybral a nejde jen o pohodlí (5 dveří, přesnost a jemnost řízení – jen Volvo S80 a BMW mělo podobně kvalitní řízení atd., atd.) Předpokládám že jsi/jste rozhodnutý pro změnu. Ten 8 válec A8 zní velmi příjemně, ale přes taky dofukovací sedadla to nějak nebylo ono. Neměl kupodivu velké zrychlení (4,2l). Safran mi prostě vyšel po velkém průzkumu nejlíp. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.
Borci a co Vel Satis? Ten vás nenadchnul? Prostor v autě, výbava, 3.5 V6, cena...;) Nástupce Safrane.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 9:44 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
hejlák píše:
mm100 píše:
To Amstafek: Zhruba poslední 3 roky jsem věnoval vybírání a shánění auta. Tím nechci říct, že jsem odborník, stále jen "laický uživatel", i když jsem jich za tu dobu vyzkoušel snad stovky po bazarech a najel přitom hledání desítky tisíc km po republice – jak se něco lepšího v požadované výbavě šustlo, byl jsem tam. Zkoušel jsem Merceses, Volvo (S80), Infiniti, BMW 5xx 7xx, Audi A8 i A6, Mondeo (samozřejmě jen šestiválec), Peugeot 607, Rover 75, Xedos 9, C5ku, Saab, pokukoval jsem i po BMW 750 (6litr 12V, ale uteklo mi pod rukou, i když kvůli spotřebě a nákladům provozu bych ho asi nakonec stejně nechtěl - já totiž zásadně už jen automat). V každém modelu jsem našel lepší a horší stránky. Určitě záleží, co od auta člověk chce. U mně do nejužšího výběru prošly Xedos 9 (2497ccm), BMW 728 a Safrane. Vyhrál ten poslední. Pravda je, že pro mne pohodlí je zásadní věc, takže jsem oželel spolehlivost japonce, nezávislé topení a koupil v létě Safrana. Vím, proč jsem ho vybral a nejde jen o pohodlí (5 dveří, přesnost a jemnost řízení – jen Volvo S80 a BMW mělo podobně kvalitní řízení atd., atd.) Předpokládám že jsi/jste rozhodnutý pro změnu. Ten 8 válec A8 zní velmi příjemně, ale přes taky dofukovací sedadla to nějak nebylo ono. Neměl kupodivu velké zrychlení (4,2l). Safran mi prostě vyšel po velkém průzkumu nejlíp. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.
Borci a co Vel Satis? Ten vás nenadchnul? Prostor v autě, výbava, 3.5 V6, cena...;) Nástupce Safrane.


Zdar, no mě se Vel Satis moc líbí a chtěl bych se někdy sním projet, pokud bude možnost.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 10:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Pepe_5 píše:
Zdar, no mě se Vel Satis moc líbí a chtěl bych se někdy sním projet, pokud bude možnost.
Já jsem se s ním taky zatím nesvezl, ale řídil ho asi před 3 rokama otec a dodneška o něm vykládá.:) Mě se teda dost nelíbí vzhledově, ale na to si člověk zvykne (co si budeme vykládat, Safroš taky není nejhezčí auto pod sluncem), mě jde hlavně o prostor v autě, o pohodlí a výbavu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 10:54 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
hejlák píše:
To Bóďa: Hochu koukej, jak jsem si podal citace! MUHEHEEEE! :D
Nedokážeš si představit, jakou z toho mám radost!!!

hejlák píše:
dám ještě jednu citaci, abych dokázal svoje schopnosti!
Hlupák Hejlák totiž na něco po třičtvrtě roce přišel!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 11:08 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 11:22 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Pepe_5 píše:
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:
Tak nenápadná myška je možna až tak posledních 7-8 let. Předpokládám, že když v něm někdo v roce 93 jel, tak moc nenápadnej mezi formanama, escortama a sierrama nebyl.:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 12:04 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
hejlák píše:
Pepe_5 píše:
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:
Tak nenápadná myška je možna až tak posledních 7-8 let. Předpokládám, že když v něm někdo v roce 93 jel, tak moc nenápadnej mezi formanama, escortama a sierrama nebyl.:D


No to určitě nebyl. Velikost vzbuzuje obdiv i dnes. Hlavně, když si jakýkoliv kamarád(ka) sednou ke mě dovnitř, tak vždycky na začátku slyším slova tý jo, to je široké jak kráva :)
Já to myslel i tak, že do Safrana se dával 6-ti válec. Takže pokud si nějaký oktávkař usmyslel, že Safrana předjede, tak ho člověk velmi rychle mohl vyvést z omylu :D

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 12:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Pepe_5 píše:
hejlák píše:
Pepe_5 píše:
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:
Tak nenápadná myška je možna až tak posledních 7-8 let. Předpokládám, že když v něm někdo v roce 93 jel, tak moc nenápadnej mezi formanama, escortama a sierrama nebyl.:D


No to určitě nebyl. Velikost vzbuzuje obdiv i dnes. Hlavně, když si jakýkoliv kamarád(ka) sednou ke mě dovnitř, tak vždycky na začátku slyším slova tý jo, to je široké jak kráva :)
Já to myslel i tak, že do Safrana se dával 6-ti válec. Takže pokud si nějaký oktávkař usmyslel, že Safrana předjede, tak ho člověk velmi rychle mohl vyvést z omylu :D
Tak oktávkářove (pasatky atd...) vyvedeš z omylu i s 2,5l 5ti válem. I já se svou 2,2 dokážu s hodně autama držet krok (akorát při rozjezdu to většinou vázne)...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 12:43 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Pepe_5 píše:
hejlák píše:
Pepe_5 píše:
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:
Tak nenápadná myška je možna až tak posledních 7-8 let. Předpokládám, že když v něm někdo v roce 93 jel, tak moc nenápadnej mezi formanama, escortama a sierrama nebyl.:D


No to určitě nebyl. Velikost vzbuzuje obdiv i dnes. Hlavně, když si jakýkoliv kamarád(ka) sednou ke mě dovnitř, tak vždycky na začátku slyším slova tý jo, to je široké jak kráva :)
Já to myslel i tak, že do Safrana se dával 6-ti válec. Takže pokud si nějaký oktávkař usmyslel, že Safrana předjede, tak ho člověk velmi rychle mohl vyvést z omylu :D


hehe to mě řekne uplně každej kdo si do toho auta sedne...ze je to velky jak prase a clovek se cejti jak u nekoho doma na navsteve :D ..... od ty doby jak mam folie tak si me lidi moc nevsimaj ale kdyz tam nebyli tak sem si pripadal jak ve vitríně :lol: .....ale abych rek pravdu tak si moc nedokazu predstavit v 93tim v tom jezdit ..... jinak oktávky jsou pro mě neustálá zábava :lol_ .... nejvic me na Safranu bavi ze je to auto ktery i dneska po 15 letech provozu je nadprumerny auto at uz prostorem nebo vzhledem ci komfortem jizdy :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 1:15 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
MatesK píše:
Pepe_5 píše:
hejlák píše:
Pepe_5 píše:
Safrane je taková nenápadná myška. Hlavně je prostorná a pohodlná :)
Vel Satis už tak nenápadný není. Každopádně kdyby někdo z Ostravska měl Vel Satisa a chtěl mě povozit, tak bych se tomu vůbec nebránil :lol:
Tak nenápadná myška je možna až tak posledních 7-8 let. Předpokládám, že když v něm někdo v roce 93 jel, tak moc nenápadnej mezi formanama, escortama a sierrama nebyl.:D


No to určitě nebyl. Velikost vzbuzuje obdiv i dnes. Hlavně, když si jakýkoliv kamarád(ka) sednou ke mě dovnitř, tak vždycky na začátku slyším slova tý jo, to je široké jak kráva :)
Já to myslel i tak, že do Safrana se dával 6-ti válec. Takže pokud si nějaký oktávkař usmyslel, že Safrana předjede, tak ho člověk velmi rychle mohl vyvést z omylu :D


hehe to mě řekne uplně každej kdo si do toho auta sedne...ze je to velky jak prase a clovek se cejti jak u nekoho doma na navsteve :D ..... od ty doby jak mam folie tak si me lidi moc nevsimaj ale kdyz tam nebyli tak sem si pripadal jak ve vitríně :lol: .....ale abych rek pravdu tak si moc nedokazu predstavit v 93tim v tom jezdit ..... jinak oktávky jsou pro mě neustálá zábava :lol_ .... nejvic me na Safranu bavi ze je to auto ktery i dneska po 15 letech provozu je nadprumerny auto at uz prostorem nebo vzhledem ci komfortem jizdy :twisted:


No ja mám teď 2,5td a ten rozjezd je slabší, ale když už se to rozjede, tak to jede velmi dobře :)
Nepřipadne mi, že bych seděl ve vytríně. Podle mě je to tak akorát.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 2:00 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
No nad Vel Satisem a Avantimem jsem taky přemejšlel. Ale zatím každej mi řekl, že je to nejporuchovější Renault ( Vel Satis ). Takže z toho sešlo. Jo jinak souhlasim s MatesK, že bez folii je člověk jak ve vytríně. Už bych nechtěl auto bez folii. Horší je to v noci při couvání :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 2:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Amstafek píše:
No nad Vel Satisem a Avantimem jsem taky přemejšlel. Ale zatím každej mi řekl, že je to nejporuchovější Renault ( Vel Satis ). Takže z toho sešlo. Jo jinak souhlasim s MatesK, že bez folii je člověk jak ve vytríně. Už bych nechtěl auto bez folii. Horší je to v noci při couvání :lol_
S tím Satisem - jako o každým Renaultu se píše, že je poruchovej. Jak u novejch Lagun, všechni píšou, že se serou v elektronice, ale já osobně nepotkal nikoho, kdo by ji měl a stěžoval si.:) Můj názor je, že je to prostě z největšího procenta jen klišé a móda psát, že je Renault poruchovej. O VS se píše, že třílitry zlobí jako prase (vysírá se motor), ale zase 3,5 jsou prej dobrý, stejně tak ty 2,2 dCi nebo 2,0 Turbo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz