Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výběr auta (OT z inzerce)
PříspěvekNapsal: sob pro 06, 2008 8:37 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
... odděleno od tohoto tématu. Bóďa

Bóďo, tak změna plánu.
Ten spoiler rušim. Vypadá to na ? % že budu v červnu / červenci kupovat jiný auto a tenhle ,, dědeček,, půjde do péče k bratrovi. Takže budukaždou korunu od novýho roku škudlit na nové úpravy a ja nevim co ještě :lol_ .
Takže zatím takhle.
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 06, 2008 11:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Bóďo, tak změna plánu.
Ten spoiler rušim. Vypadá to na ? % že budu v červnu / červenci kupovat jiný auto a tenhle ,, dědeček,, půjde do péče k bratrovi. Takže budukaždou korunu od novýho roku škudlit na nové úpravy a ja nevim co ještě :lol_ .
Takže zatím takhle.
Díky
jé, to né, japato? jak jiný auto? to snad néé :(
_renault_

předpokládám, že asi nezůstaneš u safrána, co? :(


jinak teda beru na vědomí...

a objednávat to budem až v lednu, trošku se to posunulo, taky teď budou vánoce, takže aby se to nekomplikovalo...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 1:37 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Bratr si chce na leto koupit auto, a nechce do nej moc investovat. Ja zase nechci, aby si koupil nejakou popelnici a vrazel jenom do toho penize. Tak mu prodám za simbolickou cenu safrana a já si koupim neco jinnyho. Stejne uz dlouho snim o necem silnejsim :) . Chtěl bych BMW 7, Mercedes S nebo Audi A8. Vždycky jsem si přál pořádnou limuzínu s pořádným výkonem. Tak uvidim, jak to dopadne. Třeba zůstanu u safrana :wink: . Nedokážu přesně říct, kdy, jak a co.... Každopádně to nic nemění na tom, aby jsme se neviděli. Poznal jsem Vás jako fajn lidi a tak to zůstane!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 11:58 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Bratr si chce na leto koupit auto, a nechce do nej moc investovat. Ja zase nechci, aby si koupil nejakou popelnici a vrazel jenom do toho penize. Tak mu prodám za simbolickou cenu safrana a já si koupim neco jinnyho. Stejne uz dlouho snim o necem silnejsim :) . Chtěl bych BMW 7, Mercedes S nebo Audi A8. Vždycky jsem si přál pořádnou limuzínu s pořádným výkonem. Tak uvidim, jak to dopadne. Třeba zůstanu u safrana :wink: . Nedokážu přesně říct, kdy, jak a co.... Každopádně to nic nemění na tom, aby jsme se neviděli. Poznal jsem Vás jako fajn lidi a tak to zůstane!!

:( to je škoda.... ale tak jako to z ceho si vybiras tak dobry kary :D. doufam, ze teda jeste prijedes na sraz... klidne s brachou :D... snad se jeste do ty doby uvidime

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 1:33 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Amstafek píše:
Chtěl bych BMW 7, Mercedes S nebo Audi A8. Vždycky jsem si přál pořádnou limuzínu s pořádným výkonem.


Musim konstatovat ze kamosi maj tu A8 4,2 a 730i a rovnou ti reknu ze za ty prachy oproti safranu v BI napriklad to nestoji....dily na tu osmicku jsou jeste nasobky cen dilu na safrana.....a kdyz si sednes dovnitr tak je to hezky a tak ale mista tam ani tolik neni........
Nevim no jestli sis uz vybiral a jezdil v tom a libilo se ti to tak OK ale jinak bych si to poradne rozmyslel protoze....predpokladam ze budes chtit tak za 200 aby to bylo aspon trochu dobry, tak za ty prachy mas Biturbo jak víno a za par korun navic mas ten tlakovej regulator a rovnou 300 kobyl :twisted:
Rozhodne ti do toho nechci kecat ale pro me jsou ta A8ma 7ma takovy standardy ale kdyz nekdo vleze do Biturba tak z toho je cejtit charakter a ne jenom ten klasickej vnitrek kazdyho vetsiho auta.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 1:57 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
To boda : Myslim, že přijedu na sraz :wink: . Safrana budu mit pořád k dispozici :D . To MatesK : No mám hodně velkej zálusk na Audi S8 ( 360PS ) z Německa. Dá se pěknej kousek sehnat v rozmezí 200-250t. Doufám, ze to za ten pul rok jeste o neco sleze + domluva o snizeni ceny. Tak si myslim, ze s porizenim nebude takovej problem. Horsi to bude s pojistkou a provozem. Koukal jsem na ceny ND a je to levnejsi nez na obycejnou A8, coz me prekvapilo. Vždycky se mi libila, je to letadlo a konecne je pro me dostupna ( doufám :lol: ). A vis jak, zijes jen jednou :lol_ .....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 12:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Můj názor:
Jsem zastánce velkých silných aut stejně jako ty, Amstafku a líbí se mi úplně stejné káry, akorát jsem možná trochu víc ujetý do starších kousků, ale:

Se starou A8 budeš za vola, ne za frajera. Je to auto za zenitem, navíc opravovat hliníkovou kastli a ta vymlácená hliníková uložení, to ti nepřeju.

Stará sedmička je na tom o trochu líp co se týče image, protože tam máš furt možnost se vymluvit, že Banglovina ti nesedí, ale šel bych do té kulaté, ročníky myslím 95-00 nebo tak nějak a do osmiválce 4.0. To je hodně povedený motor, málo žere a jede jak čort. Ale zas to není taková stylovka jako V12. Ale bavor je obecně dost těžký, takže žádná raketa to nebude. Místa je v tom míň než v Safranu uvnitř a nepraktičnost sedanu nemusím připomínat. Svého času jsem se rozhodoval mezi ALPINE V12 a Safranem a rozhodl jsem se pro Safrana toho, co mám.
Zajímavý je ten kousek od Fuga-to je maso, do toho bych asi šel!!!! Ale to stojí trochu stranou, že? ;-) A navíc on to stejně neprodá,byl by blázen.

S classe:
To je pro pupkáče!!!

Zapomněl jsi na Jaguar-dostupný a stylový kousek. Mnohem víc, než BMW nebo Audi. Navíc s šestiválcem se dá jezdit za málo a pořizovací cena ojetiny je poloviční oproti V8. Výbava stejná.

Další aspekt: opravy!!! Když si vezmu, co sil mě stojí jen Safrane, neumím si představit opravovat třeba tu A8... Nechci tě zrazovat, ale opravovat dvoulitra Safrana a Baccaru je úplně o něčem jiném. Ty velké a moderní limuzíny jdou ještě dál co se týče složitosti a elektroniky. O cenách ani nemluvím.

Po těch všech zkušenostech bych šel do něčeho, co se dá udržet víceméně svými silami - AMERIKA :D náhradních dílů miliony a za hubičku, pořizovací cena taky v poho a jsou to převlečené žigulíky, co se týče náročnosti oprav. Navíc stylovky jako mustang nebo muscle cars na ceně spíš získávají, zvlášť, když ho trochu poladíš. A propos co se týče ladění, zvyšování výkonu atd. tak možnosti téměř neomezené.
A 3 roky starý Mustang = 350tis. ve 4.0 cabriu. Tomu bude těžko něco konkurovat. A těch 6-8 let, o které koupíš tu Audi starší, budeš tím mustangem bezstarostně jezdit. BTW. Turbo kit na tu 4.0 stojí 140 tisíc a dá 350 koní :-)

Úplně stranou stojí Biturbo, to je stylovka největší, už počtem vyrobených kusů, ale platí pro ni úplně stejné věci jako pro tu starou Audinu nebo Bmw, akorát s tím rozdílem, že tolik neztrácí na stylu a na ceně. Ale na denní ježdění to není.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 2:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
biturbo na denni jezdeni asi ne-e, musis tomu bud hodne rozumet nebo mit hodne penez :D. ale nepremejslel jsi o tom jakubovu baworu? on ho teď prodává... myslim si, že to by bylo asi tak nejlepší a jen tak někdo to nemá oproti sériovce :jop:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 5:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
biturbo na denni jezdeni asi ne-e, musis tomu bud hodne rozumet nebo mit hodne penez :D. ale nepremejslel jsi o tom jakubovu baworu? on ho teď prodává... myslim si, že to by bylo asi tak nejlepší a jen tak někdo to nemá oproti sériovce :jop:


A nepřemýšlel si o raketě od NASA? :lol_ nééé jako nic proti tomu bávu ale už je trochu jinam směřovaný...vsechny ty narazniky atd uz to proste neni bavo ale takovej lehce "patvar" ...SAMOZREJME PO TECHNICKY STRANCE K TOMU MAM OBSOLUTNI RESPEKT

Ja kdyz uz bych teda menil tak tech vsech jmenovanych bych sel do S8 ale asi dost zalezi na kusu kterej koupis...kdyby si chtel znam kluka kterej se hodne zajima o 8cky, jednu sam ma, ale to dulezity je ze se setkava s manikem co dela jenom 8cky - nic jinyho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 5:32 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
TO MAX900R: Proč bych měl bejt za vola :?: ? To auto se mi vždycky strašně moc líbilo. Myslim, že to auto designově nezestárne, působí elegantně a má šmrnc. A další věc, neztratí tak hodnotu jako jinný auta v tehle cenove relaci. To BMW se mi proti te Audině zase tak až moc nelíbí a hlavně je to zadokolka=v zimě nejezdi nebo se zabiješ a nic nevyjedeš. Audi má 4x4, což je super. Mercedesa jsem už vyloučil. Na jaguara jsem nezapoměl. Dostupný sice je, ale ta pojistka. Ročně až 200t kč, což už je prostě mazec!!! Ameriku nechci, mají ošklivý interiér, žerou jako hovado, a jsou dost poruchový. A Biturbo? Myslim, že bude ze všech zminovanych aut nejdrazsi na udrzbu a se shaněním dílu ani nemluvim.

TO BODA : To už je moc starý a hlavně tam už není skoro nic původního, a pak s tím jet nekam do servisu.....

TO MATESK : Jo, premyslel, ale nikdo ji neprodava :lol_ . Nevíš o někom :lol: ?? No právě, zálezi na kusu. Safrana mi taky kazdej vymlouval a bla bla a za celou dobu co ho mam ( skoro 4 roky ), tak jsem menil brzdy, olej, baterku, výfuk. Nic víc, klasická udrzba. A slouzi dodnes a myslim ze muzu rict, ze to je TOP STAV :jop: . No zájem by určitě byl, kdybych Tě mohl teda poprosit :lol: :wink: .....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 5:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
biturbo na denni jezdeni asi ne-e, musis tomu bud hodne rozumet nebo mit hodne penez :D. ale nepremejslel jsi o tom jakubovu baworu? on ho teď prodává... myslim si, že to by bylo asi tak nejlepší a jen tak někdo to nemá oproti sériovce :jop:


A nepřemýšlel si o raketě od NASA? :lol_ nééé jako nic proti tomu bávu ale už je trochu jinam směřovaný...vsechny ty narazniky atd uz to proste neni bavo ale takovej lehce "patvar" ...SAMOZREJME PO TECHNICKY STRANCE K TOMU MAM OBSOLUTNI RESPEKT

Ja kdyz uz bych teda menil tak tech vsech jmenovanych bych sel do S8 ale asi dost zalezi na kusu kterej koupis...kdyby si chtel znam kluka kterej se hodne zajima o 8cky, jednu sam ma, ale to dulezity je ze se setkava s manikem co dela jenom 8cky - nic jinyho...
tak jako styling na tom zadnej neni, krome zadnich svetel, narazniky jsou z auta vytazeny jenom ciste aby se to tam vsechno veslo, protoze vepredu samozrejme nebylo misto mam dojem že na IC a vzadu taky na neco ale uz nevim na co... to se urcite dozvis na Jakubovy strance. Jediny, tak asi ty prahy, ty se nelibej ani me a nemaj ani zadnej smysl, ale to asi neni moc problem je sundat, ze... :D

to auto bylo delano ciste po tehnicky strance, zadnej styling... :jop: . je to videt i na motoru, zadny srani s tim, je dulezity aby to fungovalo tak jak ma :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 7:32 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Jo, ještě jsem přemejšlel o Superbu 2.8 V6 Elegance, co myslite? Jenže to zase proti A8 / S8 nejede :( . A spotřeba si myslim nebude zase tak rozdílná. Jakej máte na to názor?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 8:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Jo, ještě jsem přemejšlel o Superbu 2.8 V6 Elegance, co myslite? Jenže to zase proti A8 / S8 nejede :( . A spotřeba si myslim nebude zase tak rozdílná. Jakej máte na to názor?
to je docela hodně skok dolů, vdyť je to jen převlečenej prassát.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 8:09 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
No to je, hlavně se mi vubec do toho nechce. Ale jen me to probehlo hlavou. Nekdo rika, ze tu Audinu neuzivim, ze to je drahy atd, a nekdo zase ze to je v poho, tak fakt nevim :shock: :-? :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 09, 2008 10:55 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Nevím, po technické stránce je Audina špicovní, ale podle mě je to spotřební auto, není dělané na nákup z druhé ruky. Prostě pokud si ho koupíš nové, tak to bude raketa a budeš spokojený, ale odjede to svoje a pak je nejlepší to zahodit, protože to na opravy bude šílené.

Ale stejně jsi se už rozhodl, takže nezbývá než držet palce, abys koupil dobře.

P.S. Stejně nakonec zjistíš, že oproti Safranu žádný velký rozdíl, co se týče jízdy, ale obrovský rozdíl, co se týče provozních nákladů. Kdyby sis koupil 3.0 24V, tak zjistíš, že i Safrane může docela jet a taková Initiale má v podstatě úplně vše, co ta Audina. A co se týče čtyřkolky, tak u takového mastodonta jako je A8 je to spíš jen nutné zlo k tomu,aby se to vůbec dalo rozumně ovládat. Nějaké zázraky bych od toho nečekal...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz