Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 10:31 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 6:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Ano,už si vzpomínám,byl moc pěkný i přes najeté km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 6:33 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Ještě dotaz k tomu v Hradci - byl to automat? Tvému popisu přesně odpovídá jeden v HK, r.v. 1999, 140kW, zasekávala se mu ručka otáčkoměru a pedál plynu (špatné lanko nebo nějaké ty mechanismy kolem). Prý zabavený z leasingu nebo tak něco. Jenže trochu předražený - vídal jsem ho v inzerci ještě přes rok poté, co jsem se do něj posadil. Pendloval mezi dvěma bazary na okraji HK.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 7:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Na okraji HK je,když se jede od Pardubic po obchvatu na Náchod,tak u Hypernovy je autobazar přímo u silnice.A jestli je to automat to nevím,nebyl jsem u něj,vídávám ho ze silnice a vždy na něj čučím.Až pojedu příště,stavím se tam.Určitě už byl na tipcarsu,pamatuji si ho podle čísla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 7:58 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Tak to je asi jiné - tedy pokud bazar nemá i další pobočky, mezi nimiž auta přesunuje. To, co jsem myslel, měli na Kutnohorské (kousek za kruhovým objezdem, kde se láme silnice č.611 na č.333). V podstatě už auto nesháním, ale teoreticky jsem uvažoval buď o druhém na náhradní díly, nebo kdyby bylo v tak super stavu a s dobrou cenou, že by se mohlo stát mým prvním a to současné "vyhodit" (na ty díly třeba). Jenže do toho svého jsem investoval celkem dost na servisu, takže i když jsem tak v půlce oprav, tak by to opravdu musela být super koupě. Třeba kdyby v Mukařově mělo dofukovací sedačky a automat by vůbec necukal, tak by mne dost lákalo. Stejně ale nejdřív potřebuju prodat své Volvo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 8:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Ano,Kutnohorská to podle mapy je.Takže toho asi máš zmáknutýho.A co máš na tom 2.5 špatného ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 8:49 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To by byl dlouhý výčet :( automat kope, úplně novej výfuk,co jsem dával(neznačkový) je hlučnější než originál (to mi vadí), nehřejou sedačky (9500Kč stojí materiál na jednu dvojici elektrických deček, dečky nemá smysl shánět na vrakovišti), z 5 dofukovacích vaků řidiče uchází 2 - jeden víc, jeden míň - za sadu je to 24000Kč, u vaků spolujezdce taky něco uchází, auto je poškrábaný venku skoro na všech dílech (záměrně někdo někomu z minulých majitelů "obešel" auto s korunou a to důkladně), vyměněné (opět neoriginální byť kvalitní) brzdové kotouče a destičky si někdy povrznou (je to málokdy a jen trochu, ale značkový tohle snad neudělají - a nejde jen o vyčištění ap.), poškrábaná palubka, vyvrtaný díry v tunelu řadicí páky (asi na mobil) a to samý v plastové liště u levé nohy řidiče, vypálený světla (paraboly málo svítí), trochu odřené po obvodu (něco jsem už sám stříkal), zkřížené plasty nad nohama spolujezdce (opticky to je trochu vidět), nevrací se páčka blinkru (nebo špatně) - nová 5000Kč, tohle by se snad dalo sehnat použité v dobrém stavu, odřený volant (4700Kč volant, 4700Kč ty dva knoflíky vprostřed volantu na tempomat - jsou taky prošoupaný), na kostkách něco drnčí vlevo v palubce a nemůžou na to přijít, někdy po ránu se ozývá zvláštní zvuk z prostřed palubky (i když je vyplý motor i ventilátor topení na nule)... atd. A plno věcí jsem už opravil. Když jsem auto kupoval, kouřilo se dokonce z motorového prostoru. A přesto všechno vím, proč jsem ho kupoval. V dané výbavě sehnat dobrý kus, to prostě nešlo a sháněl jsem roky i na zahraničních serverech. A tohle má snad dobrý motor a není prorezlé. Mám problém se zády a chtěl jsem auto, které při dobré údržbě vydrží i 10 let. Jízda to je požitek (resp. byl by opravdu požitek, kdyby tohle auto bylo nové nebo ve velmi slušném stavu). Ale nic lepšího na trhu neznám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 9:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Ten výfuk neorigo je asi hlučnější,také jsem ho měnil a také jsem po koupi hodně investoval a ještě budu.Automat mi zatím ťuk ťuk chodí,toho bych se bál nejvíc.Motor má 209 tis.a je ok.Interiér jsem nechal profes.čistit,stálo to bez haléře 1000 kč.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 9:32 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Na mně chtěli 1600 - to víš, Praha. Ale to důkladné čištění bylo potřeba udělat skoro jako první. Čalounění je naštěstí slušné. Nový automat 187000Kč (a to bylo před pádem koruny), repase 50 u slušné resp. 30 tisíc u pochybnějších firem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 9:37 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Jestli se mohu zeptat jakou máš spotřebu a kolik km a v automatu jsi měnil olej?Já už třikrát,když jsem ho koupil,bylo tam úplné bláto,nešlo to ani vypustit.Pokud bys měl problém se servisem,jezdím už moc let ke kamarádovi,umí vše a vždy pomohl,má servis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 10:05 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Mám najeto málo v reálných podmínkách (od koupě 4000km). Včerejší cesta byla vyjímka, auto je zatím převážně po servisech nebo zaparkované. Takže za včerejších 900km přesně 8,7l/100km. Jinak celkově 10,3, ale to nejde brát vážně, jen v těch servisech byl zaplý motor dlouho bez jízdy, já taky měl nastartováno bez jízdy dlouho atd. Reálně vidím 9 až 9,3, ale to se ukáže časem.
Olej v automatu jsem neměnil a ne proto, že značkový servis mi sdělil, že se prostě nemění (to jsem měl za nesmysl). Ale když jsem šel k odborníkům, tak mi řekli a celkem logicky zdůvodnili, že v mém případě bych neměl měnit olej vůbec. Nechat to být, nebo repasi. Výměna že povede k rychlému dozničení té převodovky. Vysvětlili, že když olej je už takto spálený (smrdí - dali mi přičichnout), tak se v převodovce vytvoří určité shluky sedřených částí ap. usazeniny vyplní to poškozené a když nový olej usazeniny odplaví, zvýší se nehomogenita a teď vysvětloval, co vše se tam bude dít a že dojde k úplnému utržení a destrukci. Zatímco když to nechám, může to ještě chvíli vydržet. A díky za nabídku toho servisu. Jen město Hliníkovo Humpolec je pro mne dost z ruky :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 11:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
To se divím že do toho chceš a cpeš tolik peněz!!! Jestli to mělo značku M tak bych tipoval že je ta kára ode mě !!ale já ji v zimě nedostal pod 14 litrů !
A jestli je to ona tak bud rád žes ji nevyděl když sem jí koupil !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 2:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
to amstafek: ako je to s tou kupou auta? mozno poradim. preslo mi rukami dost aut v bazare. ale na safka ma malo co.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 7:12 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
To nolimit: No chci to kupovat až nějak v květnu/červnu. Ale asi sejde s tim dovozem z SRN kvuli cene eura. Už se to nevyplatí. Tak budu muset vybrat něco z našeho ubohýho trhu. Zatím ale vůbec nevim co. Safek je super, ale potřebuju něco silnějšího. Co by jsi mi mohl doporučit v ceně okolo 200t. Dopředu díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 9:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
amstafku: bmw a mercedes su dobre tak na leto,ale spotreba a suciastky su su dost problem(okrem toho v zime su pouzitelne jak sane :lol: ). audi je uz okukane,a starsie su dost kazove(hlavne automat). vykon-kvalita-spotreba: japonci(najlepsie honda). ak chces exclusiv,tak lexus alebo us(ale ceny suciastok tazko utiahnes). najlepsie riesenie : biturbo,alebo schopneho japoncika. este ma napadol saab starsie 900 turbo.vyzera ako haraburda,ale pochova aj novu rs.
mohol by som ti poradit viac aut,ale zalezi na tom o co presne ti ide.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 9:58 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Já sám nevim :-)... Uvidim no. Ale i tak díky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz