Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Off topic z inzeratu
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 9:52 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Karlos píše:
jakubhl píše:
Karlos píše:
jakubhl píše:
Karlos píše:
Prosim tě, řekni co chceš za ten palubní počítač. (3.0 V6i)
jako za tu řídící jednotku nebo co teda??
Už jsem ti přibližně psal o co jde. Koukni se o stránku zpátky. :D
no tak to teda asi mám ale jestli by to šlo tak mi to prosím vyfot at přestně vím o co jde a nechám ti to za 500 :D
Hele tak palubní počítač snad nebudu potřebovat. Začíná se mi probouzet. Už dokonce i občas něco ukáže. tak už jen ten vypínač na stahování zadního levého okýnka z řidičovo dveří.

Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 10:09 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/
neni to u tebe tim plynem? jinak kdyby nekdo chtel tak tu jednotku urco budu mit... a funkcni

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 11:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mě to ukazuje spotřebu,i když jezdím na LPG. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 12:16 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
nejde mi to ani na benzin,ja ted na LPG vubec nejezdim. Za prve to nemam funkcni a za druhe se to vubec nevyplati. V Jihlave stoji benzin 22,50 a plyn 16. Kdyz vezmu v uvahu zvysenou spotrebu,tak nula od nuly pojde.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 3:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Asi máš pravdu,už jsem o tom taky uvažoval,ale já používam jen benzín Shell VPower 95 a v Plzni stojí LPG 13.90kč, tak ještě asi zůstanu u LPG. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 3:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 3:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?


To záleží na tom jak to máš nastavený.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 4:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
2DIX píše:
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?


To záleží na tom jak to máš nastavený.
:D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 4:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Můj osobní názor je,že to nepoznáš :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 4:23 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hejlák píše:
2DIX píše:
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?


To záleží na tom jak to máš nastavený.
:D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? ;)


Ty voe 2,2 a jeste na plyn :-? no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu :lol: ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 8:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
hejlák píše:
2DIX píše:
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?


To záleží na tom jak to máš nastavený.
:D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? ;)


Ty voe 2,2 a jeste na plyn :-? no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu :lol: ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon :lol:
Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem...:) Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu.
Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne.;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 10:12 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?

To záleží na tom jak to máš nastavený.
:D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? ;)

Ty voe 2,2 a jeste na plyn :-? no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu :lol: ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon :lol:Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem...:) Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu.
Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne.;)[/quote]

No vim od kamosu co maj plyn tak nejede zase tak brutalnejs min ale je to znat....nic hroznyho.....a spis je to znat na mensim objemu....treba kamos ma 2,4ku audi a neni to tak znat.....nicmene je to jako mit diesel...jede to dobre ale proste ten prubeh tahu je na picu 8)



//EDIT: Bóďa
myslels takhle? (az si to prectes tak to spatny a to edit boda atd klidne smazni)

hejlák píše:
MatesK píše:
hejlák píše:
2DIX píše:
hejlák píše:
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?
To záleží na tom jak to máš nastavený.
:D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? ;)
Ty voe 2,2 a jeste na plyn :-? no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu :lol: ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon :lol:
Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem...:) Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu.
Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne.;)
No vim od kamosu co maj plyn tak nejede zase tak brutalnejs min ale je to znat....nic hroznyho.....a spis je to znat na mensim objemu....treba kamos ma 2,4ku audi a neni to tak znat.....nicmene je to jako mit diesel...jede to dobre ale proste ten prubeh tahu je na picu 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 10:23 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
sakra naucte se uz delat ty citace... :D. vim ze je to trochu buzerativni, ale to pak aby se v tom prase vyznalo... pak z toho vypliva ze hejlak napsal to co ve skutecnosti napsal 2DIX atd :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 10:57 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Max900R píše:
Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/
Mě to přestalo ukazovat potom co mi do toho vytek fridex. Ted to snad zacalo vysychat a obcas něco ukáže :D jinak sem s tím nedelal skoro nic. Akorát sem se to snažil vysušit a trochu prostříkat kontaktolem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2008 8:04 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
sakra naucte se uz delat ty citace... :D. vim ze je to trochu buzerativni, ale to pak aby se v tom prase vyznalo... pak z toho vypliva ze hejlak napsal to co ve skutecnosti napsal 2DIX atd :D


Jééé sorry sem to odeslal a nepodival se na to :roll: :lol: ..... ale zas nerad pouzivam citace aby to zbytecne zasiralo stranku... vzdycky se snazim aby ta citace byla jen jedna :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz