|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 4:04 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Off topic z inzeratu Napsal: stř pro 10, 2008 9:52 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Karlos píše: jakubhl píše: Karlos píše: jakubhl píše: Karlos píše: Prosim tě, řekni co chceš za ten palubní počítač. (3.0 V6i) jako za tu řídící jednotku nebo co teda?? Už jsem ti přibližně psal o co jde. Koukni se o stránku zpátky. no tak to teda asi mám ale jestli by to šlo tak mi to prosím vyfot at přestně vím o co jde a nechám ti to za 500 Hele tak palubní počítač snad nebudu potřebovat. Začíná se mi probouzet. Už dokonce i občas něco ukáže. tak už jen ten vypínač na stahování zadního levého okýnka z řidičovo dveří.
Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 10:09 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/ neni to u tebe tim plynem? jinak kdyby nekdo chtel tak tu jednotku urco budu mit... a funkcni
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 11:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Mě to ukazuje spotřebu,i když jezdím na LPG.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 12:16 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
nejde mi to ani na benzin,ja ted na LPG vubec nejezdim. Za prve to nemam funkcni a za druhe se to vubec nevyplati. V Jihlave stoji benzin 22,50 a plyn 16. Kdyz vezmu v uvahu zvysenou spotrebu,tak nula od nuly pojde.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 3:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Asi máš pravdu,už jsem o tom taky uvažoval,ale já používam jen benzín Shell VPower 95 a v Plzni stojí LPG 13.90kč, tak ještě asi zůstanu u LPG.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 3:30 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem?
Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 3:50 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?
To záleží na tom jak to máš nastavený.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 4:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
2DIX píše: hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra? To záleží na tom jak to máš nastavený. :D odpověď jak od politika.
Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch?
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 4:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Můj osobní názor je,že to nepoznáš
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 4:23 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
hejlák píše: 2DIX píše: hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra? To záleží na tom jak to máš nastavený. :D odpověď jak od politika. Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch?
Ty voe 2,2 a jeste na plyn no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 8:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: hejlák píše: 2DIX píše: hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra? To záleží na tom jak to máš nastavený. :D odpověď jak od politika. Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? Ty voe 2,2 a jeste na plyn no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem... Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu.
Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 10:12 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra?
To záleží na tom jak to máš nastavený. :D odpověď jak od politika. Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch?
Ty voe 2,2 a jeste na plyn no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem... Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu. Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne.[/quote]
No vim od kamosu co maj plyn tak nejede zase tak brutalnejs min ale je to znat....nic hroznyho.....a spis je to znat na mensim objemu....treba kamos ma 2,4ku audi a neni to tak znat.....nicmene je to jako mit diesel...jede to dobre ale proste ten prubeh tahu je na picu //EDIT: Bóďamyslels takhle? (az si to prectes tak to spatny a to edit boda atd klidne smazni) hejlák píše: MatesK píše: hejlák píše: 2DIX píše: hejlák píše: Když tam máte LPG, poznáte velkej rozdíl ve výkonu mezi benzínem a plynem? Spousta lidí říká, že na plyn je auto línější, platí to i u Safíra? To záleží na tom jak to máš nastavený. :D odpověď jak od politika. Zeptám se jinak, můžu mít Safroše na plyn, aniž bych si musel zvykat, že to bude lenoch? Ty voe 2,2 a jeste na plyn no tak na plyn to linejsi musi bejt, jedine ze by si mel zavodni vstrikovani plynu ... ale KAZDOPADNE investovat do prestavky desitky ticic tak to mas na palivu zpatky za roky to bych se radsi smiril s vyssi spotrebou nez vyplaznout takovejch penez za mensi vykon Však já neřekl že to chci nechat přestavět na plyn. Neměl bych dobrej pocit z toho, že mám v kufru obří bombu s celkem dost nebezpečným plynem... Navíc souhlasím s tebou, Mates, že než se Ti těch cca 25 táců za přestavbu bude vracet po docela hodně dlouhou dobu. Jen mě prostě zajímalo, jestli to jede línějc nebo ne. No vim od kamosu co maj plyn tak nejede zase tak brutalnejs min ale je to znat....nic hroznyho.....a spis je to znat na mensim objemu....treba kamos ma 2,4ku audi a neni to tak znat.....nicmene je to jako mit diesel...jede to dobre ale proste ten prubeh tahu je na picu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 10:23 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
sakra naucte se uz delat ty citace... . vim ze je to trochu buzerativni, ale to pak aby se v tom prase vyznalo... pak z toho vypliva ze hejlak napsal to co ve skutecnosti napsal 2DIX atd
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř pro 10, 2008 10:57 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Max900R píše: Karlosi, co jsi s tím udělal? Začal makat sám od sebe nebo jak? Mi to totiž taky nejde - neukazuje mi to údaje o spotřebě.... :-/ Mě to přestalo ukazovat potom co mi do toho vytek fridex. Ted to snad zacalo vysychat a obcas něco ukáže jinak sem s tím nedelal skoro nic. Akorát sem se to snažil vysušit a trochu prostříkat kontaktolem.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 11, 2008 8:04 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|