 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv úno 13, 2025 5:55 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:01 pm |
|
 |
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
To je hodně dobrý. Chci se Tě zeptat, šlo by to i s havarijním pojištěním? Jsem u český pojišťovny a platim ročne skoro 20t.
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:13 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
 To je hezký a já platim u Kooperativy 13000,- ročně  ...Když by byla ta možnost tak bych také chtěl do "klubu" 
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:16 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak jsem se dozvědel, ze za trilitra platime 3700 rocne  u wustenrot s bonusama...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:17 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Amstafek píše: To je hodně dobrý. Chci se Tě zeptat, šlo by to i s havarijním pojištěním? Jsem u český pojišťovny a platim ročne skoro 20t.
Mno s havarijním pojištěním je to trochu problém. Safrane je přeci jen luxusní automobil a tomu odpovídá i cena náhradních dílů. A od toho se odvíjí i ceny pojištění.
Zjednodušeně: U vozidel starších cca osmi let je potřeba zvážit zda se pojistění vyplatí.
Tabulkové ceny ke dnešnímu dni jsou dost hrozné:(
Pokud máte Safránka z roku 1996 je jeho cena max 40tis.
U Safánka z roku 2002 (uvedení do provozu) je to kolem 220tis.
Vždy mluvím o maximální motorizaci a výbavě.
Ale spočítat to mohu zkusit. Potřebuju vědět, kolik s tím jezdí lidí, jak jsou staří. Dále PSC trvalého stání vozidla a samozřejmě zabezpečení...
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:28 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Bóďa píše: tak jsem se dozvědel, ze za trilitra platime 3700 rocne  u wustenrot s bonusama...
Hmmm.. To je slušný... Jen jestli jste taky četli pojistné podmínky
Já třeba zkoušel direct.. Jen tak ze srandy.. Nejdřív, že jasně.. no problem.. Pak jsem jim poslal kopii smlouvy a řekli.. Hmm sorry tam těch slev máte moc. Takže vám nedáme 20% slevu ale můžeme Vám dát to, co máte ted u Kooperativy:)) Zkrátka sranda..
Jen tak pro info:
Direct má pojištěných cca 22 000 ks vozidel
Wustenrot cca <1000 ks
AXA cca 10 ks
Kooperativa cca 1 370 000 ks
Allianz něco kolem 800 000 + -
CP cca 3 000 000 ks
Ta čísla berte prosím orientačně.. Ale obrázek si udělejte sami.
|
|
Nahoru |
|
 |
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 9:49 pm |
|
 |
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
Já mám u tý pojišťovny poviný + havárko se vším všudy kromě pojištění osob, 1% spoluúčast a dělá to dohromady ročně těch 20t. Bydlím v centru Prahy ( do 1měs. se budu stěhovat na Prahu 10 ) a nedovedu si představit nemít havarko. Kolikrát se mi stalo, že jsem přišel k autu a měl jsem ho poškozený od debilů, kterým dělá problém parkování a průjezd ulicí o rozměru 4m na šířku. Vždy jsem dal auto pak do servisu a vrátilo se mi to ve srovnání s tím co bych paltil ze své kapsy v servisu. Takhle jsem vždy zaplatil 1000kč a měl jsem udělaný auto. A to si fakturovaly i 22t  . Mohl bych Tě tedy prosím poprosit o to spočítání?
Jezdí s tím jeden člověk, věk 23, budoucí psč je 100 00 a zabezpečení vozu je jen imobilisér. Rok výroby je 1993, obsah 1995ccm.
Dopředu děkuji!!
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 25, 2008 11:40 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Amstafek píše: Já mám u tý pojišťovny poviný + havárko se vším všudy kromě pojištění osob, 1% spoluúčast a dělá to dohromady ročně těch 20t. Bydlím v centru Prahy ( do 1měs. se budu stěhovat na Prahu 10 ) a nedovedu si představit nemít havarko. Kolikrát se mi stalo, že jsem přišel k autu a měl jsem ho poškozený od debilů, kterým dělá problém parkování a průjezd ulicí o rozměru 4m na šířku. Vždy jsem dal auto pak do servisu a vrátilo se mi to ve srovnání s tím co bych paltil ze své kapsy v servisu. Takhle jsem vždy zaplatil 1000kč a měl jsem udělaný auto. A to si fakturovaly i 22t  . Mohl bych Tě tedy prosím poprosit o to spočítání? Jezdí s tím jeden člověk, věk 23, budoucí psč je 100 00 a zabezpečení vozu je jen imobilisér. Rok výroby je 1993, obsah 1995ccm. Dopředu děkuji!!
Hele já Tě od toho nechci zrazovat.. Je to pro mě kšeft, ale .... skoro každá pojistná událost bude ekonomická totální škoda...
Nová cena tvého Safránka byla 742 000,-
V roce 2003 měl hodnotu cca 75 000,-
A dnes je to cca 20 000,- plus minus
Ok spočítám to v pondělí....
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob črc 26, 2008 12:21 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Zelvicka píše: Amstafek píše: Já mám u tý pojišťovny poviný + havárko se vším všudy kromě pojištění osob, 1% spoluúčast a dělá to dohromady ročně těch 20t. Bydlím v centru Prahy ( do 1měs. se budu stěhovat na Prahu 10 ) a nedovedu si představit nemít havarko. Kolikrát se mi stalo, že jsem přišel k autu a měl jsem ho poškozený od debilů, kterým dělá problém parkování a průjezd ulicí o rozměru 4m na šířku. Vždy jsem dal auto pak do servisu a vrátilo se mi to ve srovnání s tím co bych paltil ze své kapsy v servisu. Takhle jsem vždy zaplatil 1000kč a měl jsem udělaný auto. A to si fakturovaly i 22t  . Mohl bych Tě tedy prosím poprosit o to spočítání? Jezdí s tím jeden člověk, věk 23, budoucí psč je 100 00 a zabezpečení vozu je jen imobilisér. Rok výroby je 1993, obsah 1995ccm. Dopředu děkuji!! Hele já Tě od toho nechci zrazovat.. Je to pro mě kšeft, ale .... skoro každá pojistná událost bude ekonomická totální škoda... Nová cena tvého Safránka byla 742 000,- V roce 2003 měl hodnotu cca 75 000,- A dnes je to cca 20 000,- plus minus Ok spočítám to v pondělí.... no to jsou smejdi, vdyt to bylo vzdycky spis nadhodnoceny ne? nebo to ma kazda pojistovna svy tabulky? vim ze brachuv safran na konci roku 2006 (3,0, RXE, manual, rv 95) byl ohodnocenej neco pres 100 tisic kdy tyhle auta mely hodnotu tak kolem 65...
osobne si nedovedu prestavit prodej Amstafkova safrana za 20 000  ani jinyho pojizdnyho dvoulitra...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob črc 26, 2008 11:53 am |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
No bohužel je to tak...
Metodiky výpočtu jsou velice podobné a všechny pojistitelé by měli dojít ke stejné částce. Tabulky Ti řeknou přibližnou cenu a ta se pak doladí, podle najetých kilometrů, výbavy vozidla a jeho stavu.
V Cechách je spíš problém, že auta jako je Safrane, AvanTime a podobně prakticky nikdo nezná. A většina co tady jezdí nepochází z oficiálního dovozu.
Takže v českých tabulkách jsou pěkný kraviny např. TaxEpert, resp. IBS Expert s.r.o. Nemluvě o tom, že jim tam půlka chybí. (U Safrana jich mají jen 10 což je dost smutný) Nechápu proč jim pojištovny vůbec platí:)
Použitelný jsou celkem tabulky od EuroTaxu.. Ideálně německý nebo francouzký.. Tam jsou ta auta alespon všechna:)
Tím chci říct, žeocenit R Safrane může pro "odborníky" z likvidace být větší problém než ocenit Felicii.
Pokud byste se dostali při likvidaci do problému, je potřeba vzít soudního znalce a nechat udělat posudek...
|
|
Nahoru |
|
 |
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned črc 27, 2008 3:03 pm |
|
 |
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
Ok, děkuju. Jsem docela zvědav. No to si taky nedovedu představit s tím prodejem  . Koukám, že člověk pokud nemá známý nebo nějaký zkušenosti s pojištěním tak je uplně v pr...i.
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 28, 2008 3:02 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Amstafek píše: Ok, děkuju. Jsem docela zvědav. No to si taky nedovedu představit s tím prodejem  . Koukám, že člověk pokud nemá známý nebo nějaký zkušenosti s pojištěním tak je uplně v pr...i.
Ahoj. tak jsem provedl výpočet pojistky a ani se mi to nechce napsat.
Začneme s tím, že vozidla takto stará na havarijní pojištění nepojišťujeme. Resp. jen se souhlasem GŘ.
Pokud ano vyšlo by to následovně
Spoluúčast 5% min. 5 000,- za 24 000,-
Spoluúčast 0% min. 2 000,- za 28 000,-
To je bez BONUSU. Pokud nějaký máš, dá se aplikovat sleva až 50%
-----------------------------
Cena.
Pracujeme s tabulkama, které mají max. 10let stará vozidla. Další problém
Nicméně dá se vyřešit.
Tvoje vozidlo má cenu 27 tis. plus minus dle Eurotaxu
-----------------------------
Takže já radím nepojišťovat. Ale rozhodnutí je na Tobě.
Při představě, že někde nedobrzdím a rozbiju si dva přední světlomety a rovnou je to totální škoda, bych měl trochu obavy:)
Pokud Ti to někdo pojistí do 4 000,- možná bych nad tím přemýšlel, ale stejně...
Pojistit se dají všechny Phase II. od roku výroby 1997, Mimo V6 3.0 Initiale. Tam je hodnota cca 35tis. (r.v. 1997)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 28, 2008 3:50 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tyjo, asi bych se nechal ukecat na 3,0 initiale za 35 tisíc 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 28, 2008 4:19 pm |
|
 |
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
Zelvicko, jses hodnej! Díky moc za zjištění, ale nechám to jak to mám teď. Ale je to stejně hustý, jak ty auta ztrácejí na hodnotě 
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 28, 2008 8:44 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Amstafek píše: Zelvicko, jses hodnej! Díky moc za zjištění, ale nechám to jak to mám teď. Ale je to stejně hustý, jak ty auta ztrácejí na hodnotě 
Jasnačka .. to samozřejmě chápu..
|
|
Nahoru |
|
 |
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 28, 2008 8:47 pm |
|
 |
Pisálek.. |
 |
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Bóďa píše: tyjo, asi bych se nechal ukecat na 3,0 initiale za 35 tisíc 
No v podstatě ho můžeš mít. Najeto 450km. Fotky jsi viděl. Jen je problém, že ho má ten debil Pluhař a další problém je, že je na něm hafo práce.
A zrovna tohohle bys měl tak za těch dvacet...
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|