Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 11:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2,5 20V
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 9:31 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Tak jsem si lidičky koupil uplně s jinym motorem než jsem původně chtěl:-))
Je to SAFRANE Phase II r.v 1998 155tis najeto po prvnim majiteli.A je to 2,5 20V benzin no.Já jsem tomu zvuku prostě neodolal.Ale ta spotřeba bude horší.Ale zatim jsem s nim spokojenej.Zatim jsem jel jen dálky a těch 10l na 100 což se od pětiválce asi dá čekat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 9:40 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hej, dej mi na sebe číslo!
psal jsem ti PM, nevim, jestli jsi ji cetl.. odepisoval jsem ti do toho inzaratu ale pak jsem to omylem smazal kdyz jsem chtel smazat ten spatne umistenej...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 11:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Taky jsem vyměnil 2.2.12V za 2.5.20V a nabe a dudy.Spotřeba venku do 9l va městě do 11.5l,což si myslím,že neni na ten motor tak hrozný.Za ten komfort si klidně připlatim.Od 20.8.08 přecházím na LPG.Pro vaší informaci je cena montáže 27.000kč.A zase ty vzdálenosti budou o něco kratší..... :P

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: LPG jaj
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 2:31 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ahoj.no jsem rád že jses taky odvážil do toho motoru.je to krásný poježdění.ta cena LPG je mazec no.já s tim zatim ještě počkám.nejsou penízky.Jinak nevíš o nějakých levných dílech.mám r.v1998 phase II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 4:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Jedině snad Bóďa.Jinak sháním taky kde se dá. :cry: Hoď sem třeba nejaký foto,ať se pokocháme......

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: fotky
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 8:38 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak jsem tam dal teď dvě fotky tý mý krásky.Postupně budu přidávat 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 10:02 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Dík , super!!!!! :P Jen nevím kam :lol2:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 11:09 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Do osobní galerie hih :lol2:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 11:22 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Vypadá fakt pěkně.Lesk jako blesk.Žádné kosmetické vady na interiéru a exterieru?Hliníkový kola by to fakt ještě umocnila :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 12:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vypadá fakt pěkně, ale jak už tu řikal plzeňák, chtělo by to nějaký liťáky... :) aspon 16" :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 1:14 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
no hele je to bouchlý na pravej zadní bok.takže to musim nechat udělat ale je to jenom o plechařině takže ňakej šikovnej klempíř a lakýrník.no něco to ještě stát bude ale je interier je jako novej,je to po prvním majiteli a byl to důchodce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 1:16 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
jaj napsal jsem to špatně.je to levej zadní bok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 7:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tohle auto nabízela firma Auto Rudná,prohlížel jsem ho na internetu,má naraženou záď a levý zadní bok,ale jinak je zachovalý a hlavně tuším ze Švýcar a tam jsou auta vždy pěkná.Pokud s ním budeš zacházet slušně,dalších 150 tis.km vydrží.A na tu spotřebu se podívej s diagnostikou,10 l na dálku je moc,měl by ses dostat na hodnotu /při rozumné jízdě jako člověk / s manuálem tak 8,2 - 8,6 i se zapnutou klimou. Její zapnutí - vypnutí ovlivňuje spotřebu u pětiválce 0,2 - 0,3 l.Mně klesla spotřeba o celý litr po vyčištění a seřízení škrtící klapky /neznačkový servis / a po celkovém servisu hned po koupi.Ta al kola někdo asi ukradl,k výbavě 2.5 patřily a měly název Chinon.Od podzimu roku 1996 se změnilo označení výbav na náš trh a lišila se jen použitím motorů.V případě pětiválce tam byl palubní počítač se sedmi funkcemi a hlasovým syntetizátorem,dálkové centrální zamykání s imobilizérem,zmíněná litá kola,ABS a třetí brzdové světlo.To bylo v základní výbavě.Na přání a za tučný příplatek nabízel Renault boční airbagy v opěradlech př.sedadel,xenonové výbojky / už v roce 96 !!!!!!! /elektrické vyhřívání a seřizování předních sedadel - známý Ergomatic,kožené čalounění,rádio s CD měničem Alpine,elektrické střešní okno,vyhřívané čelní sklo a poslední nabídkou byl alarm.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 8:47 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř črc 16, 2008 5:53 pm
Příspěvky: 40
Bydliště: Jablonec nad Nisou
JJ je to z auto rudná.jak říkám na příští týden jsem obědnanej ke klempíři a lakýrníkovi a pak to bude komplet.ještě přihlásit na český značky.bude s tim ještě práce ale jinak motůrek jako novej nikde to nekvete a nic.ale tak to je u safranku normla že jsou zdravý.Časem ještě nějaký hliniky no.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 9:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Štája píše:
JJ je to z auto rudná.jak říkám na příští týden jsem obědnanej ke klempíři a lakýrníkovi a pak to bude komplet.ještě přihlásit na český značky.bude s tim ještě práce ale jinak motůrek jako novej nikde to nekvete a nic.ale tak to je u safranku normla že jsou zdravý.Časem ještě nějaký hliniky no.
ty jsi na pristi tejden objednanej k lakyrovi a klempirovi? a co to viko kufru? :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz