Štája píše:
No jak to tady tak čtu tak asi půjdu do toho 2,2i v LPG protože ta spotřeba je orpavdu malá.za safrana chce 35tis r.v1994 ale je udržovanej jen má už dost najeto celkem ale jsou to držáci.myslim že má něco kolem 190tis a když si vezmu že jen předělávka na LPG stojí kolem 20-30tis tak to není tak špatná cena
Zkontroluj si hlavně, jestli majitel jezdil na prohlídky a celkový stav te instalace,jestli není propadlá životnost nádrže atd. Jinak by to mělo být bez problému a auto by mělo v pohodě sloužit řadu let. Teda doufám, že budeš mít šťastnější ruku než já...
Ale i přes to trápení na Safrana nedám dopustit. Sice bych si dovolil trochu nesouhlasit s Robertem, protože můj Safrane je taky tak trochu auto pro šikovného kutila...
Ale pořád mi svezení v něm přijde tak trochu "jiné kafe" oproti téměř všemu třídy Oktávky, co dnes chrlí automobilky. A musím říct, že jsem byl fakt rozhodnutý, když se mi vysypal automat, že si koupím něco jiného, ale strávil jsem týden hledáním něčeho aspoň trochu podobného Safrane svým komfortem, velikostí a posazem a nic jsem nenašel. A o tom, aby to bylo cenově srovnatelné ani nemluvím. Radši jsem ve finále vrazil 40 do opravy, než bych si koupil nějakou kodrcandu nebo totálně finančně neúnosné BMW či Audi.
Edit: Jo a není od věci se mrknout při zkušební jízdě, zda se auto nehřeje. Plyn obecně klade vyšší požadavky na chladící systém, tak aby tě to na dálnici v zácpě nevypeklo. Mám blbé zkušenosti, v sobotu jsem uvařil... :-(