|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte kvě 21, 2024 5:37 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Aktuální článek o Safrane v českém časopise Napsal: úte čer 17, 2008 8:03 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne sob srp 09, 2008 10:30 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát čer 20, 2008 7:12 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Casak mam a kecal bych kdybych rekl,ze sem si ho nekoupil jenom kvuli tomu Safrane
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 24, 2008 4:32 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Pokud nepíše o Safranu vševěd Vaculík,dá se to číst.Tenhle článek je řekl bych docela slušný a pravdivý.Samozřejmě - jako správný vlezprdel musel autor zmínit problematické motory Volvo,u kterých vznikají fatální závady.Sice o žádné neví /vsadím boty,že žádný zkolabovaný motor neviděl /ale prostě už to k Safranům patří,psát,že jsou to nespolehlivé křápy.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 24, 2008 6:05 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nebo třeba že se pneu elektronicky tlumice davaly jenom dozadu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
rawik
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 24, 2008 6:26 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm Příspěvky: 43 Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
|
btw, někdo už skolabavanej čtyrvalec 2.0 16V nebo 2.5 20V pětivalec viděl?
_________________ R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 25, 2008 7:14 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.
Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř čer 25, 2008 12:53 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jojo, to je pravda... to byla ta recenze jak tam pisatel psal ze ma safran mechy z autobusu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob srp 09, 2008 7:45 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Max900R píše: já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.
Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....
Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob srp 09, 2008 10:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Zelvicka píše: Max900R píše: já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.
Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo.... Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:) bych to taky klidne nascanoval, ale nemam cim .
fotky mam taky, heč
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon srp 11, 2008 7:32 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Zelvicka píše: Max900R píše: já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.
Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo.... Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)
Želvičko, myslíš že bys mi to pak taky mohla poslat?
|
|
Nahoru |
|
|
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob srp 16, 2008 10:30 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
hejlák píše: Zelvicka píše: Max900R píše: já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.
Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo.... Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:) Želvičko, myslíš že bys mi to pak taky mohla poslat?
Mno tak teda jo:) V pondělí to nascenuju..._)
|
|
Nahoru |
|
|
Zelvicka
|
Předmět příspěvku: A je to tu:) Napsal: úte srp 19, 2008 8:05 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm Příspěvky: 52 Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
|
Ahoj všichni.. Takže koho to zajímá, nascenoval jsem ty čtyři strany. Dal jsem to do formátu 2x A3 v PDF. Reklamace neberu:))))
A ted, kde to je? Tkže je to zde http://dekoj.cz/veverka/safrane.zip
Ondra
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř srp 20, 2008 9:32 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
moj parnik 2,2 ma uz 230-tis,a motor nema problem. ten co pise o tom ze sa kasle sa v safiku asi este neviezol.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 11:30 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Měl jsem 2,2Si taky, prodával jsem ho když měl 200 tisíc a vím, že dodnes jezdí. Takže podobná zkušenost. Myslím, že obdobně bude namítat i 2Dix s dieslem a možná další. Hodně záleží taky na zacházení a údržbě. Stejně tak nesouhlasím s tím, že by 3.0 s AT nějak přehnaně žral, protože ho mám a žere mi stejně jako tátova 3.0 24V. Je fakt, že dynamika je horší, ale zase se s ním jezdí příjemněji-ten automat není tak cukavý a nemá takové zpoždění.A dynamika je daná i zpřevodováním, ten starý třílitr točí min. o 500 otáček míň...
Ale jinak se mi ta recenze líbí, je to napsané dobře.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 8:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Měl jsem 2,2Si taky, prodával jsem ho když měl 200 tisíc a vím, že dodnes jezdí. Takže podobná zkušenost. Myslím, že obdobně bude namítat i 2Dix s dieslem a možná další. Hodně záleží taky na zacházení a údržbě. Stejně tak nesouhlasím s tím, že by 3.0 s AT nějak přehnaně žral, protože ho mám a žere mi stejně jako tátova 3.0 24V. Je fakt, že dynamika je horší, ale zase se s ním jezdí příjemněji-ten automat není tak cukavý a nemá takové zpoždění.A dynamika je daná i zpřevodováním, ten starý třílitr točí min. o 500 otáček míň...
Ale jinak se mi ta recenze líbí, je to napsané dobře. asi to mysleli tak, ze ten 3,0 s automatem zere vic nez s manualem, coz je pravda... srovnavas 3,0 12v automat a 3,0 24v automat
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|