Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 1:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Aktuální článek o Safrane v českém časopise
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 8:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Kupte si časopis AutoOjetiny, je tam clanek o safranech na ctyri strany, nejaktery veci zajimavy a nejaky samozrejme polopravdy nebo nepravdy a neznalost redaktora... Ale stoji to za to. A schvalne jestli vam ten safranek nebude nejakej povedomej treba ze srazu, viď želvičko? :D (sorry jestli to bylo prisne tajne :D ale stejne by to vsichni poznali :D )

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne sob srp 09, 2008 10:30 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 7:12 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Casak mam a kecal bych kdybych rekl,ze sem si ho nekoupil jenom kvuli tomu Safrane :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 4:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Pokud nepíše o Safranu vševěd Vaculík,dá se to číst.Tenhle článek je řekl bych docela slušný a pravdivý.Samozřejmě - jako správný vlezprdel musel autor zmínit problematické motory Volvo,u kterých vznikají fatální závady.Sice o žádné neví /vsadím boty,že žádný zkolabovaný motor neviděl /ale prostě už to k Safranům patří,psát,že jsou to nespolehlivé křápy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 6:05 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nebo třeba že se pneu elektronicky tlumice davaly jenom dozadu :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 6:26 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
btw, někdo už skolabavanej čtyrvalec 2.0 16V nebo 2.5 20V pětivalec viděl? :D

_________________
R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2008 7:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.

Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2008 12:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jojo, to je pravda... to byla ta recenze jak tam pisatel psal ze ma safran mechy z autobusu :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 7:45 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
Max900R píše:
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.

Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....


Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 10:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Zelvicka píše:
Max900R píše:
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.

Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....


Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)
bych to taky klidne nascanoval, ale nemam cim :) .
fotky mam taky, heč :D :D :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 11, 2008 7:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Zelvicka píše:
Max900R píše:
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.

Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....


Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)

Želvičko, myslíš že bys mi to pak taky mohla poslat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2008 10:30 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
hejlák píše:
Zelvicka píše:
Max900R píše:
já už ho nesehnal, už mají pětku a tam je VelSatis... Kdyby to někdo mohl pořádně naskenovat, ať si to můžu přečíst, byl bych mu vděčný.

Jinak o těch "problematických" motorech 2,2 a 2,5 napsal kdysi někdo na netu a pořád se toho všichni drží a opisují to od sebe. Ale to je se všema recenzema. To samý s mojí motorkou. Taky kdosi kdysi napsal, že se zadírají šoupátka v karburátorech a v životě jsem neslyšel o jediném majiteli, kterému se to stalo....


Mám ho v práci, takže scan by asi nebyl problém:) dokonce mám i ty fotky elektronicky:)

Želvičko, myslíš že bys mi to pak taky mohla poslat?


Mno tak teda jo:) V pondělí to nascenuju..._)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: A je to tu:)
PříspěvekNapsal: úte srp 19, 2008 8:05 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
Ahoj všichni.. Takže koho to zajímá, nascenoval jsem ty čtyři strany. Dal jsem to do formátu 2x A3 v PDF. Reklamace neberu:))))
A ted, kde to je? Tkže je to zde http://dekoj.cz/veverka/safrane.zip

Ondra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 20, 2008 9:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
moj parnik 2,2 ma uz 230-tis,a motor nema problem. ten co pise o tom ze sa kasle sa v safiku asi este neviezol.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 11:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Měl jsem 2,2Si taky, prodával jsem ho když měl 200 tisíc a vím, že dodnes jezdí. Takže podobná zkušenost. Myslím, že obdobně bude namítat i 2Dix s dieslem a možná další. Hodně záleží taky na zacházení a údržbě. Stejně tak nesouhlasím s tím, že by 3.0 s AT nějak přehnaně žral, protože ho mám a žere mi stejně jako tátova 3.0 24V. Je fakt, že dynamika je horší, ale zase se s ním jezdí příjemněji-ten automat není tak cukavý a nemá takové zpoždění.A dynamika je daná i zpřevodováním, ten starý třílitr točí min. o 500 otáček míň...

Ale jinak se mi ta recenze líbí, je to napsané dobře.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 8:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Měl jsem 2,2Si taky, prodával jsem ho když měl 200 tisíc a vím, že dodnes jezdí. Takže podobná zkušenost. Myslím, že obdobně bude namítat i 2Dix s dieslem a možná další. Hodně záleží taky na zacházení a údržbě. Stejně tak nesouhlasím s tím, že by 3.0 s AT nějak přehnaně žral, protože ho mám a žere mi stejně jako tátova 3.0 24V. Je fakt, že dynamika je horší, ale zase se s ním jezdí příjemněji-ten automat není tak cukavý a nemá takové zpoždění.A dynamika je daná i zpřevodováním, ten starý třílitr točí min. o 500 otáček míň...

Ale jinak se mi ta recenze líbí, je to napsané dobře.
asi to mysleli tak, ze ten 3,0 s automatem zere vic nez s manualem, coz je pravda... srovnavas 3,0 12v automat a 3,0 24v automat :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz