Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 7:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 8:31 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
Ten 12V měl stejně něco do sebe.. Jednak rozvody řetězy a taky vydržel prakticky všechno:) A když se dobře zajel, bylo to letadlo.... Jezdil jsem s několika vč. automatu a byl tam vždy dost velký rozdíl.:) Jinak můj mazlík Safrane '93 V6i RXE v plný náloži vč. el. podvozku měl nalítáno 320tis, když jsem ho prodával. Jediný co jsem udělal, byla výměna spojky. Resp. obložení.... To celkem jde ne? Jo a měnil jsem stratér...:))))

Jo a taky jim v tom článku chybí motor 2.0i 20V Montoval se jen chvilku do Phase II.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 8:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Zelvicka píše:
Ten 12V měl stejně něco do sebe.. Jednak rozvody řetězy a taky vydržel prakticky všechno:) A když se dobře zajel, bylo to letadlo.... Jezdil jsem s několika vč. automatu a byl tam vždy dost velký rozdíl.:) Jinak můj mazlík Safrane '93 V6i RXE v plný náloži vč. el. podvozku měl nalítáno 320tis, když jsem ho prodával. Jediný co jsem udělal, byla výměna spojky. Resp. obložení.... To celkem jde ne? Jo a měnil jsem stratér...:))))

Jo a taky jim v tom článku chybí motor 2.0i 20V Montoval se jen chvilku do Phase II.
jak jako měl? snad MÁ, ne? :D Hele a ten 2,0 20v se mi pořád nějak nezdá, vím, že jste se o tom bavili na sraze. vim jenom o 2,0 16v. to jako ze by ten 20v mel pet ventilu na valec jo? neni ani nikde v katalozich ani v prospektech ktery mam z ruznejch let a kde jsou tabulky vsech motoru... jaky to ma vykony a v jakym obdobi se tam montoval nebo co?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 9:20 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
Jezdil jsem s ním asi měsíc. R.v. 1997. Dokonce jsem ho i pojišťoval, takže se v práci podívám po kopii technického průkazu...
No a nebo je taky varianta, že jsem byl totálně zhulenej:))) Ale spíš ne:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 9:32 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
No tak jsem to nevydržel a přihlásil jsem se do práce:)
Všem se mooooooc omlouvám není to 20V ale 16V :((((

Věděl jsem, že to bylo víc než normálně: Asi jsem zblblej z motorek, kde 5ventilů na válec je normální:)

Jinak dle TP
Safrane Phase II. 2.0 16V 100kW
SPZ: ******
VIN: VF1B54L0517******
Objem: 1948 Zabezpečení: M0 Druh paliva: B
Výkon: 100 Poč. míst: 5
Hmotnost: 2025 Rok výroby: 199712

Tak mě hned nekamenujte no
:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 9:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
aj ja chcem safiho z roku 199712


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 10:20 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 3:01 pm
Příspěvky: 52
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Initiale
nolimit píše:
aj ja chcem safiho z roku 199712


:) To je zápis z databáze....) česky to je prosinec 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 10:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
ahaaaa :D . kokso ja ze ufo :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 10:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Zelvicka píše:
No tak jsem to nevydržel a přihlásil jsem se do práce:)
Všem se mooooooc omlouvám není to 20V ale 16V :((((

Věděl jsem, že to bylo víc než normálně: Asi jsem zblblej z motorek, kde 5ventilů na válec je normální:)

Jinak dle TP
Safrane Phase II. 2.0 16V 100kW
SPZ: ******
VIN: VF1B54L0517******
Objem: 1948 Zabezpečení: M0 Druh paliva: B
Výkon: 100 Poč. míst: 5
Hmotnost: 2025 Rok výroby: 199712

Tak mě hned nekamenujte no
:D
a já už si řikal, že jak jste o tom motoru hledíc na 2,5 20v básnili o tom neexistujicim 2,0 20v, tak že asi bude existovat, jenom že ja o tom nevim a vono prd... :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 10:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
mozno v safrane 3. by som bral,ale pri tendencii zmensovania by mal safi tak 4,2 metra. a to uz by uz bolo dost onicom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 22, 2008 7:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Věděl jsem, že to bylo víc než normálně: Asi jsem zblblej z motorek, kde 5ventilů na válec je normální:)

Že by Yamahista??? ;-)
Ale kromě Yamahy teda nevím, že by to někdo používal...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz