|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 5:07 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Styling Safrane phase II. - poraďte Napsal: stř kvě 21, 2008 7:37 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Bratrkanec ma safrana a chce ho davat do laku, budem ho pripravovat spolu tak se chci poptat na nejaky navrhy co by se dalo pred lakovani na karoserii zmenit k lepsimu. Je to zatim obycejna (spis neobycejne strakata ) seriovka. Urcite prijde zavarit zadni klika a dirky po napisech, mozna sterac a antena, mozna do laku listy a prahy. Jenom neco decentniho, zadny velky zasahy a mega lamino deravy narazniky s pletivem nepripadaj v uvahu. Myslite ze je lepsi dat dozadu origo spojler nebo vyrobit z laminatu malou odtrhovou hranku?
kola uz jsou vyreseny. takovy jako na obrazku
chtel bych nejak pozmenit predni naraznik, je takovej moc nizkej vysoko nad zemi a ty mlhovky se mi tam nelibej. samozrejme nejlepsi by bylo asi totok
ale naraznik z biturba se tezko shani a venku si za nej nechaj pekne zaplatit.
docela se mi libi taky tohle reseni s kulatejma mlhovkama renault, ale zas aby to nebylo uplne stejny
nebo myslíte, že by byly lepší tyhlety 18" kola? že by se vyleštily ty čelní plochy a krajíčky. ale jsou to asi nějaký shity a přecejenom ty z biturba jsou kvalitka OZ a klasika...
předem díky za názory a za rady
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv kvě 22, 2008 7:54 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já bych nechal spoiler origo, ale vyměnil bych zadní dveře za ty z Phase I. Ty světla vzadu jsou hnusne. Značku bych dal nahoru na dveře a zadní nárazník z Biturba s origo koncovkou. Předek je na Phase II podle mě docela hezký, je fakt,že biturbacky nárazník by mu seděl taky. Jinak zadní kliky to je věc názoru, lakované prahy by mohly být hezké.
Rozhodně se přimlouvám za nějakou tmavou barvu, páč světlá Safranům nesluší, zvlášť když se tam nechají ty nové zadní dveře. to je skoro pak lepší ho udělat černého, protože pak ty světla aspoň vypadají jako pásky a ne jako že tam designér na něco zapoměl.. No a ta klika vzadu na dveřích to je kapitola sama pro sebe... :-(
Já už vybírám kola dlouho a mému vkusu nejvíce sedí 17" DEZENT V-dark, tož jen pro inspiraci. Každopádně se přimlouvám za 17"ky, na nich to jezdí fakt super a je to rozumný kompromis mezi vzhledem,cenou a jízdním komfortem.
A motor? Nějaký zásah, úpravy? Co tam je?2,5 nebo 3,0 24V? S třílitrem od taty jsem včera jezdil a těch 25 koníků je tam znát Jede to jak kráva...Ale chce to zvyk, jezdí se s tím hůř než s klasickým třílitrem....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv kvě 22, 2008 1:15 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
napsal jsem asi dvacet radku a pak jsem zjistil ze jsem napsal v podstate to sami co Max, takze proste jenom souhlasim
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv kvě 22, 2008 2:54 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Já bych nechal spoiler origo, ale vyměnil bych zadní dveře za ty z Phase I. Ty světla vzadu jsou hnusne. Značku bych dal nahoru na dveře a zadní nárazník z Biturba s origo koncovkou. Předek je na Phase II podle mě docela hezký, je fakt,že biturbacky nárazník by mu seděl taky. Jinak zadní kliky to je věc názoru, lakované prahy by mohly být hezké. Rozhodně se přimlouvám za nějakou tmavou barvu, páč světlá Safranům nesluší, zvlášť když se tam nechají ty nové zadní dveře. to je skoro pak lepší ho udělat černého, protože pak ty světla aspoň vypadají jako pásky a ne jako že tam designér na něco zapoměl.. No a ta klika vzadu na dveřích to je kapitola sama pro sebe... :-( Já už vybírám kola dlouho a mému vkusu nejvíce sedí 17" DEZENT V-dark, tož jen pro inspiraci. Každopádně se přimlouvám za 17"ky, na nich to jezdí fakt super a je to rozumný kompromis mezi vzhledem,cenou a jízdním komfortem. A motor? Nějaký zásah, úpravy? Co tam je?2,5 nebo 3,0 24V? S třílitrem od taty jsem včera jezdil a těch 25 koníků je tam znát Jede to jak kráva...Ale chce to zvyk, jezdí se s tím hůř než s klasickým třílitrem.... čeče přesně podle mě, jenže bratranecovi se ten novej zadek libi :? navic nevim kde bych sehnal zadni naraznik z biturba... s koncovkou by nebyl problem, bych nechal vyrobit, ale ten naraznik... premejslel sem ze bych nechal udelat par laminatovejch kopii tech biturbackejch narazniku jenze oni by ten predni rozlamali jelikoz uz je opravovanej. ten predek na phase II. se mi taky libi, je to proste novejsi a ne ta maska stylizovana pomoci "mezer" jako u staryho, to se mi fakt nelibi. ale na tomnovym predku mi moc nesedne te naraznik. takovej moc jako nizkej a ty mlhovky tam... jak jsou takovy dvojdilny a tak... jinac nimyslel sem ze se zavarej zadni kliky, nebudem delat zadnej tuzing, myslel jsem zadni kliku na patejch dverich,.. barva uz je namichana takova ta modra phase II. me se teda moc nelibi ale to auto je ni origo polity tak aby se to nedelalo jinou no...
mě osobně se líbí černá, vínová a jedna ze safraních barev modrý která se moc nedávala.
ty kola se tam daj rozhodne ty z biturba, ty 18" s tim prisel bratranec...
motor tam je 2,5 s manualem.
no není totok nádhera?
náhodou tadyk ten zadek taky nevypadá marně...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 23, 2008 6:41 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No ta modra Phase II je přesně ono s tím biturbáckým nárazníkem.Pokud bude podle čeho, tak ty nárazníky vylaminujem klidně sami a nepolámem je!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 23, 2008 7:01 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: No ta modra Phase II je přesně ono s tím biturbáckým nárazníkem.Pokud bude podle čeho, tak ty nárazníky vylaminujem klidně sami a nepolámem je! no tak podle ceho by samozrejme bylo, taky uz jsem to chtel udelat, ale pak me to preslo protoze to fakt neni jednoduchy, v tech zahybech jak se to chce narovnavat a potom by se to muselo cely pratahnout kytem a vymodelovat z toho neco podobnyho tomu narazniku . ta firma by to udelala za malo ale ze by ho asi rosekali. fakt uz je dost zkrehlej tim jak je opravovanej. opravoval sem to laminatem protoze je to nejakej divnej plast kterej asi nejde svarit. takze sem to jakoby prosil vlaknama a jeste zespoda podlozil ale stejne, prej jak to vyndavaj z ty novy formy tak ze by to znicili a nechci se s tim zase srat znova. zadni by mel byt ok, tomu nic neni...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 23, 2008 12:51 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ja se do toho nechci nejak srat,to bys me spatne pochopil. Jen co tak ze skusenosti s laminatama vim, tak si myslim,ze pokud to drzi pohromade na aute,tak neni duvod,proc bys to mel rozlamat pri laminovani?kdyz se to dobre naseparuje a das si pozor na ukosy, tak to z toho vyloupnes minimalni silou.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 23, 2008 8:09 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no taky si myslim no, ale ten co to dela tak mirek ze by to rozlamal no.. takze asi nechat udelat formu a jemu dat tu formu at do toho uz sklada laminat
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 23, 2008 7:34 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak dá-li pánbůh, tak to bude vypadat podobně jako na tech dvou poslednich obrazcich . jen s tou modrou metlou, protoze uz je namichana . ale taky by to nevypadalo spatne doufam ze to s tema naraznikama vyjde
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 23, 2008 11:40 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: tak dá-li pánbůh, tak to bude vypadat podobně jako na tech dvou poslednich obrazcich . jen s tou modrou metlou, protoze uz je namichana . ale taky by to nevypadalo spatne doufam ze to s tema naraznikama vyjde
Už máš něco domluvené, nebo to chceš dělat se mnou? Co by na to říkal Michal-NeviM, kdybys ty nárazníky zaformoval? Nic se jim nestane,maximálně by se musely přebrousit a stříknout znova do špricu.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 23, 2008 12:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ani jedno, mam vyhlidly origo. a ty nase se nemuzou kopcit dokud nebudou nastrikaty protoze ten plnic se nemuze umastit, uz by se to v zivote nenastrikalo a mohlo se to vyhodit. takze leda az to bude v laku. a i kdyby to bylo tak jak rikas tak fakt by se mi nechtelo to znovu brousit, nechat striknout plnicem a pak zase brousit tisicovkou pod vodou jak jetleb... uz sem se s tim sral dost
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 23, 2008 2:35 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hmm,tak to je nejlepší volba,origo je origo...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 30, 2008 2:30 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|