je to docela vtipný, protože je mi jasný, že spoustu lidí mnohem víc ocení zdechlej tuctovej obouchanej model s dojetym podvozkem, řízením, brzdama, motorem, interiérem atd., hlavně, když bude origo a bude to mít "patinku", jak je dneska hrozně v módě. ale asi je mi u prdele, co si o tom kdejakej fórovej pták myslí

udělal jsem si auto podle sebe, aby trochu jelo a fungovalo a interiér, protože mám tu možnost. A nedělal jsem to, aby se líbilo každýmu fórovýmu originalofilovi, což u renaultu mimochodem stejně nikdo nedocení jako u jinejch značek (bmw, porsche, atd.) Když se chci podívat na origo, tak pořád mam další min. 2 bt a sockoverzi dvoulitra nejetou od r. 97

Další věc je, že to o zpuchřelejch měchách u pravděpodobně nejetýho biturba v depozitáři ve Flins je trochu z cesty. To auto je vyrobený někdy v 93. roce, kdy se guma ještě dělala tak, že vydržela do zpuchření desítky let a ne 3 roky jako dnes (viz pneumatiky, které dnes začnou praskat klidně po půl roce, různé manžety, kdy u některých aut dříve vyrobené vydrží desítky let a dnes vyrobené klidně jen 2 roky apod.). A vzhledem k tomu, že na safranech dodnes jezdí tlumiče s měchy ještě z výroby a jsou v provozu stovky tisíc km, kdy se odíraj o zrezlý tlumiče a puchřej v mrazu, vedru atd a pořád ještě držej, tak si nemyslim, že ty na nejetym autě by byly v nějak mizernym stavu

.. Každopádně to nový biturbo samozřejmě chci a ten už z fotek špatně nastavenej podvozek nebo rozbitej přední potenciometr si klidne opravim. I si tam dam ten chybející kryt baterky a pár dalších drobností

. Přesto, že to v sérii vubec nejede. Ale budu se na to dívat, jak je to všechno hezky nový
