Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hlava
PříspěvekNapsal: pon kvě 12, 2008 10:00 am 
Offline
Začátečník

Registrován: pát kvě 09, 2008 6:53 pm
Příspěvky: 9
Bydliště: Chrudim
zdare lidi, shanim hlavu na motor, 2.O I 12V, nevite nekdo o necem lukrativnim :?: :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 12:37 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Zavolej Blonďákům, nebo do Zbraslavy. Na ten dvoulitr to bude asi stejný jako Laguna, takže si myslim ze jich bude všude mraky. Nebo zkus Bóďu (administrátor).

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 6:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ja budu mit, korát šestnáctiventilovou i s motorem teda :lol2: upgraduj :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 8:26 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát kvě 09, 2008 6:53 pm
Příspěvky: 9
Bydliště: Chrudim
no tak dva valce navic by se hodili :D , to bych bral hned, ale myslim ze bych je tam spatne pasoval :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 1:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak bys chtel mit u sestivalce sestnact ventilu cece? ze by kazda hlava mela 2,6 ventilu leda :lol2: . budu mít ten 2,0 16v motor z phase II.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 1:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Bude jiné potrubí.Jak sací,tak výfukové.nepůjde ti to napojit.Podle mě.V Safrane phase I se používali motory 2.2 12V. 2.0 12V se používali v Renaultech 25 TI phase II.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 5:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Motor 2.0 12V se používal i v Safranu I,ale je jich málo.U Safa je napříč,v R 25 TI podélně,stejně jako v R 21 TXI.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 5:47 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tak to je pro mě novina.V žádnym nabídkovým katalogu safrane jsem to ještě neviděl.Můžeš mě to nějak dokázat, nebo mě někam nasměrovat,kde bych si to ověřil?Mám i orig. fr. manualy ale motor 2.0 12V tam neni.Nemyslim to zle , ale je to pro mě fakt nová zcela informace.Dík.Mimo jiné koukám , že máme ident. auťák...Já dřív měl 2.2 12V. r.v. 1994.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 5:53 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát kvě 09, 2008 6:53 pm
Příspěvky: 9
Bydliště: Chrudim
jj je tam napric, a dokazat ti to muzu, klidne ti tu hlavu poslu postou at se na to podivas:D, az se dostanu dom tak to klido nafotim at si muzete rozsirit obzory, prave ze je jich malinko tak se to blbe shani, hlondaci mi uz dali kontakt ze maj, ale tak neni nad to mit sirsi vyber ze co si budem povidat :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 5:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Vyrazili jste mi fakt dech.Já myslel , že to dávali fakt jen do R 25 TI.....Tak jsem tu za primitiva jen já , nebo je nás víc - práskněte se....!!!!!! :P :lol2:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 8:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ne, ja to myslel ze srandy s tim sestnactiventilem, byla by to prace to zapojit... jinak samozrejme ze se 2,0 12v daval do safrana phase 1 :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 8:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Hele Bóďo měl bych zájem jak o osvětlení motorového prostoru , tak o semišové obložení středních a zadních sloupků , ale ne za cenu na aukru ,ale za cenu , pro nás safranisty. Co ty na to? Už beru od tebe to osvětlení přihrádky a ovládání rádia pod volantem,tak mi udělej nějakou supr cenu!

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 9:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
robert.skandera píše:
Hele Bóďo měl bych zájem jak o osvětlení motorového prostoru , tak o semišové obložení středních a zadních sloupků , ale ne za cenu na aukru ,ale za cenu , pro nás safranisty. Co ty na to? Už beru od tebe to osvětlení přihrádky a ovládání rádia pod volantem,tak mi udělej nějakou supr cenu!
cau, u toho osvetleni cena plati, myslim ze 300,- neni moc a to semišový čalounění si měl na mysli předních a zadních sloupků ne? protože střední jsou obložený plastem :). to čalounění ti necham po třech kilech za jedno jako rambimu - taky safranista :lol2: . tamto uz pro tebe mam pripraveny s popiskem ve vobalce abych na to nezapomnel :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne ned kvě 18, 2008 11:21 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 16, 2008 11:36 am 
Offline
Začátečník

Registrován: pát kvě 09, 2008 6:53 pm
Příspěvky: 9
Bydliště: Chrudim
hej chlapi ja shanim hlavu, respekt motor, a ne ze si tu budete dohatovat oblozeni sloupku :lol2: , to jako nee :oops: ,hele myslite ze by tam misto toho slo napasovat inaci kocourek??? preci tenhle ma uz 380 taci, tak nejaka omlazeni by nebolo ke skode :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 16, 2008 2:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Podle mě by tam měla jít ta 2,2 SI Ale nevim jestli je to stejný u převodovky.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz