Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Chci Safrana, má to cenu?
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=2&t=1774
Stránka 1 z 2

Autor:  siima [ ned kvě 26, 2013 12:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Chci Safrana, má to cenu?

Ahoj všichni, už dlouho chci Safrana, nejraději nějakého dieslového asi 2.2 dT, dřív jsem se bál že je to auto poruchové a že se na něm bude naustále něco ...., a že na něj nejsou díly, drahá pojistka a tak. Ovšem když vidím Váš klub říkám si že se to vše dá vyřešit, tady i na netu obecně, se dají díly sehnat. A pojistku tu máte taky pořešenou. To se mi líbí. Možná díky Vám dobré Safrany nezmizí z našich silnic. Navíc levné auto které se nebude .... asi neexistuje. Předtím jsem měl Golfa III ten etalon kvality který spíš nejezdil než cokoli jiného. No ale jinak jsem ho měl rád. Teď k samotnému Safranu, chtěl bych něco takového http://www.autosupermarket.it/auto-usat ... 79053.html asi né tenhle kousek protože je až z jihu Itálie, s domluvou by my byl ochoten pomoct kamarád který umí italsky proto auto z Itálie, možná taky proto, že by mohlo být bez koroze, i když vím, že Íčka jsou na auta trochu nepořádnější ostatně jako na všechno kromě jídla. No a na tohle bohužel nemám, nebo mám ale bohužel to nejde :( http://www.autoscout24.ch/de/d/renault- ... &vehtyp=10 Tak co myslíte jít do Safrana nebo ne? Jednoduše se mi moc líbí jeho vzhled z venčí i ze vnitř, vždy když nějakého vidím, tak se na něj jdu kouknout ať je v jakémkoliv stavu. A za tu cenu si nedokážu představit auto, které bych chtěl víc.

Autor:  Turista [ ned kvě 26, 2013 1:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

no jak to řici,jsem takovej pesimista,ale pokud budeš chtit auto opravovat originalnima novejma dilema tak sa nedoplatíš hold renault s cenou nešel nějak dolu,rez najdeš snad na každem safranovi ale samozřejmě može byt vyjímka.
Ale když srovnaš cenu rok atd... tak myslim haněná laguna 2 by ti mohla posloužit lepe neber jen motor 2.2dci ktery je prej kazovej ale všemu se dá předchazet a to auto je za hubičku a hlavně ma pozink karoserii a plastove blatniky atd... v nej vybavě je to same jako safran ba je na tom lepe"nemá jen 4x4 a pneu podvozek ktery stejnak u safrana je problem levně opravit".Ja sam měl jsem Safrane 3,0 v6 quadra "nesmrtelnej motor a to opravdu" a vše tam bylo super až na opravy klasika spojka čepy atd... sice u mě toho bylo vice ale to už je zase jina". Ted mam Lagunu 2 2,2Dci !"prej špatnej motor" a mam najeto už 10 000km a krom silenbloku na zadni napravě vyměny vahy vzduchu a vyčistění auta a vyměna oleju zatím uplně bez problemu a cena 65 000kč a jsem plně spokojeny da se koupit i levněji takže spiš safrane neee pokud nejsi fanda veteranu :)

Ps. vůz když je v pořadku tak je to luxus svezeníčko :good:

Autor:  siima [ ned kvě 26, 2013 2:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

No Lagunu II nechci, né že by se mi nelíbila nebo to bylo špatné auto, ale za peníze za které pořídím Safrana si myslím že pořídím Lagunu ve stavu největšího šrotu což mě neláká, ty peníze za následné opravy bych radši nastrkal do Safrana než do Laguny.

Autor:  jendys [ ned kvě 26, 2013 2:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

http://www.otomoto.cz/Renault-Safrane-2 ... ce=carlist
Sice se prodává už více než rok a možná je už dávno nabídka neaktuální,ale vypadá slušně.Na rozdíl od prodejce,kterej netuší,že rok výroby 2001 je nesmysl,neboť poslední Safrane sjel z pásu 12/2000.Podobně jako v tom inzerátu Autoscoute.24,kde jsou stejný nesmysly.Auto na obrázku je 2.5 dt automat a popis je pro 2.2 dt.A cena zřejmě z ústavu od Chocholouška.Když chceš Safrana v naftě,kup si ho.Ale jeho přednosti jsou rozhodně úplně jinde,než v naftovým motoru.To si buď jistej.

Autor:  siima [ ned kvě 26, 2013 2:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

No samo že bych rád benzín ale Safrane má hroznou spotřebu a já si palivo nemůžu odepisovat. Takže nafta je jasná. Navíc ten motor se dával i do Laguny a Espace takže o díly bych se nebál.

Autor:  Max900R [ ned kvě 26, 2013 7:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Benzin se da koupit s LPG a tam si nákladove níž než u nafty a údržba je levnější a jednodušší.Pokud půjdes do čtyřválce 8ventila s nízkou výbavou,melo by to byt naprosto bezproblemove auto.

Autor:  siima [ ned kvě 26, 2013 7:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Někdo nesnáší naftu, já LPG. To radši Ethanol o tom bych uvažoval ale tam mi vadí jen malá úspora i když to bych skousl ale slabá síť benzínek to je horší stránka věci.

Autor:  Jirka V [ pon kvě 27, 2013 7:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

ethanol je na pí.. , alespoň u nás na Kladensku. Benzín 33,80, ethanol 27,50 a když si přičtu zvýšení spotřeby o 18% tak je úspora nikde. LPG natankuješ skoro všude ethanol ne a já osobně do krytých parkovišť moc nejezdím. Kdybych se Safranem najezdil alespoň 10.000km ročně tak jdu do LPG a ani bych se nerozmýšlel.

Autor:  TOMGWELL [ pon kvě 27, 2013 8:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Já o tom Ethanolu ted taky dost slyšel i četl, Většina říká že spotřeba je stejná jako benzínu,ale někomu to trošku hůř jede a hůř startuje v zimě v mrazech.......
LPG má také dost negativ.... Pořízení za plně automatický do 5,6ti válce okolo 25tis Kč i víc, podle značky a mechanika který to tam navrtá... Ale negativa u LPG jsou například že rezne dříve výfuk, trošku jiný zvuk motoru. A pokaždé co jsem v nějakým LPG seděl tak jakoby trošinku jde ten plyn cítit. Benzín mi prostě voní víc....
A ted ke tvé otázce. Já teda naftákům moc nefandím a pokud ano tak mám rád naftáky od Peugeotu.
2,2 Dci bych nebral. Šel bych do PHI 2,5 TD je to motor od IVECA. Ty starý jedou i na přepálenej olej (já tomu nefandím) ale jedou. Nebo pokud ti nejde o výkon tak klidně 2.1 akorát je to dost pomalý na tu váhu.
Ale určitě do toho jdi, nebudeš litovat a za ty prachy neseženeš prostě nic na takové úrovni :!:

Autor:  Max900R [ pon kvě 27, 2013 10:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Tak benzín je benzín, o tom není žádná diskuze. Benzínový šestiválec, ať už 12V nebo 24V je rozhodně nejlepší volba. Ale ne každý si to může dovolit. Třeba já jezdím aktuálně za 3,75 Kč za kilometr.
Naftovým Safranem jsem dlouhodoběji nejezdil, tak nemůžu hodnotit. 2,5L nafta ale není myslím úplně úsporný motor, to benzínový dvoulitr s lehkou nohou bude jezdit za to samý. Ono v naftě nejmenší zlo ve finále bude ten 2,2 dci. Na friťák a podobné nesmysly bych rovnou zapomněl.
Na LPG jsem najezdil hodně a i když to není ideální, nákladově je to bezkonkurenční.
Ethanol taky nevím, ale spotřeba bude mírně vyšší - kolegyně v práci to lije už rok do Focusa a žere jí to tak o litr víc prý.

Autor:  TOMGWELL [ pon kvě 27, 2013 11:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Tak Tak :good:
Benál je prostě benál :wink:
A benzínovej 2litr 8v to je fakt paráda, jezdíme s tím za 6,5 na dálky za 8,5 město a to je fakt mazec, a když člověk jede sám tak to vůbec není tak líný, i do větších kopců to v poho jede pořád 90tkou.
V6 to jsou nej motory akorát ta spotřeba na dnešní dobu je už fakt šílená když s tím někdo jezdí krátký trasy, tak po městě na studený motor 16-17 litrů, po zahrátí už to klesá. Ale přece jenom 5ti válec má stejný výkon jako starý 6ti válec a žere míň.
No ty 2,2 Dci jsou sice novější ale už jsem viděl nějaké inzeráty 2,2Dci s KO motorem, a dokonce i jednomu slovákovi (elmer55) tady z fora 2,2 dci motorově dojel zato DIX si 2,5 Td užívá :) Tak nevím, já bych pořád volil raději PHI a nejen kvůli motoru.
2,5 TD žere dost psal myslím nějak 8,5 nafty
2,2 Dci je zase o dost úspornější okolo 6litrů
2,1 se svou leností okolo 6,5

Autor:  Max900R [ pon kvě 27, 2013 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Ono fakt záleží na stylu jízdy. Já jezdím spíš svižněji (slušně řečeno), krátké trasy a město a na 17" zimáčích se čtyřkolkou, takže nejhorší možná kombinace :-) = průměr 12,4 :roll: V podstatě skoro každý se dostane nákladově míň. Hodně fakt dělají kola. Když se dají 15ky nebo 16ky a kvalitní pneu, dá se uspořit klidně 1,5 - 2 litry /100 km. Táta má třeba průměrnou teď za zimu s třílitrem 24V automat na 15kách dle počítače 8,6 L/100 km.

Autor:  TOMGWELL [ pon kvě 27, 2013 12:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Ted jak to čtu tak jsem si vzpoměl na kámoše jak mi říkal že má s audi A8 W12 spotřebu ve městě jen 32litrů a průměr 22 :) Sem čuměl jak péro a říkal si že zlatej Safran 8)

Autor:  siima [ pon kvě 27, 2013 1:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

TOMGWELL: možná bych uvažoval o tom dvoulitru benzín nasadils mi brouka do hlavy :), přec jenom zas tolik nenajezdím, jaký s ním máš zkušenosti? Jízda, opravy, servis, spotřeba... koukal jsem, že v holandsku je dvoulitrů na prodej celkem dost.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr

Všichni jsou za dobrou cenu a na rozdíl od nafty by tam mohla být snažší údržba, ale tady na fóru jich moc není...

Autor:  jendys [ pon kvě 27, 2013 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chci Safrana, má to cenu?

Jen drobnost k tomu motoru 2.2.Není to dCi,ale dt.A to je veliký rozdíl.dCi se nikdy do Safrana nemontoval,jen do Laguny,Espace,Avantime a Vel Satise.A znovu opakuji,že přednost Safrana je v pohodlí,tichosti a komfortu ve spojení s benzinovým motorem.Pokud bych chtěl veliký auto v naftě,Renaultu bych se vyhnul obloukem a rozhodně se podíval k PSA.Taková 605 2.1td-to je sen ještě dnes.U XM to bohužel neplatí,tam už bylo problémů jak smetí.Ale Xantia nebo 406-to jsou pohodlný kočáry,který v naftě jezdí hravě za 6.5 litrů a najedou se slušným řidičem 400 tisíc.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/