Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 3:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 12:44 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm
Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
Ahoj všichni, už dlouho chci Safrana, nejraději nějakého dieslového asi 2.2 dT, dřív jsem se bál že je to auto poruchové a že se na něm bude naustále něco ...., a že na něj nejsou díly, drahá pojistka a tak. Ovšem když vidím Váš klub říkám si že se to vše dá vyřešit, tady i na netu obecně, se dají díly sehnat. A pojistku tu máte taky pořešenou. To se mi líbí. Možná díky Vám dobré Safrany nezmizí z našich silnic. Navíc levné auto které se nebude .... asi neexistuje. Předtím jsem měl Golfa III ten etalon kvality který spíš nejezdil než cokoli jiného. No ale jinak jsem ho měl rád. Teď k samotnému Safranu, chtěl bych něco takového http://www.autosupermarket.it/auto-usat ... 79053.html asi né tenhle kousek protože je až z jihu Itálie, s domluvou by my byl ochoten pomoct kamarád který umí italsky proto auto z Itálie, možná taky proto, že by mohlo být bez koroze, i když vím, že Íčka jsou na auta trochu nepořádnější ostatně jako na všechno kromě jídla. No a na tohle bohužel nemám, nebo mám ale bohužel to nejde :( http://www.autoscout24.ch/de/d/renault- ... &vehtyp=10 Tak co myslíte jít do Safrana nebo ne? Jednoduše se mi moc líbí jeho vzhled z venčí i ze vnitř, vždy když nějakého vidím, tak se na něj jdu kouknout ať je v jakémkoliv stavu. A za tu cenu si nedokážu představit auto, které bych chtěl víc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 1:56 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no jak to řici,jsem takovej pesimista,ale pokud budeš chtit auto opravovat originalnima novejma dilema tak sa nedoplatíš hold renault s cenou nešel nějak dolu,rez najdeš snad na každem safranovi ale samozřejmě može byt vyjímka.
Ale když srovnaš cenu rok atd... tak myslim haněná laguna 2 by ti mohla posloužit lepe neber jen motor 2.2dci ktery je prej kazovej ale všemu se dá předchazet a to auto je za hubičku a hlavně ma pozink karoserii a plastove blatniky atd... v nej vybavě je to same jako safran ba je na tom lepe"nemá jen 4x4 a pneu podvozek ktery stejnak u safrana je problem levně opravit".Ja sam měl jsem Safrane 3,0 v6 quadra "nesmrtelnej motor a to opravdu" a vše tam bylo super až na opravy klasika spojka čepy atd... sice u mě toho bylo vice ale to už je zase jina". Ted mam Lagunu 2 2,2Dci !"prej špatnej motor" a mam najeto už 10 000km a krom silenbloku na zadni napravě vyměny vahy vzduchu a vyčistění auta a vyměna oleju zatím uplně bez problemu a cena 65 000kč a jsem plně spokojeny da se koupit i levněji takže spiš safrane neee pokud nejsi fanda veteranu :)

Ps. vůz když je v pořadku tak je to luxus svezeníčko :good:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 2:07 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm
Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
No Lagunu II nechci, né že by se mi nelíbila nebo to bylo špatné auto, ale za peníze za které pořídím Safrana si myslím že pořídím Lagunu ve stavu největšího šrotu což mě neláká, ty peníze za následné opravy bych radši nastrkal do Safrana než do Laguny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 2:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
http://www.otomoto.cz/Renault-Safrane-2 ... ce=carlist
Sice se prodává už více než rok a možná je už dávno nabídka neaktuální,ale vypadá slušně.Na rozdíl od prodejce,kterej netuší,že rok výroby 2001 je nesmysl,neboť poslední Safrane sjel z pásu 12/2000.Podobně jako v tom inzerátu Autoscoute.24,kde jsou stejný nesmysly.Auto na obrázku je 2.5 dt automat a popis je pro 2.2 dt.A cena zřejmě z ústavu od Chocholouška.Když chceš Safrana v naftě,kup si ho.Ale jeho přednosti jsou rozhodně úplně jinde,než v naftovým motoru.To si buď jistej.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 2:52 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm
Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
No samo že bych rád benzín ale Safrane má hroznou spotřebu a já si palivo nemůžu odepisovat. Takže nafta je jasná. Navíc ten motor se dával i do Laguny a Espace takže o díly bych se nebál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 7:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Benzin se da koupit s LPG a tam si nákladove níž než u nafty a údržba je levnější a jednodušší.Pokud půjdes do čtyřválce 8ventila s nízkou výbavou,melo by to byt naprosto bezproblemove auto.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: ned kvě 26, 2013 7:54 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm
Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
Někdo nesnáší naftu, já LPG. To radši Ethanol o tom bych uvažoval ale tam mi vadí jen malá úspora i když to bych skousl ale slabá síť benzínek to je horší stránka věci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 7:51 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
ethanol je na pí.. , alespoň u nás na Kladensku. Benzín 33,80, ethanol 27,50 a když si přičtu zvýšení spotřeby o 18% tak je úspora nikde. LPG natankuješ skoro všude ethanol ne a já osobně do krytých parkovišť moc nejezdím. Kdybych se Safranem najezdil alespoň 10.000km ročně tak jdu do LPG a ani bych se nerozmýšlel.

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 8:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Já o tom Ethanolu ted taky dost slyšel i četl, Většina říká že spotřeba je stejná jako benzínu,ale někomu to trošku hůř jede a hůř startuje v zimě v mrazech.......
LPG má také dost negativ.... Pořízení za plně automatický do 5,6ti válce okolo 25tis Kč i víc, podle značky a mechanika který to tam navrtá... Ale negativa u LPG jsou například že rezne dříve výfuk, trošku jiný zvuk motoru. A pokaždé co jsem v nějakým LPG seděl tak jakoby trošinku jde ten plyn cítit. Benzín mi prostě voní víc....
A ted ke tvé otázce. Já teda naftákům moc nefandím a pokud ano tak mám rád naftáky od Peugeotu.
2,2 Dci bych nebral. Šel bych do PHI 2,5 TD je to motor od IVECA. Ty starý jedou i na přepálenej olej (já tomu nefandím) ale jedou. Nebo pokud ti nejde o výkon tak klidně 2.1 akorát je to dost pomalý na tu váhu.
Ale určitě do toho jdi, nebudeš litovat a za ty prachy neseženeš prostě nic na takové úrovni :!:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 10:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak benzín je benzín, o tom není žádná diskuze. Benzínový šestiválec, ať už 12V nebo 24V je rozhodně nejlepší volba. Ale ne každý si to může dovolit. Třeba já jezdím aktuálně za 3,75 Kč za kilometr.
Naftovým Safranem jsem dlouhodoběji nejezdil, tak nemůžu hodnotit. 2,5L nafta ale není myslím úplně úsporný motor, to benzínový dvoulitr s lehkou nohou bude jezdit za to samý. Ono v naftě nejmenší zlo ve finále bude ten 2,2 dci. Na friťák a podobné nesmysly bych rovnou zapomněl.
Na LPG jsem najezdil hodně a i když to není ideální, nákladově je to bezkonkurenční.
Ethanol taky nevím, ale spotřeba bude mírně vyšší - kolegyně v práci to lije už rok do Focusa a žere jí to tak o litr víc prý.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 11:35 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Tak Tak :good:
Benál je prostě benál :wink:
A benzínovej 2litr 8v to je fakt paráda, jezdíme s tím za 6,5 na dálky za 8,5 město a to je fakt mazec, a když člověk jede sám tak to vůbec není tak líný, i do větších kopců to v poho jede pořád 90tkou.
V6 to jsou nej motory akorát ta spotřeba na dnešní dobu je už fakt šílená když s tím někdo jezdí krátký trasy, tak po městě na studený motor 16-17 litrů, po zahrátí už to klesá. Ale přece jenom 5ti válec má stejný výkon jako starý 6ti válec a žere míň.
No ty 2,2 Dci jsou sice novější ale už jsem viděl nějaké inzeráty 2,2Dci s KO motorem, a dokonce i jednomu slovákovi (elmer55) tady z fora 2,2 dci motorově dojel zato DIX si 2,5 Td užívá :) Tak nevím, já bych pořád volil raději PHI a nejen kvůli motoru.
2,5 TD žere dost psal myslím nějak 8,5 nafty
2,2 Dci je zase o dost úspornější okolo 6litrů
2,1 se svou leností okolo 6,5

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 12:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ono fakt záleží na stylu jízdy. Já jezdím spíš svižněji (slušně řečeno), krátké trasy a město a na 17" zimáčích se čtyřkolkou, takže nejhorší možná kombinace :-) = průměr 12,4 :roll: V podstatě skoro každý se dostane nákladově míň. Hodně fakt dělají kola. Když se dají 15ky nebo 16ky a kvalitní pneu, dá se uspořit klidně 1,5 - 2 litry /100 km. Táta má třeba průměrnou teď za zimu s třílitrem 24V automat na 15kách dle počítače 8,6 L/100 km.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 12:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ted jak to čtu tak jsem si vzpoměl na kámoše jak mi říkal že má s audi A8 W12 spotřebu ve městě jen 32litrů a průměr 22 :) Sem čuměl jak péro a říkal si že zlatej Safran 8)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 1:00 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned říj 07, 2012 7:52 pm
Příspěvky: 7
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: S
TOMGWELL: možná bych uvažoval o tom dvoulitru benzín nasadils mi brouka do hlavy :), přec jenom zas tolik nenajezdím, jaký s ním máš zkušenosti? Jízda, opravy, servis, spotřeba... koukal jsem, že v holandsku je dvoulitrů na prodej celkem dost.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr

Všichni jsou za dobrou cenu a na rozdíl od nafty by tam mohla být snažší údržba, ale tady na fóru jich moc není...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci Safrana, má to cenu?
PříspěvekNapsal: pon kvě 27, 2013 1:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Jen drobnost k tomu motoru 2.2.Není to dCi,ale dt.A to je veliký rozdíl.dCi se nikdy do Safrana nemontoval,jen do Laguny,Espace,Avantime a Vel Satise.A znovu opakuji,že přednost Safrana je v pohodlí,tichosti a komfortu ve spojení s benzinovým motorem.Pokud bych chtěl veliký auto v naftě,Renaultu bych se vyhnul obloukem a rozhodně se podíval k PSA.Taková 605 2.1td-to je sen ještě dnes.U XM to bohužel neplatí,tam už bylo problémů jak smetí.Ale Xantia nebo 406-to jsou pohodlný kočáry,který v naftě jezdí hravě za 6.5 litrů a najedou se slušným řidičem 400 tisíc.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz