Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2013 8:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Ty vole, zatim jsem precetl jen prvni dve stranky topicu, ale musim hned na několik píčovin reagovat, než to zapomenu behem cteni dalsich dvou stranek :mrgreen:

Kdy jste byli naposled v německu??? Já jen, že průměrnej stav jejich dálnic je nejspíš o dost horší, než u nás. Takový to "německý dálnice jsou nesrovnatelně kvalitnější" je jen trapnej českej mýtus, asi jako si lidi myslej, jak se němci maj finančně skvěle, což je taky mýtus a je to pouze o tom, že maj taky všechno na plátky, akorát uměj počítat a koupěj si toho jen tolik, co utáhnou (ženská v lidlu má vejplatu 500 eur mesicne atp.), ne jako u nás, kde se kupujou na splátky snad už i rohlíky a pak se lidi divěj, že nestíhaj splácet. U nás je nejvíc v prdeli D1 a pak kus D11 od prahy, jinak máme tak půlku dálniční sítě novou, jestli jste si nevšimli. Němci maj dálnic mnohonásobně víc, ale ve stavu, jako máme skoro celou D11, skoro celou D8 a skoro celou D5, maj jen nějaký nový úseky, některý starší úseky tam maj na úrovni českobrodský silnice, spoustu jich maj mnohem horsich nez my D1. Procentuelně jsme na tom o dost líp s novejma usekama oproti starejm, za to dam krk.
Co se omezení rychlosti týče, zrušil bych veškerý limity, lidi by si přestali hrát na soudce a zároven by se zase naucili trochu ty mozky pouzivat a nehod by ubylo, to je proste logicky daný. Jenze jak tu nekdo zminil, tady nejde o bezpecnost atd, ale jen a puze o prachy.. V německu maj doporučenou 130 úplně všude, když se rozsekáte svojí vinou ve větší rychlosti, hodně si to odserete, ale funguje to, už nevim, kdo tu řekl, že tam neuměj jezdit, ale fakt uměj, minimálně na těch dálnicích tisíckrát líp, než tady. Právě, protože jsou naučený počítat s tím, že se kdykoliv může objevit někdo rychleji jedoucí. Tam vidíte jak jede týpek 250, předjede a okamžitě se zase řadí do pravýho, protože počítá s jinym typkem, kterej pojede 300. Funguje to, maj tam min nehod, protoze vetsina u nas jich vznika prave precpanejma levejma pruhama a pošahanejma manevrama ridicu, ktery se navzajem "skolej". Tady jede kretén 130 a myslí si že může jet furt v levym, páč jede nejvyšší povolenou rychlostí. Že i ty naše posraný zákony hovořej naprosto jednoznačně a říkaj (možná se mi povede přesná citace, hledat to ted nebudu) "řidič jedoucí v levém jízním pruhu je povinen neprodleně uvolnit pruh rychleji jedoucímu vozidlu"... nikde se tam nepíše, že má někdo hodnotit nebezpečnost rychleji jedoucího a třeba ho trestat blokováním atd. Je to nechutná bezohlednost a ani ten trpišovskej neni podle mě zdaleka takovej magor, jakýho z nej delaj media, jen se mu proste taky vari krev žilách, když potkává na dálnicích takový soudce a zároven vykonavace trestu, jedouci furt v levym, at se deje co se deje. To je stokrat nebezpecnejsi, nez jet 250 (pokud se jede tak rychle se zapnutym mozkem podle okolnosti a zpomaluje se kdyz si to situace zada a nespoleha se na vubec nikoho kolem sebe, ze neudela kravinu).
Co se omezeni na nemeckejch dalnicich tyce, ano je jich tam cim dal vic, ale prave presne kvuli tomu, ze nestihaj dalnice renovovat (asi diky tomu obrosvskymu mnozstvi) a maj jich tam cim dal vic v takovym stavu, kde kolikrat jizda nad kilo je hazard jen diky povrchu.
EDIT: na nemeckejch dalnicich jsem najezdil hodně desitek tisic km prumernejma rychlostma kolem 200km/h (tam je to celkem bezna cestovni rychlost) a samozrejme i tam clovek narazi na magora jedouciho bezduvodne v levym, ale opravdu jen hodne vyjimecne, u nas narazi clovek vyjimecne na nekoho normalniho na dalnici, kdo chápe, že levej je urcenej k predjizdeni.
EDIT2 : MATES, sorry, ale nechapu v jakym jsi byl nemecku, pac to cos tu popisoval je holá píčovina. Možná jsi mel kolem sebe samý cechy, to by pak odpovidalo, ale nemci takhle fakt nejezdej.

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Naposledy upravil NeviM dne stř úno 06, 2013 8:46 am, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2013 9:38 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Max900R píše:
Zákon říká, že řidič musí přizpůsobit jízdu okolnostem a technickému stavu vozidla a vozovky nebo jak to tam je. Já myslím, že tím je řečeno vše a žádná další omezení nejsou obecně třeba vyjma místa, kde je to pro neznalé těžké předpokládat a nebo se jedná o místa častých nehod či zastavěné oblasti s pravděpodobným pohybem lidí, zvířat apod. po vozovce. Jde o prostou zodpovědnost za své jednání, kterou řidič stejně musí mít bez ohledu na jakýkoliv limit.

Přesně tak, o tom to celý je :good:
češi prostě nemyslej mozkama, ale předpisama (ze vsech nejvic asi policajti), i tady to vidim u nekterejch, ty obavy, co jsou uplne mimo. To ze se neco muze, neznamena, ze se to musi, ale ze kdyz to jde, tak to proste jde. Kdyz bude vsude neomezena rychlost, nebudu to brat jako ze muzu jet 200 kdykoliv a kdekoliv, ale jen tam a tehdy, kdyz je to bezpecne a daleko pred limitem nebezpecnosti. Nepojedu 200 pres krizovatku, pac (krom toho, ze nikomu na silnici kolem sebe neverim) jsem ohleduplnej a chapu, ze si me nemusi technicky vubec stihnout vsimnout ten co mi ma dat prednost. Nebudu v 250 predjizdet nekoho, kdo jede 50, protoze i technika muze zklamat v tom nejmin vhodnym okamziku a tak velkej rozdil rychlosti pri pripadnym stretu je asi dost jista smrt. Všechno je to jen o nepoužívání zdravýho rozumu.

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2013 9:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Nemám co dodat. Jen bych asi nebyl tak radikální z rušením limitů všude, přece jen ty obce bych asi paušálně nechal a spíš značkou zvýšil, tam, kde to je možný. Jinak, naprostý souhlas.

Mimochodem, mě teď pobavilo to zvýšení rychlosti na 110 na úsecích jako je dálniční přivaděč tady u Jihlavy. Tady jezdí všichni 120 odjakživa ale všichni se čertí, jak to zas zvýší nehodovost atd. To mě fakt baví...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2013 10:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
S těma obcema máš asi pravdu, ale zas na druhou stranu, pokud je člověk schopnej bejt soudnej mimo obec, tak tuplem bude soudnej v obci. Nehod by podle mě ani tak nepřibylo, možná ze začátku, než by se vyautovali magoři. Ti se ale vyautujou i tak, ani předpisy jim technicky nebráněj jet po městě 200 i dneska. A hlavně tresty za způsebení škod na zdraví a majetku, nezvládnutím vozidla v nějaký rychlosti daleko převyšující rychlost rozumnou a bezpečnou v danym místě, by měly bejt mnohem vyšší. Jenže zase kde vzít soudný, spravedlivý, neuplatný lidi, který by tohle pak soudilo, když se něco stane. Samozřejmě je nesmysl, aby zavádění takovejch pravidel odnášeli nevinní na přechodech atd., takže máš asi pravdu. Hrozně moc by řešily ty autoškoly, kde by se lidi opravdu naučili řídit, ne jen znát předpisy, jak jste polemizovali s Matesem na začátku, s tím naprosto souhlasím. Nevím, jestli to tu bylo zmíněno, ale jako součást závěreček bych dal klidně psychotesty. A pak by taky asi nebylo od věci, aby měl každej nastavený svoje limity podle svejch schopností a schopností auta. Ale to už je zase zneužitelný a navíc omezování svobody a škatulkování a těžko by to bylo stoprocentně spravedlivý člověk od člověka. Nevim, myslim si že tohle všechno, stejně jako politika atd. se fakt asi nezmění, dokud se nezměněj lidi. Dokud nezačnou zase nějak paušálně používat mozky, nezačnou bejt soudní, ohleduplní, tolerantní, nesobečtí, pokorní, nezávistiví atd. atd. atd.

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2013 11:35 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Taky naprostej souhlas.

Napadlo mě, že by docela dobře mohla působit taková nezávislá instituce (vytvořená třeba námi :lol_ ) , která by mohla dělat vysoce náročný testy řidičských zkušeností, načež by ten někdo, kdo se prokáže, popřípadě se z něj stane velmi dobrý řidič, dostal nějakou průkazku jako potrvzení. Což by pak následně mohlo mít efekt na uznání společnosti, jakožto specialistu a né magora. Což by následně se dalo prolobbovávat jako pro uznání vhodnou instituci. A když ne, tak alespoň by se tím dalo prokázat policistovi při případné jízdě nad limit opět jako někdo, kdo ví co dělá a zvýšil svoje šance na dohodu s policistou a né penalizaci.

Stejně u takovejch nápadů z toho časem vyjde něco jinýho. Jedinej problém vidim hlavně ve financích, i když na druhou stranu dělat jednou za měsíc nějaký "soustředění" na letišti by nebylo nijak finančně náročný.

:?:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2013 11:18 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tohle je aktuální pro všechny Safranisty :D

http://auto.idnes.cz/emisni-zony-che-/a ... tomoto_fdv

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz