Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: pát zář 21, 2012 10:43 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Musím říct, že mi Dada vnukla myšlenku jestli má cenu opravdu opravovat celýho safrana.
Jako je fakt že její safranek je krásnej a jde vidět že je na ním udělané moooc práce a je první krásna mladá žena jakou znám kterou chytl renault a k tomu limuzina :wink:
A znám to sám když mě něco chytne, tak si jdu za tím a tím byl i safrane.Nerad měnim svůj nazor,safran je skvělí ale časem jsem přišel na to "ted mě nebudete mit radi" že je to dinosaurus mezi auty co se spotřeby a ostatních provozních nakladů týče,už tam je opotřebení všeho ikdyž vyměnuje člověk dil po dile stále se něco nového pokazí. A ješte jedna věc nikomu zvás to nepřeji a doufám že se vám to nikdy nestane potkate vola na cestě a to co dali jste do teho auta je v tom okamžiku pryč ani havarijní pojistka vam neuhradí vic jak 1000 euro za škodu,pak hromady idiotu na parkovistích u supermarketu atd...nebo jak smolař Boda s prvním zlatakem.Dily na to jsou předražene.....a po letech zjistite že je to kolotoč a nekonečný žrout peněz.Proto jsem sám si řek že tento rok dojezdím ještě se safranem a dám ho pak pryč stejnak už není tolik času na to auto a v garaži se mi rysuje R5 ktera byla vždy moji laskou a spiše chci rodine auto na každodení použivaní co mě nesežere a to safranek zrovna umi velice dobře takže nejaky s-max bo se mi libí nový scenik ale ten je drahy teda dost drahý ale je.......užasny ale jezdit za 6 a mit 150koni nebo jezdit za 12 a mit 165koni ikdyž 4x4 ale maly kufr začina byt pro mě duležity a s lpg na mě nechodte :) .Jako vikendové auto to nechci chci auto se kterym mužu jezdit furt a vědět že ujedu bez problemu 30 000 a neřikejte že bez jedine zavady jste to se safranem ujeli pač sám vím že když se sere tak to jde jedna věc za druhou

Umě se měnilo od ložisek v převodovce,cele spojky,chladič klimatizace,tyčí řizení, brzdy,cele rameno sterače ktere se zlomilo v polovině"videl jsem tohle poprve v životě",hardy spojky,sviček,oleje, rozvody,kabely od svíček,vyfuku,spoustu relatek,přední světla,radia,zrcatka,uložení tlumičů,vyměna sahary,pačky na přepinaní světel,klakson,lanka od ruční brzdy,předni blinkri,manžety na všech poloosach,starter,motor byl 10x bo vice vytahovan z auta kvuli převodovce atd..original sterače bosh.

A co mi za ten rok použivani objevilo nového začla se objevovat vule v ramenech,začína se ozivat levá poloosa,prasklina na skle,přestali svitit přední mlhovky "pačka je v pořadku fungl nová"diky nizkemu podvozku rozmlatil se mi kryt na motor plastovy, problem s abs "ozubena kolca na poloosach rezave kaput",paměti v sedačce začli blbnout předtim se mi jednička nastavila podle mě ted to udela tak polovinu věcí,začla klimatizace si chladit podle sebea nechce moc hřat,přístrojová deska nefunguje jak má,čidlo na chadiči z klimatizace kaput,čidlo teploty oleje kaput,přestalo svitit světlo v uprostřed v auta na stropě žarovka je v pořadku není proud :kladivo: .A začina korodovat eletrika pomali na voze co jsem se dival na kable tak už jsou kdovi jaké.
Ešte aby začlo hořet auto a trefí mě.

Hodně věcí je normalních že se mění ale když koupite novejší auto tak vás ješte dlouho minou a to že na vás nekdo kouká tak u Dády je to jasne že koukaj na ní ale u ostatní je to tim že neznájí renault tak koukaj na safrana pač si řikaji co to je za divnou lagunu"osobni zkušenost",safrana hodně lidi nezná a hodne lidi se mě ptalo co to je za auto a jak to vypadá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: sob zář 22, 2012 10:13 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no doufám, že mě neukamenuteje, asi bych to jako dvorní magor neměl psát... no radši se nevyjadřovat, popravdě mám teď trochu taky krizi :-? auto mám teda ve stavu, že se nesype snad nic kromě blbostí, co si vymejšlim že by chtěly předělat... ale zjistil jsem, že náklady vs. výkon neni uplně top (přičuch jsem si trochu k turbinam a nemuzu to pustit z hlavy)... upřímně, docela přemejšlím mít na ježdění nějaký economy auto a na hraní bi, protože uplně se toho rozhodně nepustim :) nicméně není to zatím uplně na pořadu dne. ale auto s takovym interiérem a pohodlím se opravdu hodně těžko hledá.

a ruku na srdce, za kolik jsi to auto koupil? podle mě (já to tak teda mám) co nerozeberu, tomu nevěřím, protože nevím, kdo to kdy měnil... a u dvacet let starý quadry bych (ještě k tomu s přístupem renault servisu) nevěřil ničemu, takže komplet rozebrat a složit, ale to už pak skoro není na denní ježdění no :)

ale počítej s tím, že novější auta jsou na tom s kvalitou všeobecně mnohem hůř

ale kdyby ses jí chtěl zbavit, tak mi dej určitě vědět :lol:

Turista píše:
a je první krásna mladá žena jakou znám kterou chytl renault a k tomu limuzina :wink:

..druhá :)


k havarijku: ČP má docela výhodný pojištění na auta starší šesti let, svoje mám na 100 tis

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: pon zář 24, 2012 10:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak když se to sype, tak je jasný, že člověk propadá skepsi. Ale jiné "společensky přijatelné" auto podle mě nic neřeší. Já osobně nechci žít konzumně, koupit si to, co si kupují všichni, šetřit s malý autem nebo si koupit traktor a podpořit tím to, že díky nižší spotřebě nám to všem časem akorát zase osolí na ceně, aby si přišli na svoje prachy. Já prostě nevidím řešení v tom, že chvilku budu "šetřit" a pak už nebudu moct jezdit ani v krabičce od bot, protože litr benálu bude dražší než kilo zlata. Jsem naštvaný a unavený z téhle konzumní spirály, ve které se dneska pohybujem vstříc něčemu, co se mi vůbec nezamlouvá. A to, že jezdím biturbem, považuju tak trochu za svůj malý boj proti téhle finanční totalitě. Štve a unavuje mě to ale poslední dobou natolik, že to ovlivňuje i můj požitek z jízdy a zjišťuju, že mě to za těchto podmínek a vyhlídek už ani nebaví jezdit. Jsem naštvaný na ty, kteří díky své krátkozrakosti způsobují to, že se máme všichni čím dál hůř...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: pon zář 24, 2012 5:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Přesně tak jak nefunguje stát a člověk jen vidí jak vláda vše rozkrádá tak se sám divím jak tady ten systém na bilionove dluhy pořád funguje. Někdy si říkám že bych chtěl být občanem třeba SAE- Dubaje nebo Kuvaitu kde mají benzín za babku a celej stát miliardy z ropy.... Tady člověk jen platí daně a Daně a DANĚ které všechny zkončí v kapsách hajz.... místo na dobrou věc. No ale politiku nemá cenu pitvat stejně s Tím nic nenaděláme :( Snad už jen at celej stát zkrachuje.....



Turista:
No Tebe mi je moc líto Ty s tím máš opravdu jen starosti a přitom jsi velkej Fanda Renaultů
Mně to tvé auto připadá jako by bylo utopené. Máš ho z jížních čech a tam tenkrát jak byly povodně tak si myslím že bylo asi pod vodou, elektrika totálně v chaosu a vše rezavé. U tak starých aut je to prostě rysk a záleží jen a jen na štěstí co člověk koupí, na ceně ani tak nezáleží dá se koupit fakt dobrý třeba za 15-20tis a dá se sehnat zmetek za 50tis. Já měl asi opravdu štěstí protože dám ruku na srdce že opravdu a to vážně nekecám! na svým jsem za 4,5 roku co ho mám najel už víc jak 70 tis km a jediný co sem tam investoval byl výfuk a samozdřejmě oleje. jo jěště jsem vlastně opravoval ventilátor klimatizace a měnil prachovky na hřídelech. takže kdybych počítal jen opravdu Vážný věci kromě interieru initiale a sedaček tak za výfuk jsem dal 4500Kč, prachovky za 400Kč a větrák jsem opravil výměnou tranzáků za 70Kč :) takže opravdu přísahám že jsem do auta za 4,5 roku a 70tis dal jen nutných cca 4970Kč :)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: čtv zář 27, 2012 6:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, já mám teda asi taky štěstí na auta. Nejprve jsem měl víňáka, to bylo moje první vlastní auto. Měl jsem ho tak 2 - 3 roky, ujel asi 80 tisíc a bylo to téměř bez nákladů. Ale je pravda, že jsem tenkrát moc neřešil podvozek. Hlavní bylo, že jsem měl svoje origo Ronálky ze sportovního packetu a že mlátilo uložení, tlumiče KO a auto skoro nezatáčelo, protože čepy řízení jsem úplně vymlel, mě vůbec nezajímalo... Nicméně jsem víňáka prodal Šembovic (odsud z fóra) tátovi a ten jezdí dodnes (má něco přes 300 tisíc). Pak jsem koupil dalšího Safroše (2,1tD), ten mi spolehlivě sloužil asi rok. Spotřeba byla neskutečná, když někomu vykládádm, že jsem natankoval v Českých Budějovicích plnou a dojel na to až do Saint Tropez s tím, že mi ještě čtvrt nádrže zbylo, tak nevěří... Pak ale šel z domu, protože jsem pořídil Vel Satis. A tady se dostavila naprosto maximální spokojenost, přeplňovanej dvoulitr mi žere něco málo nad 8 litrů a když jedu někam dál (Itálie, Belgie), tak si to vezme 7. To je hodně slušný na 120 kW... Navíc se mi za rok a 25 tisíc km nic nepokazilo (jen byla slyšet napínací kladka - oprava 1000 Kč). Ale občas se mi taky stýská, po nocích myslím na biturbínu (jednou ji prostě musím mít) a občas sednu do tátovic pětiválcovýho Safroše a jedu se projet. Safrane je kouzelnej, neokoukanej, pohodlnej a hlavně nestárne (minimálně vzhledově). Turisty mi je líto, měl jsem tu čest poznat jak jeho, tak čtyřkolku a můžu říct, že tomuto člověku to vůbec nepřeju... :\ Pokud však člověk při koupi narazí na špatnej kousek, nic s tím bohužel nenadělá.

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 8:50 am 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2010 12:10 am
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha 8
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: dobrá
Je to tak, chce to mít štěstí na dobrej kus. Měl jsem už spoustu aut, přez 20 určitě. Lepších i horších (nejděsivější byla Regata,tam jsem zažíval podobné stavy a bez tažnýho lana jsem se neodvážil vyjet).
Safrana jsem pořídil v roce 2003 jako 6-letýho a měl najeto necelých 100 000km a musím říci,že jsem lepší auto neměl a tak mám pro změnu depku jaké auto jednou po Safránu pořídit. Mám na měm dnes najeto necelých 190 000km a prakticky největší investice byla rozvody a výměna alternátoru,jinak ostatní věci byly v podstatě stovkový
záležitosti. Na motoru(mimo rozvodů,svíček a oleje) i na elekrice(vyjma toho ALT) nebyl do dnes jediný problém a je vše původní a funkční. Třeba klimu jsem doplnoval až po 8-letech a bylo tam stále 70%. Prostě já před Safranem smekám a budu ho mít dokud to půjde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 2:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
I pro mě byl Safrane,jeden z nejspolehlivějších vozů.Ale za 1. bych zařadil R25 2.2 PhII.A po pravdě nejhorší(nejdražší)-Vel Satis - co se týče oprav a investic.... :( Ale zase to svezení je zase někde úplně jinde :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 3:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Plzeňák píše:
A po pravdě nejhorší(nejdražší)-Vel Satis - co se týče oprav a investic.... :( :good:
Já to takhle fakt rozhodně nemám. Za rok jsem do auta moc neinvestoval (pokud nepočítám kola, pneu, olej atd.)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 7:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Problém se Safem je jeden a to veliký.Pokud se koupí jako vrak-můj případ,je o dalších několik let postaráno o práci,která nikdy nekončí a o hromadu peněz,která je tak veliká,že to raději ani nikdo z nás nepočítá.To,co stál /45000/ spolknul ještě jednou.Ale stačí do něj sednout a zavřít za sebou dveře a člověk ví,proč to dělá.Ten pocit vzdušnosti,pohodlí a komfortu je jak droga a dříve či později by určitě chyběl.Nevím jak kdo,ale já preferuji především pohodlí.Pozná se to až třeba po ujetí 100 km,kdy po dojetí do cíle ve vedru se zapřaženým karavanem vylezu ven a zjistím,že jsem nikam nejel.Ten pocit mám jen díky konstrukci Safrana.A to není jednoduché,vyrobit automobil,ve kterém je pohoda,ticho a příjemné klima,ať je venku jakkoliv.Nebo někdo znáte moderní automobil,který tohle nabízí?Já ne.Nejel jsem se Satisem,předpokládám,že tam to bude obdobné,možná ještě lepší.Souběžně se Safem jsem měl několik let i Megana 1.6 a tam 2 hodiny za volantem ve vedru byly sakra únavné.Po cestě do Pardubic-cca 100km-člověk vylezl upečený,zpocený a unavený,hlavně z tepla.Jinak je Megane super auto a byl to sluha,dříč a naprosto spolehlivý dělník do práce.Abych to shrnul-Safrane je ještě dnes tak vyjímečně pohodlný kočár,že si myslím,že se opravovat vyplatí.ALE.Musí se koupit ve stavu,kdy to není vrak.Jinak je to sebevražda a nikdy nekončící únavná,vyčerpávající práce,drahá a k ničemu.A pokud mluvíme o té 4x4,jejíž fotky byly i tady na fóru,s tím shnilým spodkem,tak tam se ani nedivím,že to takhle dopadlo,to vypadalo už od začátku,jako by to prošlo hlubokou vodou.Takže rozmrzelost a nechuť do dalších oprav,kdy bude málo ježdění,pořád nejistota,že se za pár dnů po......ere zase něco jiného,chápu a rozumím.Taky mě někdy napadne,jestli by takový Passat nebo Sharan,který se zapřaženým karavanem jede o 3-6 litrů míň nebyl lepší a pro běžný provoz rozhodně vhodnější.Tak se stavím v autobazaru,sednu si do toho a vyskočím z toho jak čert z krabičky.Říkám si pro sebe-můžou mi fašisti pr....el políbit,vždyť se v tom nedá ani sedět,natož jezdit.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 9:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jendys píše:
Nevím jak kdo,ale já preferuji především pohodlí.Pozná se to až třeba po ujetí 100 km...

:good: to je naprostá pravda

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 6:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A když se k tomu přidají dvě turba, výbava Baccara, 4x4, aktivní podvozek, účinnější brzdy a kvalitní 17" gumy.... :lol_ tak tomu z hlediska užitné hodnoty, pohodlí a jízdních vlastností a požitku z jízdy může konkurovat asi jen máloco. Neříkám, že nejsou luxusnější auta, modernější či výkonnější, ale vždycky, když se v něčem zhlídnu a proberu si tuhle kombinaci vlastností, tak tomu "potenciálnímu novému" vždycky něco chybí.

Teď jsem jel z domu a to, co jsem do něj naložil, za to by se nemusel stydět ani plnohodnotný kombík: 3 lidi, 4 zimní kola, horské kolo, zavařeniny, pytel brambor, tašky s věcma pro 3 osoby na prodloužený víkend vč. svatby, 3 tašky jablek a 2obleky do originální kožené baccara tašky (muheheh) :twisted:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 7:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
:lol:
A to máš ještě se 4x4 menší kufr :lol: Já bych tam dal jěště o 2 pytle brambor víc, akorát obleky bych měl skrčené bež té tašky :lol: :lol: :lol:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane má to cenu opravovat?
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 8:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
JJ, u té čtyřkolky je kufr o dost menší-teda plytší. Ale díky přístupu 5. dveřma a možnosti inteligentně složit sedačky se tam i tak vejde hodně. Ve dvoukolce je kufr přímo obří. Tam jsem dal hluboký kočár a pohodlně věci pro rodinku včetně skládací postele a ještě mi tam zbylo místo! :)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz