Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 23, 2008 10:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ted na to k koukám a nemusíš si nic měřit. vdyť je to jednoduchý. kolo ti poleze o sedm milimetrů víc ven než je u biturba. to je docela dost. zejtra na to mrknu. vepředu to teď jaksi nezměřím, jesti jsi viděl fotky, ale vzadu to změřim. vepředu by to mělo bejt OK

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2008 1:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jak psal Bóďa, ty kola s ET 37 ti tam nevlezou. To ET (tzv. zális) udává vysunutí v mm dosedací plochy ráfku od středové roviny ráfku viz. technické info na www.elektrony.cz. Čím větší kladné číslo, o tolik mm je ráfek víc "zaražený" v podběhu. Takže když ti říkáme, že minimální ET, které na Safrana vleze, je 43, tak logicky ET 37, které je tudíž o 6 mm blíže lemu blatníku a bude ti to už dřít o gumu. Měl by jsi se poohlídnout po ráfcích, které mají ET VĚTŠÍ než 43!!!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2008 5:15 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Díky :-). Logicky ano, ale na elektrony.cz neprodavaji 17´kola s ET vetší než ET40, a u alu kol s ET37 nepíšou, že je potřeba úprav blatníků. Tak teda nevím...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 12:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No jedině, že by čtyřděrák měl jiné vysunutí náboje, ale to se mi moc nechce věřit... Jinak v pětidíře je na elektrony.cz kol s vyšším ET docela dost....

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 9:51 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Díky :-). Logicky ano, ale na elektrony.cz neprodavaji 17´kola s ET vetší než ET40, a u alu kol s ET37 nepíšou, že je potřeba úprav blatníků. Tak teda nevím...
no ja bych tomu vubec neveril. myslis si ze na kazdym aute promerujou o kolik muze lizt ven nebo dovnitr?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 10:10 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
No ale kdyz se podivas na jejich stranky, tak u roztece 5x108 to odpovída tomu, co mi tady radíte, ale u 4x100 je to nanejvýš ET40. Něco na tom asi bude...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2008 2:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
http://www.barum-pneu.cz/ocelova-kola.p ... =&x=38&y=9

K Safrane jsem to bohužel nenašel, ale vzhledem k tomu, že se na to dávaly stejné kola, tak bych řekl, že to bude stejné s Lagunou.... :-(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2008 5:12 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Kdyz se kouknes na ty stranky elektrony.cz a zadas tam 14´kola, která tam má ted, tak mají taky ET nanejvýš 40. Tak to bude asi ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 29, 2008 9:56 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no tak si vyber nejaky ktery tam podle nich jdou a kdyz zjistis ze tam nejdou tak jim je omlat o hlavu. ale stejne si myslim ze neni nic slozityho udelat si cas deset minut a změřit si to :?: :?: :idea:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 5:31 pm 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 30, 2006 10:00 am
Příspěvky: 9
Bydliště: Kutna Hora
tak ty mam 13 bych chtěl na baccaru... viděl jsem je na S-mercedesovi a hned jsem si je představil na safranovi, myslim, že tam padnou jak prdel na hrnec, vzdáleně připomínaj ty moje baccarácký kola, jenže ty jsou jen v 16" :?

_________________
my car.... Renault Safrane Baccara 3,0V6i


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz