|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 10:12 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Marťas
|
Předmět příspěvku: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 5:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 5:52 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
o tom kramu s vetrackem z pocitace ani nepremejslej co se tyce vlozky od greena tak doporucuju edit : koukam ze od greena odkazujes na kit sani ... podle myho nazoru zbytecny kup si proste vlozku jenom jako misto papirovyho filtru a bude to lepsi teda lepsi v PLACEBO efektu ale motoru tim neublizis
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 5:58 pm |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
no rada nad zlato kup jen sportovni vložku do original airboxu a udelaš asi nejlepe ten prvni nesmysl s vrtulou neudela nic aby ti to nejak pomohl zvysit vykon musi se tocit a to bud diky motoru pres kladku nebo jako turbomychadlo nebo kompresor jinak ti vykon nepřida to druhe jen kup tu sportovni vložku do auta a maš klid original sani je resene už tak dobře otevreny sani zvyši hluk hlavně motoru což neni moc idelaní
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 6:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 6:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
vetsinou se otevrenym sanim napacha takova neplecha ze auto pote jede o dost hure nejcasteji tim ze se k filtru bude dostavat teply vzduch za me : vyprdni se na to i vlozka do orig filtru zmeni zvuk na hlubsi a nic tim nezkazis
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 6:16 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 6:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
Mno myslim si ze vic k tomuhletomu tematu ti asi rekne tady MatesK ten co vim laboroval s primym sanim a podobnejma srandama
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: ned čer 19, 2011 10:49 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ta vrtule z kompu samozrejmě naprostej nesmysl, je to tisickrat omilany tema, proste to nemuze v zivote fungovat, kdyby to fungovalo tak se nevyrabej turba nebo kompresory ale dava se jenom vrtulka do sani. samozrejme ze to funguje jako brzda a nenahani to zadnej vzduch. pokud chces ten konickej filtr, tak musíš ale dobře odstínit od tepla, jsou na to různý tepelně izolační plechy apod. ale ta cena 4300,- za kit sání je naprosto přehnaná, kup si jenom filtr (dyžtak mám nabídku na "houbu" od HKS, což je údajně jeden s nejlepších filtrů co se dělá, za 1100,- s poštou) a nech si třeba naohybat nebo posvařovat nerez nebo alu trubku nebo si někde kup "husí krk", ale prostě všechno dobře odstínit, hlavně třeba nad zadní hlavou (tam kde je origo filtrbox) je samozřejmě hodně teplo. Samozřejmě pořád se pohybuješ v nárůstu/ztrátě výkonu v řádech třeba 1-2 koní, nevím teda, jak moc Mates pociťoval to sání s přívodem dírou v kapotě, ale zase jsem nedávno někde četl článek, podložený výpočty, že náporové sání je nesmysl a že tam vlastně žádný nápor neni... druhá věc je ale přísun studeného vzduchu. je to věčné téma, pořád se o tom povedou spekulace...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: pon čer 20, 2011 8:03 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Spekulace jsou zbytečný.... Náporové sání - u automobilů nefunkční, jelikož vzduch začíná tímto způsobem tvořit tlak až od cca. 300km/h...praxe z letadel... vrtule v sání - to naprostej nesmysl vyvtářející odpor vzduchu. Když má motor například 6000ot/min, tak to znamená 3000 krát za minutu naplnění válců motoru, to je (3000/60=50) 50litrů vzduchu za vteřinu musí projít sáním. Asi tak dva mozkový závity stačí na odsouzení tohoto nápadu. Chápu o co ti běží, ale je v tom pár problémů. Jelikož chceš zvuk (což naprosto chápu ) tak za A- Můžeš se stavit u mě pro vložku Green, která mi tu leží a dát jí do filtrboxu. Zvuk se jemně zvostří. Výkon naroste maximálně v rámci jednotek koní, tudíž naprosto neznatelný. Nejlevnější a nejrychlejší. B- Zvuk se odvíjí od odhlučnění před filtrem, tudíž originalní filtrbox to úplně zabije(konkrétně ta sací trubka předtim). Takže potřebuješ před klapkou co nejdřív filtr a ideálně, aby tim to sání končilo. To ale zase znamená umístění a zapracování filtru pod kapotou. Tady jsou 3 řešení: 1 - buď uděláš někde u klapky tepelně odstíněný prostor, v kterém se bude nacházet filtr. Tudíž nejlépe nad zadní hlavou. Problém tu je, jak tam ten vzduch dostaneš. 2 - vytáhneš filtr někam ke vzduchu dopředu. Tady je problém naprosto zbytečná délka potrubí mezi filtrem a klapkou a ztráta zvuku. A samozřejmě trubky kraviny natáhnout to tam. Asi nejblbější řešení. 3 - díra v kapotě pro přívod vzduchu nad zadní hlavu, kde by byl otevřenej filtr. Nejlevnější v poměru cena/výkon. Absolutně nejlepší řešení je kombinace. Skrze kapotu nad zadní hlavu, tam udělat pořádně odstíněnou komoru. Pak máš best zvuk a i výkon se zvýší znatelně. Protože ať se to líbí nebo ne, teplota nasávaného vzduchu je naprosto zásadní pro výkon atmosférického motoru. Mluví se o 1%výkonu na 2 stupne Celsia. Jak je to realný nevim, ale z vlastní zkušenosti jsem zaznamenal znatelnej nárůst výkonu. Je to samozřejmě dáno hustotou vzduchu, která je přímo úměrná teplotě. čím studěnější, tím víc kyslíku, tím víc benzínu, tím víc koní a věř že když máš ten vzduch skrze kapotu, tak v sání je hned, bez milionu odporů/turbulencí v potrubí, takže i plnění je kvalitnější. Dohromady to něco dá Jak řikám jako první doraž ke mě a bouchnem tam ten Green
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: pon čer 20, 2011 9:34 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
safrane26
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: čtv čer 23, 2011 8:19 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am Příspěvky: 132 Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
|
a jaka vložka je lepší? K&N nebo ten green?
_________________ Můj pocit je SAFRANE
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr Napsal: čtv čer 23, 2011 8:53 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
K&N rozhodně, green má daleko měkčí těsnící gumu a blbě to sedí v tom filtrboxu u V6, je takovej fórovější. Ale jinak teoreticky v tom nebude rozdíl, v tý bavlně a tak.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|