Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 10:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 5:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
hale myslite, ze by mohl byt tenhle filtr dobrej ?
http://tuning.autodoplnky.cz/air-intake ... s159218923

nasel jsem jeste jinej... je to zase kit sani delanej primo na Safrana 3.0 (123kw)
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... -e-s286190

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 5:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
o tom kramu s vetrackem z pocitace ani nepremejslej :lol_ co se tyce vlozky od greena tak doporucuju :wink:
edit : koukam ze od greena odkazujes na kit sani ... podle myho nazoru zbytecny kup si proste vlozku jenom jako misto papirovyho filtru a bude to lepsi teda lepsi v PLACEBO efektu :lol_ ale motoru tim neublizis

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 5:58 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no rada nad zlato kup jen sportovni vložku do original airboxu a udelaš asi nejlepe ten prvni nesmysl s vrtulou neudela nic aby ti to nejak pomohl zvysit vykon musi se tocit a to bud diky motoru pres kladku nebo jako turbomychadlo nebo kompresor jinak ti vykon nepřida to druhe jen kup tu sportovni vložku do auta a maš klid original sani je resene už tak dobře otevreny sani zvyši hluk hlavně motoru což neni moc idelaní :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 6:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
me prave jde v druhy rade o ten zvuk toho motoru... kdyz je otevrene sani tak ten sestivalec dostane neuveritelnej zvuk, takovej dunivej proste lahoda :D ale asi se budu priklanet spis k tomu od Greenu (myslim tim ten kit ne jen tu vlozku)

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 6:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
vetsinou se otevrenym sanim napacha takova neplecha ze auto pote jede o dost hure nejcasteji tim ze se k filtru bude dostavat teply vzduch za me : vyprdni se na to i vlozka do orig filtru zmeni zvuk na hlubsi a nic tim nezkazis :wink:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 6:16 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
mno necham si to projit hlavou... kdyz si vemu ze teplej vzduch jde smerem nahoru, a filtr by byl nizko napriklad misto mlhovky... mno jsou to jen takovy "napady" :)

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 6:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Mno myslim si ze vic k tomuhletomu tematu ti asi rekne tady MatesK ten co vim laboroval s primym sanim a podobnejma srandama :lol_

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 10:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ta vrtule z kompu samozrejmě naprostej nesmysl, je to tisickrat omilany tema, proste to nemuze v zivote fungovat, kdyby to fungovalo tak se nevyrabej turba nebo kompresory ale dava se jenom vrtulka do sani. samozrejme ze to funguje jako brzda a nenahani to zadnej vzduch. pokud chces ten konickej filtr, tak musíš ale dobře odstínit od tepla, jsou na to různý tepelně izolační plechy apod. ale ta cena 4300,- za kit sání je naprosto přehnaná, kup si jenom filtr (dyžtak mám nabídku na "houbu" od HKS, což je údajně jeden s nejlepších filtrů co se dělá, za 1100,- s poštou) a nech si třeba naohybat nebo posvařovat nerez nebo alu trubku nebo si někde kup "husí krk", ale prostě všechno dobře odstínit, hlavně třeba nad zadní hlavou (tam kde je origo filtrbox) je samozřejmě hodně teplo. Samozřejmě pořád se pohybuješ v nárůstu/ztrátě výkonu v řádech třeba 1-2 koní, nevím teda, jak moc Mates pociťoval to sání s přívodem dírou v kapotě, ale zase jsem nedávno někde četl článek, podložený výpočty, že náporové sání je nesmysl a že tam vlastně žádný nápor neni... druhá věc je ale přísun studeného vzduchu. je to věčné téma, pořád se o tom povedou spekulace...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: pon čer 20, 2011 8:03 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Spekulace jsou zbytečný....

Náporové sání - u automobilů nefunkční, jelikož vzduch začíná tímto způsobem tvořit tlak až od cca. 300km/h...praxe z letadel...

vrtule v sání - to naprostej nesmysl vyvtářející odpor vzduchu. Když má motor například 6000ot/min, tak to znamená 3000 krát za minutu naplnění válců motoru, to je (3000/60=50) 50litrů vzduchu za vteřinu musí projít sáním. Asi tak dva mozkový závity stačí na odsouzení tohoto nápadu.

Chápu o co ti běží, ale je v tom pár problémů.

Jelikož chceš zvuk (což naprosto chápu :lol_ ) tak za

A- Můžeš se stavit u mě pro vložku Green, která mi tu leží a dát jí do filtrboxu. Zvuk se jemně zvostří. Výkon naroste maximálně v rámci jednotek koní, tudíž naprosto neznatelný. Nejlevnější a nejrychlejší.

B- Zvuk se odvíjí od odhlučnění před filtrem, tudíž originalní filtrbox to úplně zabije(konkrétně ta sací trubka předtim). Takže potřebuješ před klapkou co nejdřív filtr a ideálně, aby tim to sání končilo. To ale zase znamená umístění a zapracování filtru pod kapotou. Tady jsou 3 řešení:
1 - buď uděláš někde u klapky tepelně odstíněný prostor, v kterém se bude nacházet filtr. Tudíž nejlépe nad zadní hlavou. Problém tu je, jak tam ten vzduch dostaneš.
2 - vytáhneš filtr někam ke vzduchu dopředu. Tady je problém naprosto zbytečná délka potrubí mezi filtrem a klapkou a ztráta zvuku. A samozřejmě trubky kraviny natáhnout to tam. Asi nejblbější řešení.
3 - díra v kapotě pro přívod vzduchu nad zadní hlavu, kde by byl otevřenej filtr. Nejlevnější v poměru cena/výkon.

Absolutně nejlepší řešení je kombinace. Skrze kapotu nad zadní hlavu, tam udělat pořádně odstíněnou komoru. Pak máš best zvuk a i výkon se zvýší znatelně. Protože ať se to líbí nebo ne, teplota nasávaného vzduchu je naprosto zásadní pro výkon atmosférického motoru. Mluví se o 1%výkonu na 2 stupne Celsia. Jak je to realný nevim, ale z vlastní zkušenosti jsem zaznamenal znatelnej nárůst výkonu. Je to samozřejmě dáno hustotou vzduchu, která je přímo úměrná teplotě. čím studěnější, tím víc kyslíku, tím víc benzínu, tím víc koní :lol_ a věř že když máš ten vzduch skrze kapotu, tak v sání je hned, bez milionu odporů/turbulencí v potrubí, takže i plnění je kvalitnější. Dohromady to něco dá :good:

Jak řikám jako první doraž ke mě a bouchnem tam ten Green :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: pon čer 20, 2011 9:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
ok ok :D

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2011 8:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
a jaka vložka je lepší? K&N nebo ten green?

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchovej filtr
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2011 8:53 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
K&N rozhodně, green má daleko měkčí těsnící gumu a blbě to sedí v tom filtrboxu u V6, je takovej fórovější. Ale jinak teoreticky v tom nebude rozdíl, v tý bavlně a tak.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz