Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: sob čer 04, 2011 6:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Jo, to by se dalo. Já co jsem koupil toho svýho z Bruntálu, bych fakt nečekal, že majitel bude tak aktivní a vyndá tři kontrolky z palubky. Když jsem je tam pak dosadil, svítilo Servis, naklápění xenonů a ECU motoru. :lol:
Naštěstí už to mám z krku a toho kšeftu nelituju. Většinu jsem dal dohromady, už mě jenom čeká sehnat řízení který neteče, dodělat nápravy, vyhodit KONI a dát tam normální tlemiče.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 9:21 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
No já jsem projel Říčany, Horní Počernice, Plzeň, Jičín (tak vychválenej vrak jsem dlouho nezažil), Olomouc a na konec Brno. Neříkám, že jsem sehnal nějakej Topstav, ale byl v relativně lepším stavu než ty předchozí a to i přes to, že mi při cestě domů začal škubat při akceleraci motor :roll: , ale vyřešila to výměna řozdělovače svíček a kabelů :good:
Už mám za sebou výměnu ramen, čepů řízení, přední brzdy, i slavnou zpátečku od servooleje tu jsem nahradil domácí výrobou a samozřejmě i ty žárovičky (pro jistotu jsem vyměnil všechny co byly načernalý)

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2011 2:33 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
Kampak se podělo to "dokonaly bez chybičky" biturbo za 300? V archivu Sauto je ale mezi inzeráty už né. Že by to prodal :?: :shock:

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 11:40 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
Říkali jste, že 300 000 je moc? Tak to jsem zvědavej na váš názor v tomhle případě :lol:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 12:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A tak ono 300 tisíc je celkem běžná cena třeba ve Francii. Ale musí tomu odpovídat stav. Ono totiž udržovat biturbo stojí víc než udržovat normálního Safrana. Všechny nesériové věci stojí ranec a jsou hodně blbě k dostání. Mezi ně patří i spotřební věci jako třeba výfuk a brzdy. Takže ač se zdá 300 tisíc hodně, tak se na to lehce dostaneš, pokud pak musíš za původního majitele řešit zanedbanou údržbu. Ale platí to i pro "obyčejného" Safrana. Při nákupu "ušetříš" a pak to do něj stejně narveš na údržbě. Vyplatí se koupit radši supr stav za víc, než dojetého ubožáčka.
20k€ už je trochu dost, ale tam je to daný asi tou historií. Vypadá to, že je to Schumacherovo biturbo.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 2:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no jestli je to schumacherovo biturbo, tak teda potěš prdel, vzhledem k tomu, že z toho měl údajně udělat totálku :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 2:33 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
A podobně jako u předchozího inzerátu nechápu: za půl mega je tam jen fotka volantu !!! :fuck: :kladivo:
Možná je na tý fotce nějaký díl ze Schumacherovy trosky :lol_

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Biturbo
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2011 3:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
asi ty pedály z benzínky :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz