Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 2:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 9:00 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
libi se mi vzhlet biturba tak mě zajima co vse se da vymenit z tehohle vozu a dat na moji ph1 včetne svetel nebo tam dát xenony ale original


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 9:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vymenit se da vse a vzhledem k tomu, že máš quadru, tak si z ní klidně můžeš udělat biturbo celý

s xenony nevim jak to myslíš, každopádně xenony biturbo nemá, světla jsou stejný jako na všech jinejch phase I ;). vzhledově jsou jiný nárazníky a kola. a samozřejmě každý biturbo má spojler..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 11:03 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
takže xenony maji az ph2 ? škoda no neva ale biturbo nevim nevim zadelavat nebudu motor je naročny na udržbu a je to jen pro lidi co na to maji a ja byt chudy student :D řikaš křidlo musim se juknout poradne na rozdily mezi moji 4kolkou a biturbem jo bodo ty maš zkusenost s tim super podvozkem za kolik by se tam dal asi zapojit zpet abych tam mel zas mechy nemam ani tlumiče takze budu muset asi cely novy což asi bude ranec nevim co vse tam zustalo z ovladano teho podvozku :( jaaaaj že ja si nekoupil radsi trabanta a nejezdim na technicky benzin za se stejnou spotrebou jak saranek :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 8:53 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ano, presne tak, xenony maji az phase II nekdy od roku 98. ale je moznost pouzit biturbi naraznik, ale masku, svetla a kapotu z phase II, tak, jak jsem to mel ja. v tom případě se musí ale z nárazníku uříznout maska a honí "lišta" nárazníku trochu upravit.

no hele podvozek... nova sada tlumicu stoji asi 120 - 160 tisíc (jak kdy, ceny se pořád měněj a spíš stoupaj), takže by ses musel spokojit s nějakými starými tlumiči, jelikož samotné měchy se nové nedají sehnat (teda pár týdnů se daly, proto jsem té šance využil, ale už je to pasé). a to je vždycky problém, protože budeš pořád řešit, že ti to netěsní nebo že ti prdnul měch atd atd.
jinak věci kromě tlumičů na ten podvozek seženeš všude, protože většina aut už tam má obyč tlumiče a na autech na díly tyhle věci kolem podvozku (právě kromě tlumičů) skoro vždycky jsou, takže to je bez problému sehnatelné. kámen úrazu jsou právě ty tlumiče, respektive měchy, které jsou gumové a logicky jsou tedy po cca 7-16 letech KO (znám člověka, který jich během 5 let koupil už 6 nových)
pokud ten podvozek opravdu chceš, tak bych si radši sehnat nějaké KO tlumiče (na quadře a biturbu jsou zadní tlumiče kratší) a počkal si, až bude zase možnost nějakých nových měchů (naposled jsem koukal, že francouzi řeší continental měchy, které měly na pár prvních vyrobených kusech safránů - potom přešli na boge). Ale i tak to nebude za pár stovek a vyjde to třeba na jeden a půl násobek ceny tvého auta :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 9:06 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no a jak docilit tvrdši podvozek nebo aby tam dal sportovni podvozek aby to melo dobre jizdni vlastnosti ted to auti je na me moc mekke co stím ? narvat do pružin tenisaky to se delalo ale na škode 120 ale tu bych radš resil nejak jinak oky ted sehnat z biturba sehnat spoilery :( to bude asi jak u R5 asi stejny problem na GTTurbo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 9:49 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
tady bych si dovolil podotknout ze sehnat narazniky a plasty na R5 gt verzi je mnohem jednodussi nez biturbi ... bohuzel kdybych mel biturbich veci tolik co na GT R5 tak sem za vodou :-?

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 10:13 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ten podvozek je pro šílence :lol_ ... jsem jeden z nich :mrgreen:
Jeho přednosti jsou obrovský, bohužel situace je taková, že to ani neni tolik otázka peněz, ale spíš kontaktů, snahy, neustálýho řešení - ale jako peněz jdoucích taky do desetitisíců. Pokud to vše dáš, tak potom budeš mít podvozek jak Bóďa :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 11:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ten podvozek je sice pro šílence, ale je geniální. Tímhle předběhl Renault dobu minimálně o 20 let! Není to dokonalé a řešení je hlavně po elektronické stránce poplatné době, ale ježdění s ním je nářez! Pokud bych to ale bastlil do safrane, kde to není vůbec, šel bych asi cestou nějakého tunningového vzduchového podvozku. Sice to nebude tak dobré (min. neuděláš aktivní tlumiče), ale zase to bude mnohem jednodušší jak na provoz,tak na údržbu, bude se to dát líp řídit aspoň co se světlé výšky týče a nebudeš potřebovat diagnostický kufřík, což je další kámen úrazu, který tu ještě nepadl. Osobně mám s tímhle mnohem větší problém než se samotnými tlumiči a měchy. Už to řeším víc než rok a díky nedostupnosti kufříku to asi jen tak nevyřeším...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 11:13 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Max900R píše:
Ten podvozek je sice pro šílence, ale je geniální. Tímhle předběhl Renault dobu minimálně o 20 let! Není to dokonalé a řešení je hlavně po elektronické stránce poplatné době, ale ježdění s ním je nářez! Pokud bych to ale bastlil do safrane, kde to není vůbec, šel bych asi cestou nějakého tunningového vzduchového podvozku. Sice to nebude tak dobré (min. neuděláš aktivní tlumiče), ale zase to bude mnohem jednodušší jak na provoz,tak na údržbu, bude se to dát líp řídit aspoň co se světlé výšky týče a nebudeš potřebovat diagnostický kufřík, což je další kámen úrazu, který tu ještě nepadl. Osobně mám s tímhle mnohem větší problém než se samotnými tlumiči a měchy. Už to řeším víc než rok a díky nedostupnosti kufříku to asi jen tak nevyřeším...
Ten "kufřík" má HOnza_UL, ne? Nebo se nebavíme o klasické diagnostice?

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 7:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nemyslim si, že by byl takovej problém sehnat někoho s xr25. oproti jiným problémům v tomto vidím ten nejmenší. maxi, pokud bys potřeboval a měl bys ten podvozek v cajku, tak se tí můžu zkusit zeptat, jestli by ti to to jeden člověk mohl zkalibrovat - ale je to mekánik, takže si normálně nechává platit. ale pokud to budeš mít v cajku tak samotná kalibrace je hned :wink:

jinak jak už jsem někde psal, s NXR, které má HOnza_UL se daj zkalibrovat až ty poslední phase I, tedy r. 96 a ještě někdy ke konci výroby.

jinak se daj koupit sportovní tlumiče a pružiny, kterejma to dostaneš níž a budeš to mít tvrdší (dělaj i se štelovatelnou tuhostí), ale tam se stejně nedostaneš pod 15 tis. koukni na net, nemam to moc prozkoumaný, viděl jsem H&R a Koni

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 8:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
to ja se dozvedel ,ze muj spoluzak ze stredni maka v Renaultu, a kdyz slysel o tom ze budu mit Safrana tak hned... tak ho pak privez napichnem ho na diagnostiku, prej tam maj tu 25tku a jeste neco novejsiho... :lol_

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 5:26 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
nemyslim si, že by byl takovej problém sehnat někoho s xr25. oproti jiným problémům v tomto vidím ten nejmenší. maxi, pokud bys potřeboval a měl bys ten podvozek v cajku, tak se tí můžu zkusit zeptat, jestli by ti to to jeden člověk mohl zkalibrovat - ale je to mekánik, takže si normálně nechává platit. ale pokud to budeš mít v cajku tak samotná kalibrace je hned :wink:


Jenže to já právě nevím. Vím akorát o tom předním potenciometru, jak jsme se bavili-ten ještě nemám vyměněný. Potřeboval bych to napíchnout, zjistit chyby, ty odstranit a pak to celý zopaknout a nakalibrovat. Jenže to jsou min. dvě cesty do Prahy (asi že?), prachy mekánikovi a dva dny dovolené.
Ale asi mi nic jiného nezbyde, protože ke svý xr25 se jen tak nedostanu vzhledem k tomu, co mě vše ještě na autě čeká akutního. Mám možnost jít tady do Renaultu, ušetřil bych cestu, ale zase to neumí, takže to zaplatím na hodinách s nejistým výsledkem. Kolik bere ten týpek?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 6:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Třeba by ti pomohl Ivan na srazu,prej už ten kufr co měl pujčenej funguje... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu Biturbo
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 10:24 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Plzeňák píše:
Třeba by ti pomohl Ivan na srazu,prej už ten kufr co měl pujčenej funguje... :wink:


Tak trochu na to spoléhám :-) Jestli bude čas... Ale možná, až se trochu zmátořím z těch věcí, které teď dělám a můžu udělat bez diagnostiky, tak s tím skočím i do Renaulta tady v Jihlavě. Třeba je ukecám, aby mi to napíchli za rozumnou cenu.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz